افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
78

اسپیس فریم یا داربست نمایشگاهی

  • کد خبر : 23262
اسپیس فریم یا داربست نمایشگاهی
ایجاد نمایشگاه، مستلزم برپایی استندهایی است که بتوان برندها و اجزای تبلیغاتی را روی آن نصب کرد.

در گذشته از داربست‌های آهنی برای این کار استفاده می‌شد که علاوه بر هزینه بالا، زیبایی کمی داشتند و نصب و فک آن‌ها نیز مشکل‌تر بود؛ اما امروزه اسپیس­ فریم جایگزین داربست‌های قدیمی شده است که هم زیبایی ظاهری بیشتری دارد و هم مزایای دیگری دارد که در ادامه در مورد این مزایا بیشتر توضیح داده می‌شود. این سازه‌ها با تقسیم و توزیع نیروی وارده توسط وزن سازه، استحکام غرفه‌ها را تامین می‌کنند و در عین حال دارای زیبایی خاصی هستند.

اسپیس فریم نمایشگاهی چیست؟

اسپیس‌ فریم (Space Frame) سازه‌هایی هستند که از ترکیب اجزای هندسی منظم تشکیل شده‌اند و به صورت متحد در کنار یکدیگر قرار می‌گیرند. اسپیس فریم یا داربست نمایشگاهی به عنوان یکی از اصلی­‌ترین تجهیزات و سازه‌های استفاده‌شده در نمایشگاه‌ها شناخته می‌شود. با استفاده از این نوع داربست نمایشگاهی، می‌توان غرفه‌ها و سازه‌های متنوعی در نمایشگاه ایجاد کرد. عبارت space frame در واقع به معنای سازه‌ای فضایی است که به دلیل ساختار مولکولی فضایی خود، این نام را به خود اختصاص داده است.

با استفاده از این فریم‌ها، می‌توان سازه‌های سبک و مقاومی را ساخت که در عین حال دارای ظاهری زیبا و فضایی باز باشند. این سازه‌ها از جنس فلز یا سازه‌های کامپوزیتی مانند فولاد، آلومینیوم و گاهی اوقات هم از چوب ساخته می‌شوند. استفاده از این استندها در طراحی و ساخت سازه‌ها، به دلیل وزن سبک، قابلیت سازگاری با طرح‌های خلاقانه و امکان ایجاد فضای بزرگ‌تر، بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

با در نظر گرفتن خصوصیات منحصر‌به‌فرد اسپیس فریم‌ها، مزایای زیادی مانند سهولت در نصب و تعمیر، قابلیت تنظیم طرح‌ها، استحکام بالا و مقاومت در برابر نیروهای خارجی را به همراه دارند. همچنین، با استفاده از space frame می‌توان طراحی‌های خلاقانه و منحصر‌به‌فردی را در سازه‌ها و ساختمان‌ها اعمال کرد.

اسپیس فریم تبلیغاتی چیست؟

اسپیس تبلیغاتی یا غرفه تبلیغاتی به ما امکان می‌دهد، کسب‌و‌کار خود را به آسانی معرفی کنیم و به مشتریان خود نیز دسترسی راحت‌تر و بهتری داشته باشیم. همچنین، از طریق بازخوردهای دریافتی، می‌توانیم ایده‌های بهتری برای پیشرفت کسب‌و‌کارمان به دست آوریم.

اسپیس تبلیغاتی در بازار جایگاه ویژه‌ای دارد؛ زیرا ابزارهای مهمی را در اختیار معماران قرار می‌دهد تا طرح‌های متنوعی را برای ایجاد غرفه‌های نمایشگاهی و تبلیغاتی شیک در نظر بگیرند.

در خرید یا اجاره اسپیس تبلیغاتی، لازم است به تولیدی‌های معتبر و کیفیت بالا توجه کنید تا از کیفیت محصول خود اطمینان حاصل کنید، از خرید محصولات کپی و تقلبی جلوگیری کنید. همواره توصیه می‌شود به کسب‌و‌کارهایی معتبر و باسابقه رجوع کنید.

داربست نمایشگاهی یا اسپیس فریم

داربست نمایشگاهی ابزاری است که در ساخت غرفه‌های نمایشگاهی استفاده می‌شود. این ابزار به صورت اسکلت‌وار طراحی می‌شود و به ما اجازه می‌دهد استیج و فضاهای مختلف را در داخل غرفه‌های نمایشگاهی ایجاد کنیم. استفاده از space frame به عنوان داربست نمایشگاهی، یک گزینه بسیار مطلوب است؛ زیرا این ابزار، مقاومت بالایی دارد و انعطاف‌پذیری بیشتری نسبت به سایر روش‌ها دارد.

باید توجه داشت که نصب صحیح این محصولات بسیار حائز اهمیت است؛ در صورتی که نصب به‌درستی انجام نشود، ممکن است باعث آسیب جانی و خسارت مالی غیر قابل جبران شود؛ بنابراین در خرید داربست نمایشگاهی، اگر تجربه کافی در نصب و راه‌اندازی ندارید، بهتر است خدمات نصب را درخواست کنید تا از نحوه نصب صحیح اطمینان حاصل کنید. این هزینه برای جلوگیری از خسارت‌های بزرگ و حفظ مقاومت محصول بسیار مقرون‌به‌صرفه است.

با استفاده از انواع مختلف داربست نمایشگاهی و غرفه‌های تبلیغاتی، می‌توانید یک گام مهم در راستای پیشرفت کسب‌و‌کار خود بردارید. اطلاعات کامل در مورد مشخصات و قیمت انواع داربست نمایشگاهی را می‌توانید در وب‌سایت‌های مرتبط با تولیدکنندگان معتبر بیابید و حتی می‌توانید سفارش خود را از این سایت‌ها به شکل تلفنی نیز ثبت کنید. با استفاده از space frame و قابلیت هندسی آن، می‌توانید انواع غرفه نمایشگاهی را ایجاد کنید و بر اساس کسب‌و‌کا رخود، شکل و ساختار آن را تعیین کنید.

کاربردهای اسپیس فریم

space frame (داربست نمایشگاهی) کاربردهای متنوعی دارد که به طور خلاصه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

1. ساخت غرفه نمایشگاهی: این سبک از استندها به عنوان ساختار اصلی غرفه‌های نمایشگاهی استفاده می‌شوند. با اتصال قطعات استند به یکدیگر، غرفه‌های نمایشگاهی زیبا و متناسب با نیازهای کسب‌و‌کار ساخته می‌شوند.

2. ساخت سوله‌های موقت و دائم: space frame قابلیت استفاده در ساخت سوله‌های موقت و دائم را دارد. با استفاده از این سازه، ساخت سوله‌ها با هزینه کم‌تر و نصب سریع‌تر امکان‌پذیر است.

3. ساخت سن و استیج: اسپیس فریم در ساخت سن و استیج استفاده می‌شود. با تحمل وزن‌های سنگین، این سازه امکان ساخت سن و استیج با طرح و اندازه دلخواه را فراهم می‌کند.

4. ساخت قاب برای نگهداری بنر: با استفاده از این استندها، قاب‌هایی برای نگهداری بنرهای تبلیغاتی ساخته می‌شود. این قاب‌ها می‌توانند به شکل منحنی و با ابعاد مختلف طراحی شده و برش داده شوند.

مزایای استفاده از اسپیس فریم

  • نصب آسان و سریع
  • هزینه کم‌تر نسبت به روش‌های ساخت دیگر
  • امکان اجاره و استفاده موقت
  • بارگیری و حمل و نقل آسان
  • ایجاد امنیت بیشتر
  • قابلیت استفاده در نورپردازی و غرفه‌سازی
  • تنوع در مدل‌ها و امکان ساخت سازه‌های زیبا

جمع‌­بندی

همانطور که گفته شد، space frame یکی از ملزومات ایجاد غرفه نمایشگاهی است که مزایای زیادی دارد. با توجه به مزایایی که برای این استندها برشمرده شد، استفاده از این سازه‌ها برای غرفه‌داران توصیه می‌شود. لازم به ذکر است که هم امکان خرید دائم و هم اجاره اسپیس‌فریم تبلیغاتی وجود دارد. در نظر داشته باشید که برای طراحی سازه و نصب آن، بهتر است از نصاب ماهر و نیروی کار متخصص در این زمینه کمک بگیرید.

منبع:www.framespace.ir

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=23262

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 305در انتظار بررسی : 305انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.