افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
4

اسپری ضد آفتاب یا کرم ضد آفتاب؟ ما برخی از برندها را با ضد آفتاب با کیفیت بالا معرفی می کنیم که تابستان را درخشان می کنند

  • کد خبر : 25205
اسپری ضد آفتاب یا کرم ضد آفتاب؟  ما برخی از برندها را با ضد آفتاب با کیفیت بالا معرفی می کنیم که تابستان را درخشان می کنند

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز پوست یکی از مهم ترین اعضای بدن است و مراقبت از آن بسیار مهم است. یکی از کارهای ضروری و منظم برای پوست خود استفاده روزانه از ضد آفتاب است، زیرا نور خورشید دارای اشعه های مضری مانند اشعه های UVA و UVB است. در […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

شایانوز پوست یکی از مهم ترین اعضای بدن است و مراقبت از آن بسیار مهم است. یکی از کارهای ضروری و منظم برای پوست خود استفاده روزانه از ضد آفتاب است، زیرا نور خورشید دارای اشعه های مضری مانند اشعه های UVA و UVB است. در نتیجه قرار گرفتن در معرض نور خورشید بدون ضد آفتاب باعث ایجاد لک، چین و چروک، تیرگی و حتی سرطان پوست می شود. محصولات مراقبت از پوست در برابر آفتاب به اشکال مختلف مانند کرم های ضد آفتاب، ژل ها، مایعات، لوسیون ها و اسپری ها در بازار موجود است. در ادامه این مقاله، با سه مورد از بهترین و رایج ترین انواع ضدآفتاب های ذکر شده آشنا خواهید شد، بنابراین قبل از اینکه تصمیم بگیرید که آیا کرم ضد آفتاب استیک برای استفاده روزانه مناسب تر است یا کرم بهتر است، این مقاله را تا آخر بخوانید. پایان. نهایی زیرا در این صورت تصمیم آگاهانه تری خواهید داشت.

برای دانستن تفاوت این مدل ها خوب است بدانید اسپری ضد آفتاب بر خلاف کرم ضد آفتاب به راحتی روی پوست خشک می شود و حس سبکی به پوست می دهد. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا با برخی از برندها و مدل های ضدآفتاب آشنا شوید.

اسپری ضد آفتاب بدن ایزدین; برای یک تابستان راحت آماده شوید

اسپری ضد آفتاب نسل جدیدی از کرم های ضد آفتاب است که کار را برای شما آسان می کند. پس اگر به ساحل می روید بهتر است کرم اسپری را با خود ببرید. ضد آفتاب ایزدین پیشرفته فرمولاسیون این ضد آفتاب حاوی عصاره خالص زنجبیل است که سرشار از آنتی اکسیدان است و از پوست در برابر آسیب های اکسیداتیو محافظت می کند. این ضد آفتاب با تکنولوژی پوست مرطوب می تواند بر روی پوست مرطوب بدون کاهش میزان SPF استفاده شود و جالب است بدانید که بلافاصله پس از استفاده بر روی پوست خشک می شود و پوست را مخملی صاف می کند. برای استفاده روی پوست خشک یا مرطوب، از فاصله 5 سانتی متری و 30 دقیقه قبل از تماس با آفتاب اسپری کنید. سپس با دست کرم ضد آفتاب را روی پوست پخش کنید تا جذب شود.

اسپری ضد آفتاب

اسپری ضد آفتاب

کرم ضد آفتاب La Roche-Posay; در ساحل لذت ببرید

کرم های ضد آفتاب یکی از مهم ترین کرم های روتین و محافظ پوست هستند که باید یکی از بهترین ها را برای استفاده روزانه به خصوص در فصل تابستان انتخاب کنید. ضد آفتاب La Roche-Pozai بی رنگ و بدون چربی بوده و دارای SPF 50 و فیلتر UV است که از پوست در برابر اشعه های UVA و UVB محافظت می کند. بافت بسیار سبک و مایعی دارد که چرب و چسبنده نیست و برای انواع پوست از جمله پوست های حساس و دور چشم قابل استفاده است. یکی از ویژگی هایی که این کرم را متمایز می کند مقاومت آن در برابر آب و عرق است. بنابراین، پس از استفاده از این کرم، درست مانند یک اسپری ضد آفتاب، می توانید با خیال راحت از تعطیلات ساحلی خود لذت ببرید.

اسپری ضد آفتاب

اسپری ضد آفتاب

چوب ضد آفتاب کلارنس؛ نسل جدید کرم های ضد آفتاب

ضد آفتاب استیک نوعی ضد آفتاب است که استفاده از آن راحت‌تر از کرم ضد آفتاب است، اما جدا از این ویژگی، می‌توان گفت ماندگاری بیشتری دارد. یکی از ترفندهای آرایشی سال جدید می تواند استفاده از چوب ضد آفتاب به جای کرم ضد آفتاب باشد. استیک ضد آفتاب کلارینز غنی شده با آنتی اکسیدان و حاوی SPF 50 برای محافظت از حساس ترین قسمت های پوست در برابر اشعه UV است. این ضد آفتاب بافتی بسیار سبک و بی رنگ دارد که به سرعت در پوست ذوب می شود و برای تمام نواحی از جمله دور چشم قابل استفاده است. ظرف کوچک این ضد آفتاب را می توان در کیف یا جیب حمل کرد و در صورت نیاز از آن استفاده کرد.

اسپری ضد آفتاب

اگر دوست دارید زیبا و زیبا باشید، صفحه مد ما را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=25205

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.