افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
2

اصفهان از ظرفیت بالایی برای گردشگری و تجارت برخوردار است

  • کد خبر : 283074
اصفهان از ظرفیت بالایی برای گردشگری و تجارت برخوردار است

به گزارش رکنا از اصفهان؛ حمید محمد بن سالم درباره تأثیر برگزاری نشست اتاق‌های بازرگانی اعضای گفت‌وگوی همکاری‌های آسیایی (ACD) در اصفهان بر بهبود روابط بین کشورهای عضو گفت: در جلساتی که مثلاً 35 کشور برای جستجوی ایده‌های جدید و حل آن شرکت می‌کنند. مشکلات و افزایش تجارت، هر مشکلی قابل حل است. وی ادامه […]

به گزارش رکنا از اصفهان؛ حمید محمد بن سالم درباره تأثیر برگزاری نشست اتاق‌های بازرگانی اعضای گفت‌وگوی همکاری‌های آسیایی (ACD) در اصفهان بر بهبود روابط بین کشورهای عضو گفت: در جلساتی که مثلاً 35 کشور برای جستجوی ایده‌های جدید و حل آن شرکت می‌کنند. مشکلات و افزایش تجارت، هر مشکلی قابل حل است. وی ادامه داد: توسعه روابط در مجمع همکاری های آسیایی بسیار آسان تر از مذاکره با فردی خارج از این سازمان است.

دبیرکل فدراسیون اتاق های بازرگانی امارات متحده عربی با اشاره به اینکه در روزهای برگزاری این نشست از اتاق بازرگانی اصفهان و اماکن تاریخی این شهر بازدید کردم، افزود: اصفهان شهر بسیار زیبایی است که دارای ظرفیت بسیار بالا برای گردشگری و بازرگانی.

محمد بن سالم ادامه داد: در این مراسم با صاحبان مشاغل زیادی در این شهر زیبا صحبت کردیم که نشان می دهد تنوع و قابلیت های بالایی در اصفهان وجود دارد. از آن جمله می توان به صنعت فولاد، کشاورزی، داروسازی و … اشاره کرد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین ابزارهای متعددی بین ایران و امارات وجود دارد که می توان از آنها برای تجارت بیشتر این دو کشور استفاده کرد. مثلا اصفهان و امارات پروازهای مستقیم و ارتباطات خوبی دارند.

دبیرکل فدراسیون اتاق های بازرگانی امارات گفت: بدون شک در آینده با جلسات و گفتگوهای بیشتر می توانیم قدرت و ابتکار بیشتری برای کمک به یکدیگر و تجارت بهتر داشته باشیم.

اصفهان/بهمن راعی

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=283074

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.