افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 1 October , 2024
3

اسماعیلی فر: در ذهن ما فقط برد است/کسی حق ندارد ناراحت ورزشگاه را ترک کند – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 142280
اسماعیلی فر: در ذهن ما فقط برد است/کسی حق ندارد ناراحت ورزشگاه را ترک کند – پرسپولیس نیوز

مدافع راست پرسپولیس تاکید می کند که آنها می توانند با حمایت هواداران در مسیر صعود خود یک رویداد ویژه ایجاد کنند. پرسپولیس روز سه شنبه در دیداری سرنوشت ساز به مصاف الدیل می رود. سرخ پوشان امیدوارند با پیروزی در این نبرد و البته با نتایج دیگر به سود خود، شرایط صعود به مرحله […]

مدافع راست پرسپولیس تاکید می کند که آنها می توانند با حمایت هواداران در مسیر صعود خود یک رویداد ویژه ایجاد کنند.

پرسپولیس روز سه شنبه در دیداری سرنوشت ساز به مصاف الدیل می رود. سرخ پوشان امیدوارند با پیروزی در این نبرد و البته با نتایج دیگر به سود خود، شرایط صعود به مرحله بعد را فراهم کنند. دانیال

آنها مقابل النصر به یک تساوی ارزشمند دست یافتند و امید را در گروه حفظ کردند.
ما برای پیروزی در این بازی به زمین رفتیم. موقعیت های خوبی داشتیم اما متاسفانه نتوانستیم به نتیجه مطلوب برسیم. اما ما هنوز امکانات زیادی داریم و وظیفه داریم برای رسیدن به هدف نهایی خود بجنگیم. بازی قطعا سخت بود. تیم قدرتمندی جلوی ما بود و برد و گل های آنها را شکستیم و همانطور که گفتم فرصت گلزنی داشتیم اما این اتفاق نیفتاد.

شما هم در این بازی شانس زیادی داشتید.
توپ از من دور بود. راستش هر چه تلاش کردم نتوانستم از پسش بر بیایم و اگر حرکت خطرناکی انجام می دادم با توجه به رفتن گلر احتمال کارت قرمز وجود داشت. انشاالله در بازی بعدی جبران می کنم و به دنبال گلزنی برای پرسپولیس هستم.

اعلام پنالتی در دقایق ابتدایی شوک بزرگی برای تیم بود. نگران نبودی؟
مطمئن بودیم که پنالتی نیست. وجود VAR نیز امید ما را برای رد این تصمیم افزایش داد. به خصوص اینکه رونالدو خیلی زود اعلام کرد که اشتباهی رخ نداده است. اما این یک آزمایش است و ما مدتی نگران بودیم. شوک مطمئناً لحظه نگران کننده ای بود، اما ما برای هر چیزی آماده بودیم و امیدوار بودیم که بتوانیم با بیشترین قدرت و انگیزه به نتیجه مطلوب این مسابقه برسیم.

روز خوبی داشتی و این بار در سمت راست به حریف فرصت ندادی. البته تیم 10 نفره النصر موثر به نظر می رسید.
نه، واقعاً یکی از خطرناک ترین تیم ها در فاز تهاجمی است. مشخص بود که در فاز هجومی برنامه خاصی دارند و در ضدحملات هم خطرناک بودند. با این حال ما با تحلیل دقیق با آنها روبرو شدیم و به خوبی با آنها روبرو شدیم.

و بازی با الدیل. بازی رفت را در قطر بردی و امید است بتوانی این نتیجه را تکرار کنی.
در فوتبال هیچ چیز قابل پیش بینی نیست و هیچ چیزی بدون تلاش به دست نمی آید. در قطر با عملکرد خود کاملاً رقیب را تحت تأثیر قرار دادیم. باید در بازی برگشت این شرایط را بهتر تکرار کنیم. به خصوص اینکه در این بازی نیاز به برد داریم و تا حد زیادی همه چیز در دستان ماست. ما باید برنده شویم و باید آن را بارها و بارها انجام دهیم. در ذهن ما چیز دیگری برای بردن وجود ندارد. استقبال هواداران ما را شگفت زده نکرد. آنها همیشه به ما و البته تیم لطف داشتند. آنها کار خود را کردند و حالا نوبت ماست. هیچکس نباید در پایان بازی غمگین ورزشگاه را ترک کند. این وظیفه ماست.

به نظر می رسد باید منتظر بمانیم تا جو خاصی در ورزشگاه حاکم شود. آیا این موضوع نگران کننده نیست؟ چرا هشدار دهنده؟
آنها بزرگترین حامیان ما هستند. نگرانی باید این باشد که الدحیل قطعا آن فضا را تجربه کند. ما فقط وظیفه سنگین تری را احساس خواهیم کرد و کاملاً به آن متعهد خواهیم ماند. ما مشتاقانه برای روز سه شنبه لحظه شماری می کنیم. ما باید در این بازی به بهترین نحو ماموریت خود را دنبال کنیم. هر کدام از ما با حمایت هزاران هوادار حاضر در ورزشگاه و حمایت میلیون ها هوادار دلتنگ تمام تیم های آسیایی با بیشترین قدرت در این بازی حضور خواهیم داشت.

پیش بینی شما از این بازی چیست؟ همه از شما انتظار گل و پاس گل دارند.
پیش بینی من این است که همه بچه ها تلاش خواهند کرد تا هواداران را خوشحال کنند. هر یک از ما سهمی را که تیم برای رسیدن به موفقیت نیاز دارد انجام خواهیم داد. سه امتیاز واقعا مهم خواهد بود. مهم نیست چه کسی گل می زند یا پاس گل می دهد. ما باید به کسب نتیجه کمک کنیم و اطمینان حاصل کنیم که هواداران خوشحال ورزشگاه را ترک می کنند. این مبارزه بزرگ ما خواهد بود و وظیفه داریم 90 دقیقه هیجان انگیز و شاد را به بهترین نحو برای هواداران رقم بزنیم.

او می‌گوید که اکنون پس از بهبودی از یک بیماری سخت، در وضعیت خوبی قرار دارد، او می‌گوید که آنها به دنبال یکی از بهترین عملکردهای خود خواهند بود تا راه را برای صعود هموار کنند.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)