افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
0

اشتباهی که بعد از پولیش دوام را کم می کند/ خانمی که خودتان پولیش می زنید، مراقب باشید

  • کد خبر : 410280
اشتباهی که بعد از پولیش دوام را کم می کند/ خانمی که خودتان پولیش می زنید، مراقب باشید

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- همه خانم‌ها سعی می‌کنند زیباتر از دیروز به نظر برسند و برای این کار راه‌های مختلفی را امتحان می‌کنند و در این میان حتی راه‌هایی برای زیبا کردن من پیدا می‌کنند. کسانی هستند که می گویند گاهی ارزشش را ندارد. همه به این دلیل که […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- همه خانم‌ها سعی می‌کنند زیباتر از دیروز به نظر برسند و برای این کار راه‌های مختلفی را امتحان می‌کنند و در این میان حتی راه‌هایی برای زیبا کردن من پیدا می‌کنند. کسانی هستند که می گویند گاهی ارزشش را ندارد. همه به این دلیل که این روش ها می توانند عوارض زیادی برای سلامت جسمانی داشته باشند و یک فرد عاقل سلامت خود را روی زیبایی شرط نمی بندد و وقتی راه های ساده تر و بدون عارضه ای وجود دارد چرا باید این کار را انجام دهید مثلا اگر می توانید هایلایت لب ها را اجرا کنید. با؟ آرایش و تغییر لب از مدل خطی و کوچک به مدل پر و برجسته، چرا باید تزریق ژل و امثال آن را انتخاب کنید؟

پس با این حساب می توان گفت همیشه راه های طبیعی تر و آسان تری برای زیباتر شدن وجود دارد و خوبی راه های این مدل این است که استفاده از آن ها هیچ عارضه ای برای شما به همراه نخواهد داشت، مثلا می توانید از روش های گیاهی استفاده کنید و رشد سریع ابروها را به صورت طبیعی در خانه ممکن کنید و بدون نیاز به کاشت ابرو و دردسر و درد ناشی از آن، ابروهای پرپشتی برای خود ایجاد کنید. حالا جدای از این، مواقعی وجود دارد که برخی از تزیینات برای ماندگاری نیاز به مراقبت بیشتری دارد، مثلاً امروزه بسیاری از خانم ها لاک می زنند، اما به دلیل اینکه مراقبت لازم را انجام نمی دهند یا اشتباه می کنند. مراقب باشید، مینای دندان شما زودرس و خیلی سریع از بین می رود. در این مقاله می خواهیم در مورد اشتباهاتی که باعث می شود لاک شما ماندگاری کمتری داشته باشد با شما صحبت کنیم، پس با ما همراه باشید تا با آنها آشنا شوید.

بعد از لاک زدن با آب داغ دوش نگیرید.

بعد از زدن لاک، دوش نگیرید، زیرا ممکن است زمان کافی برای خشک شدن و ثابت ماندن لاک باقی نماند و دوش آب گرم در این شرایط می تواند راه مطمئنی برای از بین بردن لاک شما باشد، زیرا لاک ناخن در معرض حرارت است. و بخار حمام می تواند باعث حباب زدن یا لکه دار شدن لاک شود، بنابراین اگر نیاز به دوش گرفتن دارید، این کار را حدود یک ساعت پس از لاک زدن ناخن انجام دهید.

قفل 1

بلافاصله پس از لاک زدن به رختخواب نروید.

درست است که لاک در چند دقیقه خشک می شود، اما حقیقت این است که لاک ناخن چندین ساعت طول می کشد تا کاملا خشک شود، بنابراین یک ترفند بسیار ساده برای کمک به فرآیند خشک شدن ناخن، یک تا دو دقیقه صبر است. و سپس به مدت سه دقیقه روی دستان خود آب سرد بریزید تا این انبساط و انقباض موهای شما سریعتر خشک شود. البته در این شرایط باید مراقب باشید که آب را مستقیماً روی ناخن ها نریزید زیرا فشار آب می تواند آنها را لکه دار کند.

قفل 3

روش صحیح استفاده از لاک در یک لایه ضخیم.

بسیاری از افراد ترجیح می دهند برای جبران رنگ روشن تر ناخن ها یک لایه ضخیم رنگ بزنند، در این مورد صبر و حوصله نکته بسیار مهمی است، زیرا زمانی که یک لاک غلیظ می زنید، لاک شما به زمان بیشتری برای خشک شدن نیاز دارد و این امکان وجود دارد که در این زمان لاک ناخن خراب می شود.

بنابراین لایه ضخیم لاک نزنید یا اگر می کنید از لایه های نازک شروع کنید، یعنی هر بار یک لایه نازک لاک بزنید و دو دقیقه صبر کنید تا لایه ای که زدید خشک شود و بعد لایه بعدی را بمالید. لایه. و برای هر کدام چند دقیقه صبر کنید تا لایه دوباره خشک شود.

قفل 2

توپ کات را بزنید

خیلی وقت ها پیش می آید که لاک بزنید و بعد از خشک شدن ظاهر براق خود را از دست می دهد که ظاهری زشت به آن می دهد. اگر می‌خواهید لاکی براق و بادوام داشته باشید، حتما از روکش استفاده کنید، حتی اگر می‌توانید. ، هر روز یک روکش تکمیلی بزنید تا خراب نشود و ماندگاری آن فوق العاده باشد.

لاک 5

اگر دوست دارید زیبا و خوش تیپ باشید صفحه مد ما را دنبال کنید.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=410280

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.