افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
0

اصلاح نواقص مدارس تنگستان ضروری است – خبرگزاری بیشتر اخبار ایران و جهان.

  • کد خبر : 369495

به گزارش خبرنگار مهر حجت الاسلام حبیب پهلوزاده اهرم در خطبه های نماز جمعه ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت محمد مصطفی (ص) و امام جعفر صادق (علیه السلام) گفت: شهید مطهری درباره امام صادق (علیه السلام) با درس بیان و بیان فرمودند. نوشتن می تواند باشد”. وی با اشاره به اینکه امام صادق (علیه […]

به گزارش خبرنگار مهر حجت الاسلام حبیب پهلوزاده اهرم در خطبه های نماز جمعه ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت محمد مصطفی (ص) و امام جعفر صادق (علیه السلام) گفت: شهید مطهری درباره امام صادق (علیه السلام) با درس بیان و بیان فرمودند. نوشتن می تواند باشد”.

وی با اشاره به اینکه امام صادق (علیه السلام) تجدید کننده مکتب نبوی بود، افزود: برکت جریان جهادی پیامبر و جریان تبیینی امام صادق است. علیه ما السلام حوزه علمیه و حرکت جهادی فقهی است.

امام جمعه اهرم تصریح کرد: حوزه علمیه امروز میراث ماندگار ائمه معصومین به ویژه امام باقر و امام صادق (علیهم السلام) است و انقلاب اسلامی حاصل روند تبیینی حوزه است.

وی ادامه داد: در دوران ما که دوران ولایت فقیه است، هم کفار و هم منافقین و هم مشرکان در جبهه جنگ سخت به جهان اسلام حمله کردند و در جبهه جنگ نرم هر چه توانستند بیرون آوردند. . با همه شبهات و فتنه ها هستند; او همه جادوی خود را به میدان آورد هستند.

پهلو زاده وی افزود: به برکت جریان هدایت و علمای دینی و عنایات سرداران، بسیجیان و رزمندگان این مصیبت در دوران غیبت، امت اسلامی بر دشمن پیروز می شود.

اهمیت موشک و پهپاد در جبهه مقاومت

امام جمعه اهرم با تبریک هفته دفاع مقدس گفت: اگر امروز در غزه و یمن، در سوریه و عراق و در دورترین نقاط جهان غده سرطانی و رژیم غاصب کم شده و فجر پیروزی نزدیک است. ، همه به برکت استقامت رزمندگان اسلام در جبهه های سخت و جهاد است، توضیح افسران جنگ نرم در جبهه ها شناختی است.

وی یادآور شد: برکت خون شهدا و ایثار رزمندگان اسلام چنان عظمتی به مسلمانان بخشیده است که جبهه مقاومت تا اقصی نقاط جهان گسترش یافته است. شعارها و اصول جبهه مقاومت همانطور که برخاسته از فطرت انسان است، استبداد ستیزی، عدالت خواهی، کمک به مظلوم و مقابله با ظالم در نهاد هر انسانی است و نابود شدنی نیست.

پهلو زاده خاطرنشان کرد: نوجوانان و جوانان گام دوم انقلاب هستند. بدان که اگر روزی گفتی: «دنیای فردا، دنیای سخنان است نه موشک». من می بینمامروز آنچه جهان اسلام با آن از موجودیت خود دفاع می کند موشک و پهپاد است.

امام جمعه اهرم افزود: درس مکتب بسیج و درس هشت سال دفاع مقدس که به عنوان الگو برای همه ملت ها مطرح شد، مقاومت و مقابله است.

وی ادامه داد: امروز رژیم غاصب صهیونیستی برای خروج از باتلاق غزه ای که ایجاد کرده منتظر نتیجه انتخابات آمریکاست و خواهان پیروزی ترامپ است بنابراین باید جبهه شمال و لبنان را باز کنند. برای ادامه جنگ، برای رفع فشار روانی شکست غزه، فاصله خود را حفظ کنیم.

پهلو زاده و افزود: حاضرند هر کاری بکنند. و آخرین جنایت این جنگ. افروزها ما نفوذ و دستکاری رسانه ها توسط گروه حزب الله و مردم لبنان را محکوم می کنیم که مانند بمب ساعتی است و در نهایت آن را منفجر می کند و گروهی را می کشد و بیش از سه هزار نفر را مجروح می کند.

وی تصریح کرد: در خصوص این انفجارها در لبنان این نتیجه است می تواند طراحی که تمامی وسایل ارتباطی و دیداری مانند گوشی و تمامی وسایلی که نرم افزار و سخت افزار آنها تولید نمی شود باید توسط جوانان این کشور ساخته شود تا شکل نفوذ و حمله را خنثی کند، چه برسد به پهپاد و موشک که ابزار برتری. و غصب قدرت سخت است.

امام جمعه اهرم افزود: الحمدلله در بسیاری از این صنعت بومی سازی انجام شده است اما برای تولید این سخت افزارها باید تمام تلاش صورت گیرد.

ضرورت حل مشکلات مدارس

وی ادامه داد: بازگشایی مدارس را پیش رو داریم و از آموزش و پرورش برای آماده سازی مدارس برای تحصیل دانش آموزان تشکر می کنیم و در چند اداره با گسترش فضاهای آموزشی کمبودهایی وجود دارد که باید با کمک خیرین برطرف شود. و از فرماندار در تخصیص اعتبار برای تامین تیم های ورزشی و جوانان و مدارس شهرستان تشکر می کنیم و همچنین از گروه های جهادی پایگاه های مقاومت که برای کمک به آموزش و پرورش در برنامه مهر و آماده سازی مدارس .

پهلو زاده بیان کرد: یک نکته بسیار مهم است و هزینه های زیادی صرف مدرسه سازی شده است اما آنچه مهمتر از آن تربیت فرزندان این کشور است که مربیان و معلمان با رفتار و گفتار خود نسل جدید را تربیت کنند. و رفتار زیر ذره بین دانش آموزان است. تمام حرکات و سخنرانی های شما باید مبتنی بر آموزش باشد، زیرا دانش آموزان امروز پدران و مادران آینده این کشور هستند.

امام جمعه اهرم افزود: به شوراهای گذشته و کنونی شهرداری به صورت حضوری تذکر داده شده است و امروز بر این باوریم که لازم است با حضور شما تکرار شود. این نکته اتخاذ ترتیبی است که هم مردم و هم پیمانکاران نخواهند به دادگاه ها و دعاوی مربوط به مسائل مربوط به شهرداری کشیده شوند. با قرارداد قانونی چه می توان کرد، چرا هزینه های گزاف و فراتر از توان شهرداری برای پرداخت اشتباهات این مجموعه.

وی افزود: آنچه این شهرستان را عقب نگه داشته گلایه و مطالبات پیمانکاران است که قراردادهای مشکل دار و برخی موارد بدون قرارداد انجام شده است. بنابراین برای اینکه مردم و شهرداری در آینده نگران این مشکلات نباشند باید تدابیری اتخاذ شود تا این اشتباهات تکرار نشود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=369495

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.