افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
5

اسماعیلی فر: هنوز برای صحبت درباره قهرمانی زود است/ همه اعضای تیم متحد بودند

  • کد خبر : 19313

مدافع راست تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد در شرایطی که سه بازی سخت دیگر در پیش رو دارند، صحبت درباره قهرمانی زود است. پرسپولیس با شکست استقلال در دربی تهران و از دست دادن دو امتیاز مقابل سپاهان در اصفهان به صدر جدول بازگشت. حالا پارسی‌ها خود را شانس اول قهرمانی در لیگ می‌دانند، اما […]

مدافع راست تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد در شرایطی که سه بازی سخت دیگر در پیش رو دارند، صحبت درباره قهرمانی زود است.

پرسپولیس با شکست استقلال در دربی تهران و از دست دادن دو امتیاز مقابل سپاهان در اصفهان به صدر جدول بازگشت. حالا پارسی‌ها خود را شانس اول قهرمانی در لیگ می‌دانند، اما دانیال اسماعیلی فر بر این عقیده است که نباید قهرمانی خود را قطعی بدانند. اسماعیلی فر در گفت وگو با تسنیم درباره این موضوع و موارد دیگر اظهار نظر کرد که در ادامه توضیح می دهیم:

* از برد در دربی تهران صحبت کنید که قطعا اتفاق شیرینی برای شما بود.

بله، خدا را شکر یک بازی مهم را بردیم و هواداران خوشحال بودند. انگیزه زیادی برای کسب سه امتیاز این دیدار داشتیم، چون نمی خواستیم از کورس قهرمانی عقب بمانیم. همه اعضای تیم با یکدیگر متحد و همدل بودند و در نهایت به چیز مهمی دست یافتیم. تمرین خوبی داشتیم و از هر نظر برای این بازی آماده بودیم.

در مورد استقلال صحبت کنید. قبول دارید که امسال جزو قوی ترین تیم های لیگ هستند؟

بله، استقلال بدون شک تیم بزرگی است و کیفیت فنی بسیار خوبی دارد. ما همیشه به استقلال احترام می گذاریم و فکر می کنم آنها در این فصل فوتبال خوبی ارائه کردند. تیم هایی مثل سپاهان و تراکتور هم امسال نمایش خوبی داشتند و معتقدم وقتی برخی از تیم های بزرگ فوتبال ایران از نظر کیفیت فنی شرایط خوبی داشته باشند قطعا کیفیت لیگ ما بالا می رود.

خیلی ها پیش بینی می کردند که استقلال برنده دربی شود. وقتی قبل از بازی این پیش بینی ها را در ذهن خود مرور کردید، چه احساسی داشتید؟

فوتبال قابل پیش بینی نیست و قبل از بازی هدف ما پیروزی در دربی بود. ما به خوبی می دانستیم که از این بازی چه می خواهیم و خدا را شکر یک برد مهم به دست آوردیم.

فکر می کردی سپاهان مقابل ملوان امتیاز از دست بدهد؟

در فوتبال هیچ چیز قابل پیش بینی نیست و هر تیمی در لیگ برتر به اندازه آنها قدرتمند است. با این حال، هر اتفاقی ممکن است در زمین رخ دهد.

قبول دارید تساوی سپاهان شانس قهرمانی آنها را افزایش داد؟

ما به هیچ چیز جز قهرمانی فکر نمی کنیم اما اینطور نیست که قهرمانی خود را مطمئن بدانیم. سه بازی دیگر باقی مانده و باید به این راه سخت ادامه دهیم و به آنچه می خواهیم برسیم. قطعاً برای صحبت در مورد قهرمانی زود است و نباید الان درباره آن صحبت کنیم. وقتی جام را ببریم قهرمان می شویم.

تو در دربی توانستی مهدی قیدی را مهار کنی. داری درباره این صحبت می کنی؟

استقلال در فاز هجومی بازیکنان باکیفیتی دارد اما سعی می کنیم خواسته های کادرفنی را در زمین اجرا کنیم. اگر به موفقیت رسیدیم نتیجه کار گروهی است. همچنین فراموش نکنید که تیم ما بهترین های ایران را در فاز هجومی دارد.

امسال 6 پاس گل دادی و دو گل برای پرسپولیس زدی…

همیشه دوست دارم بهترین عملکرد را در زمین داشته باشم تا هواداران و کادر فنی از من راضی باشند. خیلی خوشحالم که در تیم بزرگی مثل پرسپولیس بازی می کنم و باید از محبت هواداران تشکر کنم. تمام تلاشم این است که همیشه بهترین عملکرد ممکن را در پرسپولیس داشته باشم.

فکر می کنید شما را به انتخاب دعوت کنند؟

آقای قلانویی در مصاحبه های خود به دقت در مسابقات لیگ برتر اشاره کرده است. قطعا نگاه او به بازی های لیگ انگیزه بیشتری به بازیکنان می دهد و سعی می کنم اول در پرسپولیس تمام تلاشم را انجام دهم و بعد دوباره به دعوت به تیم ملی فکر کنم.

شرایط پرسپولیس را در جام حذفی چگونه ارزیابی می کنید؟

ما هم در این جام به دنبال قهرمانی هستیم و می توانیم با انجام سه بازی دیگر به هدف خود برسیم. در حال حاضر تمام تمرکز ما روی بازی گل گهر سیرجان است و باید ابتدا از این تیم عبور کنیم. کسب هر دو جام هدف مهم ماست و برای رسیدن به این هدف باید تمرکز زیادی داشته باشیم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=19313

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.