افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
1

اشتباه تایپی ارتش آمریکا

  • کد خبر : 30705
اشتباه تایپی ارتش آمریکا

آفتاب نیوز: این مشکل پس از تعویض افزونه رخ داد. هزار، داخلی ML برای پسوند آدرس گیرنده ایمیل وارد شده است. به گزارش فایننشال تایمز، یک اشتباه یک نامه ای منجر به افشای اسناد دیپلماتیک، اظهارنامه مالیاتی، رمز عبور و جزئیات سفر مقامات ارشد و سایر اطلاعات محرمانه شد. با این حال، ایمیل‌هایی که به […]

آفتاب نیوز:

این مشکل پس از تعویض افزونه رخ داد. هزار، داخلی ML برای پسوند آدرس گیرنده ایمیل وارد شده است. به گزارش فایننشال تایمز، یک اشتباه یک نامه ای منجر به افشای اسناد دیپلماتیک، اظهارنامه مالیاتی، رمز عبور و جزئیات سفر مقامات ارشد و سایر اطلاعات محرمانه شد. با این حال، ایمیل‌هایی که به اشتباه ارسال شده‌اند، به پیمانکاری رسیده است که مسئولیت مدیریت دامنه کشور مالی را بر عهده دارد اما برنامه افزودنی را کنترل می‌کند. ML به زودی به دولت مالی که با روسیه روابط دارد، واگذار خواهد شد.

این درز توسط یوهانس زوربیر، یک پیمانکار هلندی که دامنه اینترنتی این کشور مالی را مدیریت می کند، فاش شد. زوربیر گفت: از سال 2014 تاکنون چندین بار برای هشدار به آمریکا در مورد این مشکل تلاش کرده و درخواست کرده که آن را جدی بگیرد، اما بی نتیجه است. گفته می شود که این پیمانکار هلندی در سال جاری با پایان یافتن قراردادش شروع به جمع آوری ایمیل ها کرد. وی در نامه ای که در ابتدای تیرماه به آمریکا نوشت، اعلام کرد که این خطر جدی است و می تواند مورد سوء استفاده دشمنان آمریکا قرار گیرد. وی گفت: تنها چهارشنبه گذشته حدود 117 هزار ایمیل جمع آوری و حدود 1000 ایمیل دریافت شده است.

زوربیر گفت، اگرچه هیچ یک از پیام‌ها به عنوان محرمانه طبقه‌بندی نشده است، اما حاوی اطلاعات مهمی درباره پرسنل نظامی، پیمانکاران و خانواده‌های ارتش آمریکا از جمله برنامه‌های سفر رئیس ستاد ارتش ایالات متحده در ماه مه است. ایالات متحده، ژنرال جیمز مک‌کانویل، عکس‌های پایگاه‌ها، مشخصات هویتی اسناد، کشتی ها لیست خدمه، سوابق مالی مالیاتی، اطلاعات پزشکی، گزارش های بازرسی نیروی دریایی، قراردادها، شکایات جنایی علیه پرسنل، تحقیقات آزار و اذیت خودی، و حکم. ایمیل یک مامور اف بی آی حاوی نامه ای از یک دیپلمات ترک به ایالات متحده بود که در مورد عملیات احتمالی حزب PKK ترکیه هشدار می داد.

مایک راجرز، دریاسالار بازنشسته نیروی دریایی ایالات متحده، به فایننشال تایمز گفت: “اگر شما چنین دسترسی مستمری داشته باشید، می توانید اطلاعاتی را حتی از اطلاعات طبقه بندی نشده به دست آورید.” با توجه به اشتباهاتی که افراد مرتکب می شوند، این مشکل نادر نیست، بلکه مشکل ابعاد، مدت زمان و حساسیت اطلاعات است.

بر اساس گزارش وب‌سایت فناوری engjet، یکی از مقامات پنتاگون به فایننشال تایمز گفت که وزارت دفاع از این موضوع آگاه است و همه موارد افشای غیرمجاز اطلاعات کنترل‌شده امنیت ملی یا اطلاعات غیرمحرمانه کنترل‌شده را جدی می‌گیرد. ایمیل هایی با پسوند MIL، به آدرسی با پسوند. ML قبل از دامنه ارسال می شود. mil، مسدود شده‌اند و به فرستندگان آنها اطلاع داده شده است که آدرس‌های ایمیل گیرنده باید معتبر باشند، که نشان می‌دهد ایمیل‌های بد احتمالاً از حساب‌های شخصی پرسنل ارتش آمریکا ارسال شده‌اند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=30705

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.