افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
1

اشتباه شباک مشکل ساز شد. شکایت نماینده مجلس سنای مصر از تل آویو

  • کد خبر : 275504
اشتباه شباک مشکل ساز شد.  شکایت نماینده مجلس سنای مصر از تل آویو

شابک با انتشار عکس و نام نماینده مجلس سنای مصر، محمد شعبانه، به جای فرمانده کتائب القسام در رفح، بار دیگر شکست اطلاعاتی و سردرگمی خود را در جریان طوفان الاقصی نشان داد. من از اسرائیل شکایت خواهم کرد و غرامتی را به نفع آرمان فلسطین دریافت خواهم کرد. این پرونده را به خالد ابوبکر […]



شابک با انتشار عکس و نام نماینده مجلس سنای مصر، محمد شعبانه، به جای فرمانده کتائب القسام در رفح، بار دیگر شکست اطلاعاتی و سردرگمی خود را در جریان طوفان الاقصی نشان داد.






من از اسرائیل شکایت خواهم کرد و غرامتی را به نفع آرمان فلسطین دریافت خواهم کرد. این پرونده را به خالد ابوبکر وکیل بین المللی مصری واگذار خواهم کرد. این موضوع از سوی یکی از نمایندگان مجلس سنای مصر و منتقد ورزشی این کشور پس از انتشار اشتباه سازمان امنیت و اطلاعات داخلی اسرائیل (شباک) به عنوان یکی از فرماندهان حماس مطرح شد. اما چه اتفاقی می افتد؟ جمعه شب بود که شبکه خبری القایره گزارش داد که رسانه های اسرائیلی و کاربران شبکه های اجتماعی عکسی از محمد شبانه به عنوان فرمانده تیپ رفح در کتائب القسام و شکست ترور وی در یک عملیات منتشر کردند. در رفح این شبکه اعلام کرد که طی چند ساعت گذشته، «رسانه‌های عبری و کاربران شبکه‌های اجتماعی اسرائیلی عکس‌هایی از رهبران تحت تعقیب کتائب القسام منتشر کرده‌اند که در آن تصویری از محمد شعبانه، روزنامه‌نگار مصری، به عنوان رهبر کتائب القسام دیده می‌شود. تیپ حماس در رفح.

شبکه 14 رژیم صهیونیستی با انتشار تصاویری از انفجار بمب های ضد استحکامات در رفح، گزارش داد که «حمله اخیر به رفح، سوء قصد به محمد شبانه ناکام ماند». شبانه شبانه پس از انتشار این خبر در گفت و گو با شبکه القایره خاطرنشان کرد: صهیونیست ها با جستجوی گوگل توانستند متوجه شوند که این روزنامه نگار مشهور و نماینده مجلس مصر است و این امر نشان دهنده سردرگمی است. و هدایت نادرست رژیم صهیونیستی.

این اشتباه شبک مایه تمسخر این سرویس اطلاعاتی در شبکه های اجتماعی شد و کاربران آن پس از شوک 7 اکتبر و شروع عملیات الاقصی، آن را شکست اطلاعاتی جدیدی برای تل آویو توصیف کردند.

روزنامه مصری «الیوم السویم» نیز به نقل از شبانه از قصد خود برای شکایت از رژیم صهیونیستی خبر داد.

دور




۰