به گزارش رکنا، احمد میدری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در همایش گرامیداشت روز پزشک و روز داروساز و تجلیل از پزشکان و داروسازان نمونه کشوری شاغل در مراکز درمانی خصوصی بهزیستی، ضمن تقدیر از اقدامات این سازمان در حوزه سلامت و با تجلیل از این مراسم و تبریک روز پزشک و روز داروساز گفت: دولت چهاردهم عدالت و وحدت ملی را سرلوحه برنامه های خود قرار داده است.

وی با تاکید بر اینکه در حوزه سلامت جامعه کارگری باید هماهنگی و همفکری لازم با وزارت بهداشت وجود داشته باشد، گفت: لازم است همگرایی ویژه در حوزه طرح های ملی با هدف عدالت در سطح کشور شکل گیرد. .

وزیر کار ارتباط مستمر با قوه مقننه و نمایندگان شورای اسلامی را یکی از الزامات پیشبرد امور عنوان کرد و افزود: شاید تنها جایی که مردم به طور مستقیم به مقامات عالی کشور دسترسی دارند نمایندگان مجلس باشند. بنابراین نمایندگان محترم مجلس تحت تاثیر مطالبات مردم مطالباتی از دستگاه های اجرایی دارند که باید با پیش بینی تمهیدات لازم و توجه به سطح بندی نظام سلامت به آن پاسخ مناسب داده شود.

وی افزود: سطح ارائه خدمات سلامت در شهرها باید بر اساس دیدگاه کارشناسان و رویکرد عدالت خواهی باشد و از این نظر از شتاب زدگی پرهیز شود. این چرخشی است که پزشکان محترم می توانند نقش مهمی در این چرخش داشته باشند.

میدری با بیان اینکه باید به منطق خبرگان برگردیم و نظام کارشناسی ما باید یک حرف داشته باشد، گفت: سطح بندی منطقه ای و ارائه نظرات واحد با جامعیت دوسویه بین بدنه کارشناسان و کارکنان و مسئولان و مدیران باید انجام شود. تشکیل سازمان ها