افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
3

اصلانیان: هر چهار مسابقه فینال است/ پرسپولیس باید فرصت های بیشتری ایجاد کند – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 260127
اصلانیان: هر چهار مسابقه فینال است/ پرسپولیس باید فرصت های بیشتری ایجاد کند – پرسپولیس نیوز

این کارشناس فوتبال با بیان اینکه پرسپولیس 4 بازی حساس در پیش دارد، تصریح کرد: هفته های پایانی لیگ برتر مانند 4 فینال خواهد بود و پرسپولیس باید در تمام دیدارهایش پیروز شود و منتظر لغزش استقلال باشد. تیم فوتبال پرسپولیس در فاصله 4 هفته تا پایان رقابت های لیگ برتر با 56 امتیاز در […]

این کارشناس فوتبال با بیان اینکه پرسپولیس 4 بازی حساس در پیش دارد، تصریح کرد: هفته های پایانی لیگ برتر مانند 4 فینال خواهد بود و پرسپولیس باید در تمام دیدارهایش پیروز شود و منتظر لغزش استقلال باشد.

تیم فوتبال پرسپولیس در فاصله 4 هفته تا پایان رقابت های لیگ برتر با 56 امتیاز در رده دوم جدول قرار دارد و شاگردان اسمار ویرا برای رسیدن به مقام قهرمانی با استقلال رقابت می کنند و باید حداکثر امتیاز 12 امتیازی باقی مانده را کسب کنند. نکته ها. پرسپولیس در هفته بیست و هفتم باید به مصاف هوادار برود. این تیم با 29 امتیاز در رده یازدهم جدول قرار دارد و از زمان حضور مسعود شجاعی در این تیم عملکرد مثبتی را به ثبت رسانده است.

امیرحسین اصلانیان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: 4 بازی باقی مانده برای پرسپولیس فینال است و با توجه به اینکه تنها یک امتیاز با بالای جدول فاصله دارند، باید در تمام دیدارها پیروز شوند و منتظر لغزش باشند. استقلالی هر دو تیم پرسپولیس و استقلال در این 4 هفته بازی های سخت و حساسی را پیش رو دارند و احتمال بروز مشکل برای هر دو تیم وجود دارد.

وی ادامه داد: درست است که هواداران با کادر فنی جدید خود نتایج خوبی کسب کرده اند و برخی از بازیکنان این تیم مانند داریوش شجاعیان در هفته های اخیر عملکرد درخشانی داشته اند اما پرسپولیس بازیکنان بهتر و زهرآگین تری دارد و به نظر من آنها می توانند این بازی را با پیروزی برنده شوند. پرسپولیس باید در این بازی موقعیت های گلزنی بیشتری ایجاد کند و نباید مثل بازی مقابل نساجی فقط دو سه موقعیت گلزنی داشته باشیم.

پیشکسوت پرسپولیس اضافه کرد: کادرفنی باید با بازیکنان صحبت کند تا در این بازی کمتر تهاجمی داشته باشند و کارت های بی مورد نگیرند و با تاکتیک های فردی خود گل های بیشتری در طول بازی ایجاد کنند.

این کارشناس فوتبال در خصوص نقاط قوت و ضعف پرسپولیس در بازی های اخیر گفت: پرسپولیس در این چند بازی نشان داده که در بازی سازی ضعیف است. امیدواریم بازیکنانی که مانند «پلی سازان» در زمین حضور دارند، گردش توپ بهتری در زمین داشته باشند و بتوانند به مهاجمان پاس فوروارد بدهند. مثلا مهدی ترابی باید در این 4 بازی عملکرد خود را بهتر کند و سایر بازیکنان خود را به تیم بسپارند و مانند آستون آرونوف نقش پررنگ تری در زمین داشته باشند. اگر این اتفاقات بیفتد پرسپولیس در بازی های رودررو در موقعیت بهتری برای امتیاز گرفتن خواهد بود.

اصلانیان در پایان خاطرنشان کرد: علیرضا بیرانوند با پشت سر گذاشتن مصدومیت هنوز به آمادگی 100 درصدی نرسیده است و این را می توان در دیدار مقابل نساجی دید که آماده بازی نبود و به نظر من باید آماده شود. . برای جلوگیری از دریافت گل های ساده، در آخرین مسابقات سریع تر کامل کنید.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)