افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 25 September , 2024
0

اشتراک اولین صندوق سرمایه گذاری املاک در بورس اوراق بهادار از شنبه

  • کد خبر : 374823
اشتراک اولین صندوق سرمایه گذاری املاک در بورس اوراق بهادار از شنبه

به گزارش بازار، محمود گودرزی در نشست خبری نخستین پذیره نویسی صندوق سرمایه گذاری املاک در بورس با بیان اینکه بورس تهران مجموعه ابزارهای خود را با حضور صندوق های املاک تکمیل می کند، اظهار داشت: از ابتدای سال جاری شنبه 7 مهرماه برای 4 امروز شاهد اشتراک این صندوق خواهیم بود. در ادامه این […]

به گزارش بازار، محمود گودرزی در نشست خبری نخستین پذیره نویسی صندوق سرمایه گذاری املاک در بورس با بیان اینکه بورس تهران مجموعه ابزارهای خود را با حضور صندوق های املاک تکمیل می کند، اظهار داشت: از ابتدای سال جاری شنبه 7 مهرماه برای 4 امروز شاهد اشتراک این صندوق خواهیم بود.

در ادامه این جلسه محمدامین قرهیمی، نایب رئیس بورس اوراق بهادار تهران توضیح داد: صندوق سرمایه گذاری املاک در شرایطی پذیره نویسی می شود که بازار مسکن دوران رکودی را سپری می کند.

به گفته معاون پذیرش بورس اوراق بهادار تهران؛ صندوق های املاک یکی از راه های مطمئن برای کسب سود از بازار املاک و مستغلات است. این صندوق ها امکان سرمایه گذاری متمرکز در بازار املاک را فراهم می کنند و می توانند به عنوان راهکاری جدید برای سرمایه گذاری در بازار املاک با سرمایه اندک مورد توجه قرار گیرند. علاوه بر این، این نوع صندوق ها به سرمایه گذارانی که می خواهند در بلندمدت در املاک و مستغلات سرمایه گذاری کنند، کمک می کند.

در ادامه مهدی گودرزی، عضو هیئت مدیره کارگزاری اغر گفت: صندوق سرمایه گذاری املاک دارای دو گروه مخاطب جدی است. اول؛ گروهی که نگران خرید تدریجی مسکن هستند و گروه دیگر سرمایه گذارانی هستند که این ابزار را برای تنوع بخشیدن به سبد خود انتخاب می کنند.

به گفته مهدی گودرزی؛ ویژگی مهم صندوق های املاک امکان سرمایه گذاری با پول کم و نقدینگی بالا است.

در این گزارش آمده است: پیش از این 2 صندوق ملکی دیگر در بورس ایران عرضه شده بود. صندوق کلیدی املاک و مستغلات نوع سوم این صندوق ها در بازار سرمایه و اولین صندوق املاک در بورس است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=374823

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.