افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
1

اسمار: پرسپولیس حتی در زمان یحیی همیشه هجومی بوده است/ از بازی امروز درس بگیریم – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 256230
اسمار: پرسپولیس حتی در زمان یحیی همیشه هجومی بوده است/ از بازی امروز درس بگیریم – پرسپولیس نیوز

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می گوید تیمش در دیدار مقابل نساجی موقعیت های زیادی برای گلزنی داشت. اسمار ویرا پس از پیروزی 2 بر 1 پرسپولیس مقابل نساجی در بیست و ششم لیگ برتر اظهار داشت: می خواستم یادی کنم از کسانی که 23 سال پیش در دیدار پرسپولیس و شموشک خانواده خود را از […]

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می گوید تیمش در دیدار مقابل نساجی موقعیت های زیادی برای گلزنی داشت.

اسمار ویرا پس از پیروزی 2 بر 1 پرسپولیس مقابل نساجی در بیست و ششم لیگ برتر اظهار داشت: می خواستم یادی کنم از کسانی که 23 سال پیش در دیدار پرسپولیس و شموشک خانواده خود را از دست دادند و دیروز سالگرد آن بود. روز می خواهم بدانی که ما همیشه به یاد تو هستیم. او همچنین می خواست به یاد کسانی باشد که عزیزان خود را در سیل برزیل از دست دادند. به محل زندگی من نزدیک است و به بازیکنانم گفتم که از این برد خوشحالم، اما دلم برای دوستانم تنگ شده است.

در نیمه اول می توانستیم بیش از یک گل به ثمر برسانیم.
و افزود: امروز یک بازی بود که می توانیم از آن درس بگیریم. در نیمه اول خوب بازی کردیم و موقعیت هایی داشتیم اما به دلیل جو ورزشگاه و اتفاقاتی که افتاد نتوانستیم بیش از یک گل به ثمر برسانیم. در نیمه دوم به دلیل اخراج بازی دفاعی بیشتری انجام دادیم اما به لطف پتانسیل بازیکنانمان توانستیم گل بزنیم، بازی را ادامه دهیم و پیروز شویم.

به هواداران نساجی بابت جو ورزشگاه وطنی تبریک می گویم.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره جو ورزشگاه قائم شهر وطنی بیان کرد: تقریباً از حضور تماشاگران خبر داشتیم، زیرا پپه لوسادا قبلاً به نساجی رفته بود و به ما اطلاع داده بود. در آخرین بازی فصل قبل تقریبا هواداران پرسپولیس در ورزشگاه حضور داشتند اما امروز که دیدم اکثر هواداران نساجی هوادار هستند جالب و زیبا بود. من می خواهم دوباره به شما بابت جو تبریک بگویم.

کاری را که گل محمدی شروع کرد را ادامه می دهیم
عثمر در پاسخ به سوالی درباره بازی هجومی تیمش گفت: از تابستان 2022 که به اینجا آمدم، هدف ما همیشه حمله بوده است. فکر یحیی گل محمدی همیشه حمله به جلو بود. آنچه را که یحیی (گل محمدی) آغاز کرده است، ادامه می دهیم، آن را پیش می بریم و ارتقا می دهیم.

تمرکز ما روی قهرمانی است نه تمدید قرارداد بازیکنان.
وی در مورد بحث تمدید قرارداد پرسپولیسی ها و اینکه آیا طبق نظر آنها قرارداد آنها تمدید می شود، گفت: اکنون بیشتر روی قهرمانی و دفاع از دستاوردهای سال گذشته تمرکز کرده ایم. تمرکز ما روی آن است و امیدوارم باشگاه از بازیکنان خوب ما قدردانی کند و آنها را حفظ کند. در این مورد بیشتر تصمیم خواهیم گرفت.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)