افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
0

اسکوچیچ: شروع خوبی در آسیا داشتیم/فوتبال را به رقیب دیکته کردیم – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان.

  • کد خبر : 367769
اسکوچیچ: شروع خوبی در آسیا داشتیم/فوتبال را به رقیب دیکته کردیم – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از باشگاه تراکتورسازی، دراگان اسکوچیچ در نشست خبری پس از دیدار مقابل الوکرا قطر اظهار داشت: پیروزی را به اعضای تیم تبریک می گویم. نیمه اول رضایت بخش بود، کنترل مسابقه را در اختیار داشتیم و نقاط ضعف و قوت حریف را به خوبی آنالیز کرده بودیم. می […]

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از باشگاه تراکتورسازی، دراگان اسکوچیچ در نشست خبری پس از دیدار مقابل الوکرا قطر اظهار داشت: پیروزی را به اعضای تیم تبریک می گویم. نیمه اول رضایت بخش بود، کنترل مسابقه را در اختیار داشتیم و نقاط ضعف و قوت حریف را به خوبی آنالیز کرده بودیم. می دانستیم چطور می خواهند به ما ضربه بزنند و جلو می رفتیم و موقعیت ایجاد می کردیم. اما از نیمه دوم راضی نبودم.

وی ادامه داد: برنامه ما این بود که عقب نشینی نکنیم و از خود دفاع کنیم. البته ما در زمین الوکره بازی می کردیم و دفاع اجتناب ناپذیر بود. ما اینطور نشستن را دوست نداشتیم.

سرمربی تراکتورسازی در پاسخ به این سوال که آیا انتظار داشت الوکره تا این حد ضعیف به نظر برسد؟ گفت: آماده بازی بودیم. ما نقاط قوت و ضعف حریف را شناسایی کرده بودیم. حتی سیستم بازی را طوری تغییر دادیم که فاصله بین مدافعان میانی و مدافعان کناری گرفته شود و نتوانند به ما ضربه بزنند. به نظر من الوکره ضعیف نبود اما ما بودیم که خیلی خوب کار کردیم و فوتبالمان را به حریف دیکته کردیم.

در پاسخ به سوالی که دیروز در نشست خبری گفتید که تحلیل خوبی از حریف انجام داده اید اما همه واقعیت ها را فاش نکرده اید، گفت: نمی خواهم زیاد در مورد تیم حریف صحبت کنم. آنها یک سیستم شناور بازی کردند و ما آن را می دانستیم. آنها سیستم پایه 3-3-4 بازی کردند که با اضافه شدن عبدالکریم به 2-5-3 تغییر یافت. ما برای آن آماده بودیم و تغییر سیستم باعث شد در قسمت اول خوب کار کنیم. در قسمت دوم اشتباهات کودکانه ای مرتکب شدیم که من اصلا راضی نبودم. با وجود تغییر سیستم، ما همچنان به اصل کار خود متعهد هستیم و نمی خواهم زیاد در مورد این بازی صحبت کنم. در کل شروع خوبی داشتیم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=367769

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.