افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
2

اسکوچیچ عاشق تراکتور شد

  • کد خبر : 321232
اسکوچیچ عاشق تراکتور شد

به گزارش رکنا، برای سرمربی جدید کروات تراکتور پس از موفقیت با تیم ایران و صعود به جام جهانی قطر، کنجکاو جانشین کارلوس کی روش شد. آنچه جالب است، اعتماد ویژه به شرایط فعلی است. دراگان اسکوچیچ به ستاره جدید تراکتورسازی. مهدی ترابی او پیش از انتخاب دراگان اسکوچیچ به عنوان سرمربی تراکتورسازی برای انتقال […]

به گزارش رکنا، برای سرمربی جدید کروات تراکتور پس از موفقیت با تیم ایران و صعود به جام جهانی قطر، کنجکاو جانشین کارلوس کی روش شد.

آنچه جالب است، اعتماد ویژه به شرایط فعلی است. دراگان اسکوچیچ به ستاره جدید تراکتورسازی.

مهدی ترابی او پیش از انتخاب دراگان اسکوچیچ به عنوان سرمربی تراکتورسازی برای انتقال ویژه از پرسپولیس به تبریز به این تیم رفته بود. با این حال پس از انتخاب دراگان اسکوچیچ و با در نظر گرفتن شرایطی که ترابی در زمان سرمربیگری سرمربی کروات در تیم ایران داشت، صحبت های زیادی درباره آینده شماره 9 تراکتورسازی مطرح شد.

اما اکنون به نظر می رسد وضعیت کاملاً متفاوت است. دراگان کاملا به مهدی ترابی اعتماد دارد و از اعلام عمومی آن به شاگردانش ابایی ندارد. اطلاعیه ای که حتی بقیه بازیکنان را هم متعجب کرد و مهدی ترابی را به حساب آوردند و او را پسر جدید دراگان خطاب کردند.

اسکوچیچ در حاشیه تمرین این تیم با توجه بیش از حد به ترابی با واکنش بازیکنان روبرو شد. در این بین سرمربی کرواسی با توصیفی جالب از مهدی ترابی او را فوق ستاره تیمش خواند که شایسته توجه است.

باید دید در پایان فصل در تراکتور و تیم تحت هدایت دراگان اسکوچیچ وضعیت چگونه خواهد بود و آیا ترابی می تواند در کنار ستاره های قرمز دیگر مانند ریکاردو خط هافبک را هدایت کند تا تبریزی را به اتفاقی شیرین برساند. یا نه

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=321232

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.