افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 18 October , 2024
0

اشتباه محاسباتی رژیم صهیونیستی در رهایی از بحران با ترور فرماندهان مقاومت

  • کد خبر : 401414
اشتباه محاسباتی رژیم صهیونیستی در رهایی از بحران با ترور فرماندهان مقاومت

دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی در پیامی شهادت شهید یحیی سنور رئیس دفتر سیاسی حماس را تسلیت گفت. به گزارش ایسنا، متن پیام علی اکبر ولایتی به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم در میان مؤمنان، مردان عادل، ما ارادتمند به خدا هستیم، اما من برای آنها قاضی عشق نیستم و آنها منتظرند و […]

دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی در پیامی شهادت شهید یحیی سنور رئیس دفتر سیاسی حماس را تسلیت گفت.

به گزارش ایسنا، متن پیام علی اکبر ولایتی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

در میان مؤمنان، مردان عادل، ما ارادتمند به خدا هستیم، اما من برای آنها قاضی عشق نیستم و آنها منتظرند و ما نیاز به تغییر داریم.

شهادت سردار دلیر و ایثارگر یحیی ابراهیم حسن السنوار رئیس دفتر سیاسی حماس که در نبرد با متجاوزان تا آخرین نفس شجاعانه مقاومت کرد و به مقام والای شهادت نائل آمد، موجب تأثر و تأسف فراوان شد.

شهید یحیی سنور از رهبران و فرماندهان برجسته حماس بود و تا آخرین لحظه در میدان نبرد شجاعانه جنگید و به شهادت رسید.

بدون شک با شهادت این دلیرمردان، مقاومت و مبارزه با این رژیم باطل انگیزه بیشتری خواهد یافت و راه آزادی تا پیروزی نهایی غیور مردان مقاومت و فلسطین ادامه خواهد داشت.

اینکه رژیم صهیونیستی فکر می کند با ترور رهبران و فرماندهان مقاومت اسلامی می تواند خود را از شرایط بسیار سخت و بحرانی و تهدیدهای وجودی که در آن گرفتار شده است، نجات دهد، اشتباه محاسباتی است، اما نباید این واقعیت را فراموش کرد که خون پاک شهید سنور قطعا هزاران انسان دیگر را خلق می کند و قطعا مقاومت و مبارزه با ظلم و جنایات صهیونیست ها را دو چندان می کند.

دشمن جنایتکار و وحشی صهیونیستی و حامیان بین المللی آن به ویژه آمریکا باید بدانند که ترور این مجاهدان و فرماندهان بزرگ و ارزشمند مقاومت تأثیری بر عزم آهنین مقاومت اسلامی، حماس و جهاد اسلامی و سایر مقاومت ها نخواهد داشت. گروه های مبارزه با رژیم جنایتکار و تروریست صهیونیستی.
اینجانب شهادت این مجاهد آزاده، مؤمن و وارسته را به ملت های آزاده جهان، ملت مظلوم و مقاوم فلسطین و همپیمانان ایشان تبریک و تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال علو درجات، عزت و پیروزی را برای بازماندگان مسئلت دارم. رزمندگان ملت فلسطین و مردم مظلوم غزه.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=401414

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.