افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
1

اصرار نتانیاهو بر اظهارات قبلی خود درباره محور فیلادلفیا – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان.

  • کد خبر : 351605
اصرار نتانیاهو بر اظهارات قبلی خود درباره محور فیلادلفیا – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه خبری الجزیره، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی با اظهارات عوام فریبانه تلاش کرد حماس را مسئول کشته شدن 6 نظامی اسرائیلی اسیر شده در غزه بداند. این در حالی است که بسیاری از سیاستمداران غربی و صهیونیستی از جمله جو بایدن رئیس جمهور آمریکا معتقدند که […]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه خبری الجزیره، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی با اظهارات عوام فریبانه تلاش کرد حماس را مسئول کشته شدن 6 نظامی اسرائیلی اسیر شده در غزه بداند. این در حالی است که بسیاری از سیاستمداران غربی و صهیونیستی از جمله جو بایدن رئیس جمهور آمریکا معتقدند که اختلالات نتانیاهو مانع از توافق آتش بس و آزادی این اسرا شده است.

وی در این اظهارات بر مواضع خود برای کنترل گذرگاه فیلادلفیا تاکید کرد و اظهار داشت که این گذرگاه به منبع قاچاق اسلحه برای گروه های مقاومت در غزه تبدیل شده است.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی با این سخنان به بزرگنمایی مطالبات خود در خصوص این گذرگاه ادامه داد و سعی کرد آن را به عنوان مانعی بزرگ در روند دستیابی به آتش بس در غزه و تبادل اسرا حفظ کند، زیرا دستیابی به توافق و آتش بس آتش در غزه می تواند به زندگی سیاسی شما پایان دهد.

وی تصریح کرد: اهداف تل آویو از بین بردن قدرت حماس و آزادی اسرا است تا حماس دیگر نتواند تهدیدی برای اسرائیل باشد و این تنها با کنترل گذرگاه فیلادلفیا امکان پذیر است.

نتانیاهو گفت که اگر اسرائیل از گذرگاه عقب نشینی کند، دیگر نمی تواند آن را کنترل کند. بنابراین اسرائیل حتی در مدت 42 روز توافق از این گذرگاه خارج نخواهد شد.

وی تصریح کرد: حماس با انتشار عکس و فیلم اسرای صهیونیستی به دنبال جنگ روانی و افزایش فشار روانی بر جامعه صهیونیستی است و تا تضمین عدم تکرار حملات مشابه در 7 اکتبر، جنگ در غزه متوقف نخواهد شد.

نتانیاهو که به نظر می رسد با واقعیت جنگ ارتباطی ندارد، در پایان سخنان خود اعلام کرد که اسرائیل به پیروزی در جنگ نزدیک می شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=351605

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.