افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 16 September , 2024
1

اسماعیل حلالی: نبود ورزشگاه برای میزبانی پرسپولیس و استقلال اتفاق بسیار تلخی است – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 353979
اسماعیل حلالی: نبود ورزشگاه برای میزبانی پرسپولیس و استقلال اتفاق بسیار تلخی است – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

یک کارشناس فوتبال ایران با اشاره به مشکل نبود ورزشگاه مجهز در استان تهران گفت: این اتفاق بسیار تلخ برای استقلال و پرسپولیس است. اسماعیل حلالی در خصوص عملکرد تیم های لیگ برتری در سه هفته ابتدایی فصل جاری لیگ برتر گفت: طبیعی است که در ابتدای فصل با توجه به شرایط فعلی نمی توان […]

یک کارشناس فوتبال ایران با اشاره به مشکل نبود ورزشگاه مجهز در استان تهران گفت: این اتفاق بسیار تلخ برای استقلال و پرسپولیس است.

اسماعیل حلالی در خصوص عملکرد تیم های لیگ برتری در سه هفته ابتدایی فصل جاری لیگ برتر گفت: طبیعی است که در ابتدای فصل با توجه به شرایط فعلی نمی توان به نکات خاصی اشاره کرد.

کارشناس فوتبال ایران با اشاره به شرایط نامساعد مادی در فوتبال باشگاهی کشور یادآور شد: وقتی چمن کافی نداریم و تیم ها مجبور می شوند برای یک مسابقه به خارج از شهر و حتی استان خود سفر کنند و نتیجه خوبی نبینند. باید در مسیر پیشرفت قدم می گذاشتیم اما آنچه می بینیم برعکس است و هر روز شاهد مسائلی هستیم که ضرری بیش از آن نداشته است.

وی با تاکید بر عدم میزبانی استقلال و پرسپولیس در تهران خاطرنشان کرد: اتفاق بسیار تلخی است که به غرور باشگاهی و حتی ملی ما لطمه وارد می کند. باید بهترین امکانات را به همه تیم ها بدهیم. موارد مثبتی مانند معرفی VAR وجود داشته است، اما باید کافی باشد.

حلالی در خصوص لغزندگی نیمکت های مربیگری تصریح کرد: قطعا برای هر گونه تغییری زود است. باید زمان لازم داده شود تا تیم ها با مشکل جدی مواجه نشوند. شاید تغییر مربی یکی از ساده ترین کارهایی باشد که با آن روبرو هستیم. باید افکار یک مدیر و گروه تحت هدایت او بررسی شود. با یک شکست، دو تساوی و هزاران اتفاق غیرقابل پیش بینی نمی توان یک حکم کلی صادر کرد. مسیر تیم ها هنوز مشخص نیست و طبیعی است که با گذشت زمان آنها نیز به آرامش لازم برسند.

کارشناس فوتبال ایران در پایان خاطرنشان کرد: معتقدم مهم ترین اصل که استانداردسازی ورزشگاه ها است به زودی اجرایی می شود و بخش مهمی از مشکلات حل می شود. امیدوارم فقط بتوانیم با تیم های ابرقدرت های آسیا استقبال بسیار خوبی داشته باشیم. ما واقعا باید تا دندان در برابر تیم هایی مانند نصر عربستان مسلح باشیم تا در لیگ برتر که بدون شک در سطحی بسیار بالاتر از آسیا قرار دارد، حرفی برای گفتن داشته باشیم.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)