افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
1

اسکوربوت ابزاری برای پویایی اقتصادی و حمایت از تولید

  • کد خبر : 163944
اسکوربوت ابزاری برای پویایی اقتصادی و حمایت از تولید

بازار: به نقل از بورس کیومرث سرمدی نماینده مردم اسدآباد در شورای اسلامی سوکوک وی و نقش خود در تحقق شعار مهار تورم و رشد تولید گفت: هم برای رشد تولید و هم برای مهار تورم مهم ترین اصل روش صحیح تامین مالی است. وی افزود: تامین منابع مالی موجود با سود اندک یک اولویت […]

بازار: به نقل از بورس کیومرث سرمدی نماینده مردم اسدآباد در شورای اسلامی سوکوک وی و نقش خود در تحقق شعار مهار تورم و رشد تولید گفت: هم برای رشد تولید و هم برای مهار تورم مهم ترین اصل روش صحیح تامین مالی است.

وی افزود: تامین منابع مالی موجود با سود اندک یک اولویت و یک اصل است و اینکه تولیدکننده باید با رفع موانع در کمترین زمان ممکن به منابع دسترسی پیدا کند.

عضو کمیسیون اجتماعی خاطرنشان کرد: تمام تلاش دولت و مجلس بر این بوده است که بانک ها در موضوع شعار سال به وظایف خود عمل کنند و دست از کسب و کار بردارند و سرمایه مردم را خرج کنند. در قالب حمایت از تولید و اشتغال.

سرمدی با بیان اینکه سککوک به عنوان یک روش مطلوب تامین مالی نقش مهمی در استقلال مالی و اقتصادی کشور ایفا می کند، افزود: در نظام اقتصادی به ویژه در نظام تامین مالی کشور بیش از هر زمان دیگری به چنین سیستم هایی نیاز داریم و انتظار می رود که دی این سیستم ها باید در زنجیره تامین مالی استفاده شوند.

وی گفت: اقتصاد ایران مشکلات زیادی دارد و تورم و کاهش جذابیت تولید بر این مشکلات افزوده است. وقتی تورم افزایش می یابد و حمایتی از تولید نمی شود، قطعاً همان تولیدکننده واردکننده و دلال می شود، اما اگر تورم مهار شود و تأمین مالی کارآمدتر شود، قطعاً تولید جذاب می شود و تولیدکننده با آزادی بیشتری به فعالیت های مولد می پردازد. سهولت. .

نماینده مردم اسدآباد در شورای اسلامی گفت: سیستم های تامین مالی مانند سکوک راه حل و ابزار مناسبی برای حمایت از تولید و مهار تورم محسوب می شود اما به شرطی موفق می شوند که اقدامات بیشتری برای حمایت از تولید انجام شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=163944

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.