افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
3

اشتراک پرمیوم تلگرام را از کجا بخریم؟

  • کد خبر : 16869
اشتراک پرمیوم تلگرام را از کجا بخریم؟

اگر از کاربران اپلیکیشن تلگرام هستید احتمالا بارها در مورد سرویس اشتراک پرمیوم تلگرام شنیده اید. سرویس پرمیوم تلگرام مدتی است که در اختیار کاربران تلگرام قرار گرفته است. البته این به این معنی نیست که تلگرام به صورت کلی پولی شده است. بلکه به این معنی است که کاربران می توانند با خرید اشتراک پرمیوم تلگرام، […]

اگر از کاربران اپلیکیشن تلگرام هستید احتمالا بارها در مورد سرویس اشتراک پرمیوم تلگرام شنیده اید. سرویس پرمیوم تلگرام مدتی است که در اختیار کاربران تلگرام قرار گرفته است. البته این به این معنی نیست که تلگرام به صورت کلی پولی شده است. بلکه به این معنی است که کاربران می توانند با خرید اشتراک پرمیوم تلگرام، از قابلیت های ویژه و بسیار خاص تلگرام نیز استفاده کنند. هنگامی که سرویس پرمیوم تلگرام را فعال کنید می تواند تلگرام خود را به یک پیام رسان حرفه ای و همه فن حریف تبدیل کنید. در ادامه به معرفی کامل اشتراک پرمیوم تلگرام و قابلیت های و نحوه خرید آن می پردازیم.

آشنایی کامل با پرمیوم تلگرام

اشتراک پرمیوم تلگرام

پرمیوم تلگرام، سرویس ویژه‌ای می باشد که شرکت تلگرام آن را در اختیار کاربران خود قرار داده است. اشتراک تلگرام پرمیوم راهی است که می توانید از طریق آن از این سرویس استفاده کنید. بدنی صورت این سرویس کاملا پولی می باشد و استفاده از آن رایگان نیست. این سرویس مورد استقبال بالایی در میان کاربرانی قرار گرفته است که از تلگرام به صورت حرفه ای بهره می برند. زیرا این سرویس این امکان را در اختیار این کاربران قرار می دهد که از تمام قابلیت های پیام رسان تلگرام به صورت صد در صدی استفاده کنند.

دلایل ایجاد پرمیوم تلگرام

شاید فکر کنید که اصلا چرا شرکت تلگرام، سرویس اشتراک پرمیوم تلگرام را ایجاد کرده است؟ هدف از ایجاد این سرویس چیست؟ شرکت تلگرام برای کسب درآمد خود بسیار کم از منابع تبلیغاتی استفاده می کند. همچنین برخی از کاربرانی که استفاده حرفه ای از پیام رسان تلگرام می کنند به قابلیت های بیشتری از این پیام رسان نیاز دارند. به همین دلیل مدیریت شرکت تلگرام تصمیم گرفت که با راه انداختن این سرویس هم به نیازهای این کاربران پاسخ دهد و هم کسب درآمدی هم داشته باشد.

خرید اشتراک پرمیوم تلگرام چه مزیت هایی دارد؟

شاید فکر کنید که خرید اشتراک پرمیوم تلگرام به مزیت هایی دارد و چه قابلیت هایی را در اختیار کاربران خود قرار می دهد؟ باید بگوییم که قابلیت های این سرویس به اندازه ای مفید و کارآمد هستند که کاربران را برای خرید اشتراک تشویق کنند. در ادامه شما را با برخی از قابلیت هایی آشنا می کنیم که با اشتراک پرمیوم تلگرام می توانید از آن ها بهره مند شوید.

حذف کردن تمامی تبلیغات با خرید اشتراک پرمیوم تلگرام

دلایل ایجاد پرمیوم تلگرام

با خرید اشتراک پرمیوم تلگرام می توانید از شر تبلیغات گسترده در تلگرام خلاص شوید. احتمالا شما نیز در صورت استفاده از پروکسی های خاص با برخی از تبلیغات مواجه شده اید. این تبلیغات گاهی می توانند سبب ایجاد نارضایتی شوند. کاربرانی که از سرویس پرمیوم تلگرام استفاده می کنند با هیچ تبلیغی مواجه نمی شوند.

کاهش برخی از محدودیت ها در این سرویس

کسانی که از اشتراک پرمیوم تلگرام استفاده نمی کنند دارای محدودیت هایی در پین کردن چت ها و یا عضویت در کانال ها هستند. اگر شما یک کاربر عادی باشید ممکن است این محدودیت برای شما خیلی مهم نباشد و یا مشکلی برای شما ایجاد نکند. اما کاربران حرفه ای نیاز دارند که برخی از محدودیت های برای آن ها کاهش یابد. به همین دلیل با خرید سرویس پرمیوم تلگرام می توانید تعداد پوشه های خود را از 10 عدد به 20 عدد افزایش دهید. همچنین در تلگرام عادی تنها می توانید 100 گفتگو را در هر پوشه ذخیره کنید اما در پرمیوم می توانید 200 گفتگو را ذخیره کنید. همچنین هر حساب کاربری در پرمیوم می تواند تعداد گفتگوهای خود از از 500 عدد به 1000 عدد برساند.

بالا بردن حجم بارگذاری فایل ها با خرید اشتراک پرمیوم تلگرام

پرمیوم تلگرام

در سرویس اشتراک پرمیوم تلگرام، حجم فایل های قابل بارگذاری افزایش پیدا کرده است. در تلگرام عادی شما نمی توانید فایل های بیش از 2 گیگ را بارگذاری و یا آپلود کنید. به همین دلیل برخی از کاربران مجبور می شوند فایل بارگذاری شده را به چندین قسمت و یا پارت تبدیل نمایند. در تلگرام پرمیوم این محدودیت تا حدودی کمتر شده و میزان آن به 4 گیگ افزایش پیدا کرده است. یعنی شما می توانید فایل هایی حداکثر 4 گیگی را به راحتی آپلود نمایید.

با خرید این سرویس اشتراک، چت های خود را به صورت پیشرفته تری مدیریت کنید

با خرید اشتراک پرمیوم تلگرام امکان مدیریت پیشرفته تر پیام ها و چت ها وجود دارد. این قابلیت برای افرادی که کسب و کارشان به تلگرام مربوط است و ممکن است پیام ها و گفتگوهای زیادی داشته باشند بسیار مهم است. زیرا با استفاده از نسخه پرمیوم می توانند گفتگوهای خود را بهتر دسته بندی کرده و نظم بیشتری به آن ها ببخشند.

ویس ها را به آسانی به متن تبدیل کنید

قابلیتی که با خرید اشتراک پرمیوم تلگرام می توانید از آن بهره مند شوید تبدیل ویس ها به متن است. البته میزان موفقیت این قابلیت هنوز به صورت کامل مشخص نشده است. همچنین معلوم نیست که این قابلیت دقیقا از چه زبان هایی پشتیبانی می کند. اما خب شرکت تلگرام آن را یکی از دلایل برتری نسخه پرمیوم در نظر گرفته است.

دانلود استیکرهای متنوع با پرمیوم تلگرام

دانلود استیکرهای متنوع و فراوان و افزایش واکنش ها به یک پیام از مزیت های دیگر خرید اشتراک پرمیوم تلگرام است. با داشتن این اشتراک می توانید به طیف متنوعی از استیکرهای جذاب دسترسی داشته باشد. همچنین می توانید به یک پیام به صورت همزمان سه واکنش را ارائه دهید. در تلگرام عادی تنها می توانید یک واکنش به یک پیام داشته باشید.

اشتراک پرمیوم تلگرام را از کجا تهیه کنیم؟

اشتراک پرمیوم تلگرام را از کجا تهیه کنیم؟

متاسفانه به دلیل تحریم های موجود، کاربران ایرانی به صورت مستقیم نمی توانند برای خرید اشتراک پرمیوم تلگرام اقدام کنند. زیرا برای خرید اشتراک باید یک شماره تلفن ارائه دهید. شماره هایی با مبدا ایران نمی توانند به صورت مستقیم این سرویس را خریداری کنند. اما نگران نباشید. زیرا برای خرید نسخه پرمیوم راه های جایگزینی نیز وجود دارد. مثلا می توانید از شماره های مجازی که توسط گوگل ویس یا اپلیکیشن های دیگر ارائه می شود استفاده کنید. هر چند خود برنامه گوگل ویس برای دادن شماره مجازی درخواست یک شماره خارجی را دارد. این مسئله خود می تواند سبب عدم کارآمدی گوگل ویس شود.

اگر شما نیز با این مشکلات سروکار دارید و می خواهید بدون دردسر از نسخه پرمیوم استفاده کنید، دیگر نگران نباشید. زیرا می توانید با کمترین قیمت، حساب پرمیوم تلگرام را از سایت های فروش اکانت پرمیوم تلگرام تهیه کنید. این سایت ها اکانت های کامل ایمن را با قیمت بسیار مناسب به کاربران متقاضی نسخه پرمیوم ارائه می دهند. فراموش نکنید که این اکانت ها کاملا قانونی بوده و به صورت آنی در اختیار کاربر قرار می گیرند. برای کسب اطلاعات بیشتر در این باره می توانید به وب سایتtopgem.shop مراجعه کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=16869

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.