افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
1

اصلانیان: پرسپولیس باید از نظر روحی تقویت شود/چهار، پنج بازیکن باید اضافه شود – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 160548
اصلانیان: پرسپولیس باید از نظر روحی تقویت شود/چهار، پنج بازیکن باید اضافه شود – پرسپولیس نیوز

یک کارشناس فوتبال ایران گفت: پرسپولیس در چند دیدار اخیر از نظر روحی و جسمی بسیار ضعیف بود و بازیکنان باید هر چه زودتر خود را در این بخش تقویت کنند. امیرحسین اصلانیان در گفتگو با خبرنگار مهر درباره نحوه بازی پرسپولیس در دیدارهای گذشته اظهار داشت: بازیکنان پرسپولیس در دیدارهای گذشته خود تمرکز کافی […]

یک کارشناس فوتبال ایران گفت: پرسپولیس در چند دیدار اخیر از نظر روحی و جسمی بسیار ضعیف بود و بازیکنان باید هر چه زودتر خود را در این بخش تقویت کنند.

امیرحسین اصلانیان در گفتگو با خبرنگار مهر درباره نحوه بازی پرسپولیس در دیدارهای گذشته اظهار داشت: بازیکنان پرسپولیس در دیدارهای گذشته خود تمرکز کافی نداشتند و بسیار آشفته بازی کردند. این تیم از نظر روحی، روانی و فنی در وضعیت نابسامانی قرار دارد و مشکلات متعددی دست به دست هم داده و اکنون پرسپولیس شرایط خوبی ندارد و در یکی از بدترین شرایط خود قرار دارد.

وی ادامه داد: در دیدار مقابل استقلال خوزستان شاهد یکی از بدترین عملکردهای پرسپولیس در چند وقت اخیر بودیم. در هیچ پستی خوب نبودیم، عملکرد خط دفاعی فاجعه بود و بعد از مصدومیت پورعلیگنجی، این تیم هنوز در خط دفاع به ثبات نرسیده است. هافبک ها نمی توانند بازیکنان دیگر را تقویت کنند و توپ را به گردش درآورند. پرسپولیس برای تقویت خود باید حداقل 4 یا 5 بازیکن جدید به ترکیب خود اضافه کند.

پیشکسوت پرسپولیس تصریح کرد: استقلال و سپاهان یکی از رقبای اصلی پرسپولیس هستند، اما نحوه بازی این دو تیم متفاوت است، سپاهان خیلی خوب بازی می کند و با توجه به مهره هایی که در زمین و نیمکت دارند، بله نه می تواند برنده شود. آنها باید پاداش بگیرند. چطور با چنین بازیکنانی نتوانستند قهرمانی را کسب کنند؟

اصلانیان تصریح کرد: مدیریت بازیکن بسیار سخت است اما مورایس و مدیران باشگاه سپاهان به خوبی توانسته اند این تعداد بازیکن را مدیریت کنند. پرسپولیس در فصل 82-83 دقیقا تیمی مثل سپاهان داشت اما مربیان آن زمان نتوانستند تیم را مدیریت کنند.

وی خاطرنشان کرد: تیم پرسپولیس باید تقویت شود چرا که با شرایط فعلی نمی توان آینده خوبی برای این تیم متصور شد و امیدوارم با تلاش بازیکنان، مدیران و اعضای کادر فنی هواداران. ، در نیم فصل نتایج بهتری از پرسپولیس خواهیم دید، پرسپولیس لیاقتش را دارد.» ضبط در این رده بندی نیست، باید روی روحیه بازیکنان کار کرد تا با تمرکز در زمین ظاهر شوند. عدم تمرکز اصلی ترین عاملی است که در هفته های اخیر پرسپولیس را با چالش مواجه کرده است.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)