افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
1

اسماعیلی فر: 4 ماه است پول نگرفتیم/هوادار نداشتیم به بازی برنمی گشتیم – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 225905
اسماعیلی فر: 4 ماه است پول نگرفتیم/هوادار نداشتیم به بازی برنمی گشتیم – پرسپولیس نیوز

مدافع راست تیم فوتبال پرسپولیس اعلام کرد که چهار ماه است که چیزی از باشگاه دریافت نکرده اند، حتی هزار توکن. دانیال اسماعیلی فر پس از پیروزی 4 بر 2 پرسپولیس مقابل فولاد گفت: بازی بسیار سختی بود. فولاد در نیم فصل دوم قوی تر شده است. امروز دو بار عقب افتادیم اما توانستیم برگردیم […]

مدافع راست تیم فوتبال پرسپولیس اعلام کرد که چهار ماه است که چیزی از باشگاه دریافت نکرده اند، حتی هزار توکن.

دانیال اسماعیلی فر پس از پیروزی 4 بر 2 پرسپولیس مقابل فولاد گفت: بازی بسیار سختی بود. فولاد در نیم فصل دوم قوی تر شده است. امروز دو بار عقب افتادیم اما توانستیم برگردیم و شخصیت تیم خود را نشان دهیم و توانستیم با نتیجه خوب هواداران را اخراج کنیم و در مسیر قهرمانی باقی بمانیم.

وی درباره این پیروزی در آستانه دربی پایتخت گفت: مشخص نیست دربی برگزار می شود یا خیر، اما همه بازی ها مهم است. قطعا دربی برای هواداران دو تیم اهمیت بیشتری دارد و ما برای نتیجه به این دیدار می رویم. خوشبختانه شرایط تیمی خوبی داریم و امیدوارم این شرایط حفظ شود. درویش هم باید در این شرایط روحیه تیمی بیشتری داشته باشد چون شرایط ما خوب است و تیم هیچ حاشیه ای ندارد. فکر می کنم چهار ماه است که چیزی دریافت نکرده ایم، حتی هزار تومان. مشکلات باشگاه خیلی زیاد است و هر وقت می خواهند به ما انرژی مالی بدهند، یک مشکل جدید پیش می آید و درصدی از مبلغ ما کم می شود و در نهایت چیزی به ما نمی دهند. شب عید است; این تیم بازیکن، ماساژور و … دارد. و امیدوارم باشگاه از ما حمایت کند.

اسماعیلی فر درباره احتمال حضورش در تیم ملی گفت: باید در مورد مسائلی صحبت کنم که باعث نگرانی من می شود و این چیزی نیست که بتوانم در مورد آن اظهار نظر کنم و باید از قلانوی بپرسید.

وی درباره حضور هواداران و بانوان در این دیدار گفت: امروز بی نظیر بودند و اگر امروز در ورزشگاه نبودند نمی توانستیم به بازی برگردیم. آنقدر به ما انرژی دادند که توانستیم بازی را با نتیجه خوبی به پایان برسانیم. در مورد خانم ها هم، آنها آنقدر دور هستند که ما نمی توانیم آنها را ببینیم، نمی دانم آنها ما را چگونه می بینند. امیدوارم در آینده نزدیک جایی را به آنها اختصاص دهند تا بتوانند بازی را راحتتر تماشا کنند.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)