افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
2

اصلانیان: سقف بودجه روی پرسپولیس تاثیر گذاشته/ بیرو خیال همه را راحت کرده – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 112701
اصلانیان: سقف بودجه روی پرسپولیس تاثیر گذاشته/ بیرو خیال همه را راحت کرده – پرسپولیس نیوز

مهاجم سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مربی که توانسته در یک فصل سه جام برای پرسپولیس به ارمغان بیاورد باید به خواسته اش احترام بگذارد. در همه جای دنیا چنین مربی ای را در سرشان خواهند گذاشت. امیرحسین اصلانیان در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص دیدار مقابل استقلال از تاجیکستان در لیگ قهرمانان آسیا […]

مهاجم سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مربی که توانسته در یک فصل سه جام برای پرسپولیس به ارمغان بیاورد باید به خواسته اش احترام بگذارد. در همه جای دنیا چنین مربی ای را در سرشان خواهند گذاشت.

امیرحسین اصلانیان در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص دیدار مقابل استقلال از تاجیکستان در لیگ قهرمانان آسیا که با برتری دو بر صفر سرخ پوشان همراه بود، اظهار داشت: شاگردان گل محمدی در تمام طول بازی سر و شانه بالاتر از رقیب خود داشتند و به پایان رسید. حضور تماشاگران در ایجاد انگیزه در بازیکنان پرسپولیس و پایین آوردن روحیه استقلالی ها موثر بود. آنها با اجرای نمایشی زیبا توانستند سه امتیاز حساس را کسب کنند.

وی ادامه داد: درخشش علیرضا بیرانوند در این بازی را نباید نادیده گرفت. او با مهار ضربه پنالتی نقش پررنگی در کسب این پیروزی داشت. هم برای پرسپولیس و هم برای تیم ملی به یک دروازه بان 6 دانگ نیاز است، خدا را شکر علیرضا بیرانوند توانسته عملکرد خوبی هم در تیم باشگاهی خود و هم در سطح ملی از خود به جای بگذارد. داشتن یک دروازه بان قابل اعتماد بهتر از 100 بازیکن است. الحمدلله گل محمدی از این بابت راحت است و با هیچ چالشی مواجه نخواهد شد.

پرسپولیس بهترین بازیکنان را دارد.

اصلانیان درباره نقاط قوت و ضعف پرسپولیس در این فصل گفت: پرسپولیس در اکثر خطوط بهترین بازیکنان را دارد و حتی بازیکنان جوان و ذخیره که دقایقی وارد زمین می شوند توانسته اند عملکرد خوبی داشته باشند اما اگر بخواهیم روی نقاط ضعف تمرکز کنیم پرسپولیس. در جزییات یک بازیکن در سمت چپ دارند که می تواند سانترهای خوبی بزند و به بازیکنان دیگر پاس کوتاه بدهد، این یکی از ضعف های پرسپولیس است که از داشتن چنین بازیکنی رنج می برد.

این کارشناس فوتبال می افزاید: نکته دوم نبود یک مهاجم خارجی تمام عیار در تیم است. متاسفانه مسائل مربوط به محدودیت بودجه کار را برای باشگاه ها بسیار سخت کرده و امکان خرید بازیکن مورد نظر مربی وجود ندارد. یحیی گل محمدی قبل از شروع فصل بارها اعلام کرد اسامی مهاجمانی که به مربیان داده است بیش از یک میلیون و پانصد هزار دلار هزینه دارد که با توجه به شرایط فعلی خرید چنین مهاجمی خارج از امکان است. از باشگاه

نبود یک مهاجم خارجی تمام عیار به پرسپولیس ضربه می زند

اصلانیان خاطرنشان کرد: اگر یک مهاجم تمام کننده در پرسپولیس وجود داشت، فکر می کنم یکی از کامل ترین تیم های پرسپولیس تاریخ را شاهد بودیم. در ادامه اگر یکی دو هافبک در تیم حضور داشتند قطعا شرایط برای پرسپولیس خیلی فرق می کرد.

پیشکسوت پرسپولیس درباره باخت های اخیر در این تیم و مناظره هایی که بین یحیی گل محمدی و مدیرعامل باشگاه شد و حتی درگیری لفظی که بین دو بازیکن این تیم در دیدار مقابل استقلال تاجیکستان به وجود آمد، گفت: الف. مربی ای که در یک فصل سه جام کسب کرده، به پرسپولیس می آورد، باید به خواسته هایش احترام گذاشت. همه جای دنیا چنین مربی ای را بالای سرشان می گذارند، اما در کشور ما با مربیان درست برخورد نمی شود. باید بهترین ها را در اختیار بازیکنان و اعضای تیم قرار داد تا هم در لیگ داخلی و هم در لیگ آسیا به راحتی به مصاف رقبای خود بروند.

بازی در انزلی همیشه سخت بوده است

مهاجم سابق تیم فوتبال پرسپولیس درباره دیدار این هفته ارتش سرخ و تفنگداران دریایی در لیگ برتر گفت: در زمان ما بازی در انزلی همیشه سخت بود. فشاری که هواداران به بازیکنان و همچنین وضعیت چمن ورزشگاه وارد می کردند یکی از دغدغه های ما بود. امیدوارم زمین چمن ورزشگاه در بهترین شرایط باشد تا پرسپولیسی ها بتوانند سبک بازی خود را به بهترین شکل ممکن پیاده کنند و انشاالله با دست پر به تهران برگردند.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)