افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
0

اشتراک میلیاردها صندوق با درآمد ثابت کارآمد

  • کد خبر : 379121
اشتراک میلیاردها صندوق با درآمد ثابت کارآمد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، اشتراک صندوق سرمایه گذاری با درآمد ثابت کارآمد (ETF) از روز سه شنبه 12 مهرماه با سقف سقف 500 میلیارد تومان آغاز شد که در همان دقایق ابتدایی به پایان رسید و سپس مجوز افزایش دریافت کرد. تا سقف هزار میلیارد تومبا. 54 شخص حقوقی و نزدیک به 4900 شخص حقیقی […]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، اشتراک صندوق سرمایه گذاری با درآمد ثابت کارآمد (ETF) از روز سه شنبه 12 مهرماه با سقف سقف 500 میلیارد تومان آغاز شد که در همان دقایق ابتدایی به پایان رسید و سپس مجوز افزایش دریافت کرد. تا سقف هزار میلیارد تومبا.

54 شخص حقوقی و نزدیک به 4900 شخص حقیقی در این اشتراک مشارکت داشتند. یکی از ویژگی های این صندوق سرمایه گذاری در اوراق با درآمد ثابت، معاف از مالیات و با نقدشوندگی بالا است.

گروه مالی کارزان متشکل از هلدینگ کارزان پیشگامان، کارگزاری کارزان، کارزان باغداران، واسپاری کرمان موتور، شرکت سرمایه گذاری و شرکت مشاور سرمایه گذاری کارزان (در شرف تاسیس) می باشد. همچنین سرمایه مدیریت شده توسط این گروه مالی در حال حاضر بالغ بر 100 میلیارد ریال است.

یک کارگزاری کارآمد با بیش از 25 سال تجربه، انواع خدمات کارگزاری سهام، بورس کالا و انرژی، اختیار خرید سهام و انواع مشتقات کالا را به مشتریان خود ارائه می دهد. ارائه راهکارهای مختلف، ابزارهای تخصصی کار در بورس و به اشتراک گذاری اطلاعات و پاسخگویی به نیاز مشتریان نیز از دیگر خدماتی است که مشتریان حقیقی و حقوقی می توانند از آن بهره مند شوند.

سابدگردان با بیش از 10 سال سابقه در حال حاضر مدیریت صندوق‌های با درآمد ثابت قابل معامله، صندوق‌های درآمد ثابت بانک گردشگری، صندوق‌های سرمایه‌گذاری ثابت بازار، صندوق‌های سهامی نقش جهان و الگوریتم بازده بازار سرمایه را بر عهده دارد.

صندوق بازنشستگی تکمیلی «زندگی» و پلتفرم تأمین مالی جمعی «کارآمد کاراد» محصولات بعدی این گروه مالی هستند که با سبدگردانی کارآمد در ماه های آینده راهی بازار خواهند شد.

لازم به ذکر است که این گروه مالی در سال گذشته بیش از 6 میلیارد تومان تامین مالی به شرکت ها و هلدینگ ها ارائه کرد که این میزان تامین مالی برای امسال بیش از 10 میلیارد تومان خواهد بود.

لازم به ذکر است که مؤسسان صندوق کارا شرکت سرمایه گذاری آرمان گستر پاریس، گروه مالی پیشگامان، یک سبدگردان کارآمد و یک کارگزاری کارآمد بودند. علاوه بر این شرکت مدیریت سبد کارآمد مدیریت صندوق را برعهده دارد و مدیریت بازار این صندوق نیز بر عهده صندوق سرمایه گذاری انحصاری مدیریت بازار الگوریتم پیشرو بازار است.

۲۲۳۲۲۳

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=379121

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.