افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
2

اشتباهات مرگبار مردان به دلیل استایل کت و شلوار / نوروزی همه به عنوان یک آقا خوش تیپ هستند

  • کد خبر : 234429
اشتباهات مرگبار مردان به دلیل استایل کت و شلوار / نوروزی همه به عنوان یک آقا خوش تیپ هستند

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- آیا تا به حال شنیده اید که یکی به شما بگوید وای، چه آقایی، او به نظر شگفت انگیز است؟ یا شاید به شما بگویند لال هستید و خود را شاهزاده تصور کنید؟ بله آقای عزیز من با شما هستم. پوشیدن کت و شلوار ظاهری […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- آیا تا به حال شنیده اید که یکی به شما بگوید وای، چه آقایی، او به نظر شگفت انگیز است؟ یا شاید به شما بگویند لال هستید و خود را شاهزاده تصور کنید؟ بله آقای عزیز من با شما هستم. پوشیدن کت و شلوار ظاهری منحصر به فرد و رسمی به مردان می دهد. درست مانند خرید یک کت و شلوار، می تواند آن را در هر جایی بپوشد و جذاب به نظر برسد. اصلا تکراری به نظر نمی رسد و همیشه و همه جا جذاب است. اما موضوع این است که اگر کت و شلوار بخرید و آن را با کفش و پیراهن بپوشید، ملاک نیست و در واقع نکاتی وجود دارد که بسیار مهم هستند و می توانند استایل شما را فوق العاده و بی عیب و نقص کنند. به این ترتیب قطعاً مثل یک جنتلمن باکلاس تر دیده می شوید!

اما سوال اینجاست که این نکات چیست که می تواند تا این حد موثر باشد؟ خوب، برای دریافت پاسخ، فقط مقاله ما را دنبال کنید و کارتان تمام است.

کت و شلوار با جوراب سفید میپوشی؟

اینهمه مو میپوشی و اینهمه پول خرج میکنی تا کت و شلوار قشنگت رو بخری و بعد با جوراب سفید بپوشی؟ بهتر است به این اشتباه پایان داده و دور آن را خط قرمز بکشیم! هرگز با او نرو

بهترین رنگ در اینجا برای جوراب شما، رنگی است که با کفش یا کراوات شما هماهنگ و نزدیک باشد. حتی اگر رنگ جوراب شبیه رنگ کت و کفش باشد باز هم خوب است، خیلی بهتر از سفید است و این دقیقاً همان اشتباهی است که بسیاری از آقایان مرتکب می شوند و از آن اطلاعی ندارند.

اشتباهات عمده در مدل کت و دوش.

آقای عزیز لطفا آستین را علامت بزنید.

اول از همه بگوییم که این حرکت اصلا شیک نیست و قرار نیست به دیگران بفهمانید کت و شلوار شما چه مارکی است. برچسب برند کت و شلوار چیزی است که همه جا وجود دارد. افراد زیادی هستند که این برچسب را روی لباس می گذارند و فکر می کنند که بخشی از لباس است در حالی که باید با قیچی یا قیچی جدا شوند. شاید برای خرید آن کت و دوش پول زیادی پرداخت کرده باشید، اما این دلیل خوبی نیست که آن را جدا نکنید و آنجا نگذارید.

اشتباهات عمده در مدل کت و دوش.

آیا هنوز دکمه ی پایین کت خود را دارید؟ سخت نگیر

اکثر کت های مردانه معمولا 2 یا 6 دکمه دارند. مرد خوش تیپ، همیشه یادت باشه که دکمه های ته کت رو باز کنی و یادت باشه که ربطی به تعداد دکمه ها نداره! به هیچ عنوان دکمه پایین مانتو را نبندید! موفق باشید آقای خوش تیپ!

اشتباهات عمده در مدل کت و دوش.

آقای خوش تیپ آستین پیراهنت را هر رنگی که باشد پنهان نکن.

مشخصه آن این است که آستین کت شما باید کاملا تناسب داشته باشد و سایز صحیح آن به اندازه ای باشد که تقریباً ۱ تا ۲ سانتی متر از آستین پیراهن بیرون بزند. بدانید که آستین پیراهن شما نباید کاملاً پنهان باشد!

اشتباهات عمده در مدل کت و دوش.

اندازه شلوار بسیار مهم است. خیلی خوب

قدت بلنده یا کوتاه؟ در هر صورت، اگر قد شلوار خود را تنظیم نکنید، به زیبایی ظاهر نخواهید شد. این واقعیت که شلوار پارچه‌ای شما می‌خواهد روی کفش‌هایتان را روی هم بگذارد باعث می‌شود شما نامرتب به نظر برسید و قدتان کوتاه‌تر از آنچه هست به نظر می‌رسد. شلوار شما باید طوری باشد که کیم روی کفش شما بنشیند و قد مناسبی داشته باشد. البته برخی از جوانان شلوارهایی تا مچ پا می پوشند و کمی ساق پا می کنند که بستگی به سلیقه و مد آنها دارد.

اشتباهات عمده در مدل کت و دوش.

سایز خود را انتخاب کنید و پیراهن را بپوشید.

حالا درست است که پیراهنتان را زیر کتتان می پوشید و ممکن است اصلا آن را در نیاورید، اما این دلیل خوبی برای پوشیدن یک پیراهن خیلی تنگ یا خیلی گشاد نیست! پیراهن شما باید دقیقا اندازه شما باشد، زیرا اگر گشاد باشد زیر کتتان چروک می شود و اگر خیلی تنگ باشد، جذاب به نظر نخواهید رسید. قطعا هیچ کدام از اینها برای شما خوب نخواهد بود!

اشتباهات عمده در مدل کت و دوش.

آیا به طول کراوات خود اهمیت می دهید؟

بستن کراوات با کت و شلوار بسیار جذاب است و می تواند شما را به یک فرد جدید تبدیل کند. اما به خاطر داشته باشید که طول کراوات بسیار مهم است. این را بدانید و به خاطر داشته باشید که طول کراوات شما هرگز نباید بیشتر از کمربندتان باشد یا آنقدر کوتاه باشد که به ناف شما برسد. بهترین و ایده آل ترین سایز برای کراوات تا لبه کمربند است که می تواند استایل شما را جذاب و مردانه کند.

اشتباهات عمده در مدل کت و دوش.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=234429

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.