افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
2

اصلانیان: مهاجم خارجی شش دانگ باید جذب شود/ پرسپولیس باید با بازیکنان بالای 30 سال خداحافظی کند.

  • کد خبر : 28031

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس اگر می خواهد به عنوان نماینده فوتبال ایران در آسیا موفق شود باید یک بازیکن خارجی ارزشمند جذب کند. امیرحسین اصلانیان در گفت وگو با میزان، در پاسخ به این سوال که آیا پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات عملکرد خوبی داشته است، گفت: پرسپولیس مهره های کلیدی سال […]

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس اگر می خواهد به عنوان نماینده فوتبال ایران در آسیا موفق شود باید یک بازیکن خارجی ارزشمند جذب کند.

امیرحسین اصلانیان در گفت وگو با میزان، در پاسخ به این سوال که آیا پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات عملکرد خوبی داشته است، گفت: پرسپولیس مهره های کلیدی سال گذشته را حفظ کرده و یک مهاجم ملی پوش به خدمت گرفته است. 85 درصد تیم بسته است و اگر 2-3 بازیکن دیگر هم جذب شود، وضعیت بهتر می شود. در پست های دیگر شرایط خوب است، اگر آنها بتوانند یک دفاع چپ و یک هافبک بازیساز اضافه کنند، عالی خواهد بود.

وی درباره جذب یک مهاجم خارجی خوب گفت: همانطور که از صحبت های یحیی گل محمدی فهمیدم; ایده او جذب یک مهاجم خارجی شش دانگ به ارزش چند میلیون دلار است. با توجه به سقف بودجه باشگاه، من شک دارم که بتوانند این مهاجم خوب را جذب کنند. اگر پرسپولیس می خواهد به عنوان نماینده فوتبال ایران در آسیا موفق شود باید تمهیداتی برای جذب این خارجی ارزشمند اندیشیده شود. قطعا برای برد و کسب 3 امتیاز در هر بازی باید گل زد پس باید مهاجم خوبی داشت.

این کارشناس فوتبال در خصوص برگزاری اردوی پرسپولیس در ترکیه اظهار داشت: اگر بودجه 50 هزار تومانی مناسبی تهیه شود، برگزاری اردو در ترکیه بسیار مفیدتر از ایران است. من خودم در چند اردوی آماده سازی در ترکیه با پرسپولیس و سایر تیم ها شرکت کردم و می دانم که کیفیت اردو، آب و هوا و دور بودن از خطوط تماس چقدر برای تیم مفید است. بازیکنان در هفته ای که در ترکیه هستند باید از نظر بدنسازی برنامه عالی داشته باشند. امیدوارم تیم کامل و تکمیلی در این اردو حضور داشته باشد تا مسابقات لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا با تمام وجود آغاز شود.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با تاکید بر قطع همکاری با دیاباته و پریرا خاطرنشان کرد: 2 مهاجم خارجی که کارایی ضعیفی داشتند کنار گذاشته شدند. آنها سال گذشته دلارهای زیادی برای خرید یک مهاجم خارجی پرداخت کردند اما به نظر می رسد این پول را هدر دادند. نام پریرا فقط برزیلی بود و قابل نمایش نبود. اگر توانایی داشت نمی توانست گلزنی خود را در ایران نشان دهد. یک بازیکن خیلی متوسط، حیف است 60 میلیارد تومان کم شده است. مشخص نیست چه مقدار از این مبلغ به این بازیکن می رسد و چه مقدار بین دلال ها و دلال ها تقسیم می شود. شیخ دیابات برای آن سال خریداری شد که در استقلال آقای گل شد. از آنجایی که عضله پیر است، وقتی عضله پیر می شود، بازیکن همیشه با آسیب، کشیدگی و پارگی مواجه می شود.

*فوتبال ایران کمتر از یک سال دیگر باید پوست کنده شود

اصلانیان با بیان اینکه فوتبال ایران باید هر چه زودتر جوان شود، گفت: پرسپولیس اگر می خواهد موفق شود باید با بازیکنان بالای 30 سالش خداحافظی کند چرا که قطعا در آینده با مشکل مواجه خواهد شد. انتخابی کشورمان به دلیل داشتن بازیکنان مسن تری پیشکسوت ترین جام ملت های آسیا خواهد بود. فوتبال ایران مانند فوتبال آلمان پوست محکمی دارد. پرسپولیس، استقلال، تیم ملی و سایر تیم هایی که در بالای جدول هستند باید کمتر از یک سال دیگر این تغییر را ایجاد کنند، زیرا مجبور به داشتن تیم جوان هستند. اگر این اتفاق نیفتد باید از تیم ملی و لیگ برتر به عنوان پیشکسوت نام ببریم.

وی ادامه داد: فوتبالدوستان این موضوع را نمی پسندند و می خواهیم به کوچک ترین ها میدان داده شود و جوان ها بیایند و در مسابقات کشوری خودشان را نشان دهند. در زمان ما هر تیم 4-5 بازیکن جوان تولید می کرد اما در سال های اخیر شاهد ظهور پدیده ای در لیگ برتر نبودیم.

*باشگاه ها باید نگران تیم های پایه خود باشند

این کارشناس فوتبال اضافه کرد: باشگاه ها باید به تیم های اصلی خود توجه کنند و استعدادیابی کنند تا بازیکنان خوب را به تمرینات بزرگسالان بیاورند تا شاید سال آینده قائدی و عمری به لیگ برتر راه پیدا کنند. این تربیت بازیکنان به تیم ملی کمک می کند تا میانگین سنی بازیکنان تیم ملی 28 تا 32 سال نباشد که سن بالایی برای فوتبال است.

این پیشکسوت فوتبال اضافه کرد: آمارهای جهانی و تمام فوتبال دنیا به این نکته توجه دارند که فقط به دروازه بانان اجازه عبور از مرز 30 سالگی را می دهند و گاهی تا 35 سالگی در دروازه می مانند. فوتبال جهان در نهایت به بازیکنان 31 تا 32 سال فرصت می دهد تا در فوتبال بمانند. در حال حاضر شاهد تغییر تیم و رفتن بازیکنان درجه یک دنیا به لیگ های پایین هستیم چرا که فوتبال دنیا بعد از 30 سال اجازه نمی دهد بازیکنی در سطح اول دنیا بازی کند.

* گل محمدی تا هفته پنجم ترکیب دربی خود را می دانست

اصلانیان درباره قرعه کشی تیم فوتبال پرسپولیس در بیست و سومین دوره لیگ برتر و دربی هفته پنجم خاطرنشان کرد: قرعه پرسپولیس در لیگ برتر خوب است، زیرا تا سوم در شهرهای جنوبی بازی نمی کند. . هفته، زیرا آگوست بدترین شرایط گرما را دارد. . اما در هفته چهارم با تیم فولاد خوزستان در اهواز بازی می کند. اما فکر می کنم گل محمدی ترکیب دربی خود را در هفته پنجم خواهد دانست. امیدوارم استقلال بتواند تیمش را ببندد و مسابقات نزدیک باشد و تماشاگران و هواداران از رقابت این دو تیم لذت ببرند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=28031

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.