افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
1

اسپانیا به مرحله بعد رفت/ «دوناروما» از تحقیر ایتالیا دور شد – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 305416
اسپانیا به مرحله بعد رفت/ «دوناروما» از تحقیر ایتالیا دور شد – خبرگزاری مهر |  اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر ، تیم های فوتبال اسپانیا و ایتالیا بعد از ظهر پنجشنبه از ساعت 22:30 در ورزشگاه ولتیس آرنا آلمان در دومین دیدار مرحله گروهی جام ملت های اروپا به مصاف هم رفتند. اسپانیا با نتیجه 1-0 به آن دست یافت. اسپانیا در اولین بازی خود به مصاف کرواسی رفت و می […]

به گزارش خبرنگار مهر ، تیم های فوتبال اسپانیا و ایتالیا بعد از ظهر پنجشنبه از ساعت 22:30 در ورزشگاه ولتیس آرنا آلمان در دومین دیدار مرحله گروهی جام ملت های اروپا به مصاف هم رفتند. اسپانیا با نتیجه 1-0 به آن دست یافت.

اسپانیا در اولین بازی خود به مصاف کرواسی رفت و می دانست چگونه رقیب خود را 3-0 شکست دهد و بازی تماشایی را ارائه دهد. ایتالیا اما در اولین دیدار خود مقابل آلبانی اگرچه توانست با برتری 2-1 کار خود را به پایان برساند اما نمایش خوبی از خود نشان نداد و انتقادات زیادی به این تیم وارد شد.

در این دیدار این تیم اسپانیا بود که کاملاً بر مسابقه مسلط شد و اگر شانس ایتالیایی ها و البته عملکرد خوب دوناروم دروازه بان این تیم نبود، باید شاهد گل های بیشتری از بازیکنان اسپانیا بودیم. .

در نیمه اول با وجود حملات متعدد بازیکنان اسپانیا و موقعیت های متعددی که ایجاد کردند، دروازه ایتالیا بسته ماند.

در نیمه دوم این دوناروما بود که به تنهایی در برابر حملات خطرناک اسپانیا ایستاد تا اینکه در دقیقه 55، «ریکاردو کالافیوری» به اشتباه با پاس منحرف شده دروازه خودی را باز کرد تا اسپانیا یک بر صفر پیش بیفتد.

پس از آن نتیجه تغییری نکرد و اسپانیا موفق شد این دیدار را به سود خود به پایان برساند.

ماتادورها با این پیروزی 6 امتیازی شدند و صعود خود به مرحله یک هشتم نهایی را قطعی کردند. در این گروه ایتالیا با 3 امتیاز دوم و آلبانی و کرواسی با یک امتیاز سوم و چهارم هستند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=305416

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.