افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 18 September , 2024
0

اشتباه عجیب باشگاه پرسپولیس درباره قانون + عکس – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 362412
اشتباه عجیب باشگاه پرسپولیس درباره قانون + عکس – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

مدیرعامل پرسپولیس امروز در گفت و گو با خبرنگاران سوت عجیبی زد. افزایش سقف بودجه تیم های آسیایی صدای پرسپولیس را درآورد و مدیرعامل این باشگاه مصاحبه طوفانی علیه مدیران فدراسیون فوتبال انجام داد. درویش در بخشی از گفت و گوی خود از احتمال اضافه شدن 3 بازیکن به لیست صحبت کرد و ابتدا از […]

مدیرعامل پرسپولیس امروز در گفت و گو با خبرنگاران سوت عجیبی زد.

افزایش سقف بودجه تیم های آسیایی صدای پرسپولیس را درآورد و مدیرعامل این باشگاه مصاحبه طوفانی علیه مدیران فدراسیون فوتبال انجام داد. درویش در بخشی از گفت و گوی خود از احتمال اضافه شدن 3 بازیکن به لیست صحبت کرد و ابتدا از این موضوع ابراز بی اطلاعی کرد و سپس آن را به عوامل و فدراسیون فوتبال نسبت داد.

رضا درویش به عنوان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس حق انتقاد از عملکرد فدراسیون فوتبال در مورد محدودیت بودجه و اتفاقات اخیر را دارد. اما ندانستن قوانین لیگ برتر که مدت ها پیش توسط کنفدراسیون فوتبال آسیا نوشته و تدوین و سپس ابلاغ شده، قابل قبول نیست.

قانون مهلت اضافی باشگاه ها برای ثبت قرارداد سه بازیکن دیگر به شرط ثبت نام از 31 شهریور تا 19 آبان و مهلت باشگاه ها برای ایجاد تغییراتی در فهرست خود برای بازی دوم، فوتبال نیست. قانون فدراسیون و مدتها پیش توسط AFC اعلام شد. و متاسفانه خیلی بد است که یک باشگاه قانون را نادیده بگیرد.

در ماده 29 تبصره 4 بند 2 آئین نامه کنفدراسیون فوتبال آسیا برای لیگ نخبگان مقرر شده است تا 31 اکتبر (10 آبان) 3 بازیکن به فهرست تیم اضافه یا اصلاح شوند.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)