افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
1

اسمار: پرسپولیسی ها ورزشگاه را پر می کنند/امیدوارم با هواداران جشن قهرمانی بگیریم/به حرف های غیر فوتبالی استقلالی ها پاسخ نمی دهیم – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 280968
اسمار: پرسپولیسی ها ورزشگاه را پر می کنند/امیدوارم با هواداران جشن قهرمانی بگیریم/به حرف های غیر فوتبالی استقلالی ها پاسخ نمی دهیم – پرسپولیس نیوز

سرمربی پرسپولیس گفت: امیدوارم بازی خوبی مقابل مس رفسنجان انجام دهیم و با هوادارانمان جشن قهرمانی بگیریم. اسمار لوس ویرا در نشست خبری پیش از دیدار روز شنبه پرسپولیس مقابل مس رفسنجان در هفته پایانی لیگ برتر گفت: فردا یکی از مهم ترین و سخت ترین دیدارهای فصل خود را داریم. ما مقابل تیمی بازی […]

سرمربی پرسپولیس گفت: امیدوارم بازی خوبی مقابل مس رفسنجان انجام دهیم و با هوادارانمان جشن قهرمانی بگیریم.

اسمار لوس ویرا در نشست خبری پیش از دیدار روز شنبه پرسپولیس مقابل مس رفسنجان در هفته پایانی لیگ برتر گفت: فردا یکی از مهم ترین و سخت ترین دیدارهای فصل خود را داریم. ما مقابل تیمی بازی می کنیم که شیوه بازی خود را نسبت به نیم فصل اول تغییر داده است. امیدوارم بازی خوبی انجام دهیم و با هوادارانمان جشن قهرمانی بگیریم. می دانم که هواداران می آیند و ورزشگاه را پر می کنند، این شرایط مسئولیت ما را بیشتر می کند تا یک بازی خوب مقابل هوادارانمان انجام دهیم و با نتیجه خوب زمین را ترک کنیم.

وی ادامه داد: امیدوارم فردا تماشاگرانی که در ورزشگاه هستند و آنهایی که بازی را از خانه تماشا می کنند تمام انرژی مثبت خود را برای ما بفرستند تا بتوانیم بازی خوبی انجام دهیم و 3 امتیاز را کسب کنیم.

وی در پاسخ به اینکه استقلال بیش از 20 هفته در صدر جدول بود اما تیمش در لحظات پایانی توانست صدر جدول را از آن خود کند و حالا شرایط قهرمانی در اختیار تیمش است. . ، سرمربی پرسپولیس گفت: قبل از اینکه پرسپولیس در نیم فصل دوم گلزنی کند، در چند نشست خبری گفتم. باید ببینیم میانگین نمره ما چگونه است. ما همه با هم بودیم، کار کردیم و تلاش کردیم تا به آنچه در نظر داشتیم برسیم، امیدوارم فردا این اتفاق بیفتد.

اسمار درباره اینکه پرسپولیس بعد از بازی با هواداران در خط دفاعی بی ثبات به نظر می رسید و آیا این وضعیت برای بازی فردا خطرناک نیست؟ وی گفت: عملکرد یک تیم فقط در یک قسمت از زمین رخ نمی دهد. درست است که در یک بازی نباید گل دریافت کنیم و باید گل بزنیم، اما مهمترین چیز این است که یک بازی را ببریم. تصمیم ما برای بازی فردا برد است. آنچه مهم است عملکرد کلی تیم است.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به اینکه استقلالی ها بعد از برد قرمزها زیاد علیه آنها صحبت کردند و اینکه آیا این موضوع انگیزه بیشتری برای تیمش ایجاد کرد یا آنها را آزار داد، گفت: پاسخ این سوال در نگرش است. از تیم ما و حرف هایی که نگفتند؛ بود. اگر تیم حریف و هر تیمی در مورد مسائل فنی صحبت کنند، می توانیم صحبت کنیم، اما بهتر است در مورد مسائل فنی و فوتبالی جواب ندهیم و کار خودمان را انجام دهیم. نتایج ما مشخص است.

وی در پاسخ به این سوال: چقدر به این موضوع فکر می کردید که فردا در عرصه نمایشی فوتبال خود را نشان دهید و تیمتان نتواند عنوان قهرمانی را کسب کند؟ آیا به این موضوع فکر می کردید که لیگ می تواند به تلخ ترین شکل پایان یابد؟ برای پرسپولیس امکان پذیر است؟ وی تصریح کرد: این فکر هیچ وقت به ذهن من و بچه ها خطور نمی کرد و فقط به هدفمان فکر می کردیم. بهتر است این سوال را در مورد پیروزی هایی که داشتیم بپرسید نه در مورد احتمال شکست هایمان.

اسمار در پاسخ به سوالی مبنی بر رضایت هواداران از عملکرد پرسپولیس تحت هدایتش و اینکه چقدر توانسته فلسفه فوتبالی خود را در پرسپولیس پیاده کند؟ وی تصریح کرد: فوتبال ورزش لحظه ای است، درست است که ما یک ایده کلی داریم و به بازیکنان می گوییم چه کار کنند، اما ممکن است در لحظه نتوانیم از ایده هایمان استفاده کنیم و بازیکن تصمیم بگیرد که وضعیت بهتر خواهد شد، اما در کل فوتبال رشته ای است که ما باید در آن تصمیم بگیریم تا بازیکنان بتوانند از خلاقیت خود برای حرکت رو به جلو و رسیدن به نتیجه ای که می خواهیم استفاده کنیم.

در پاسخ به نقش افشین پیروانی در موفقیت فعلی این تیم و اینکه افشین پیروانی چقدر در مدیریت گروه ها ایفای نقش کرده است؟ وی بیان کرد: در فوتبال نه تنها افراد حاضر در زمین نقش دارند، بلکه همه به صورت مثلثی با هم کار می کنند. بخش فنی، اداری و مدیریتی دست به دست هم می دهند تا باشگاه بزرگی مثل پرسپولیس به نتایج مطلوب برسد. افشین پیروانی با تجربه ای که داشت همیشه مانند سپری در مقابل کار بود و به تیم کمک کرد تا با آرامش به کار خود ادامه دهد.

از اسمار در پاسخ به این سوال که آیا تیمش در بازی فردا به دلیل اشتباه داور قهرمانی را از دست می دهد، آیا به صحبت درباره داوری ادامه می دهد؟ وی خاطرنشان کرد: من دوباره به رویه خود ادامه می دهم، خواهید دید که اتفاقی به نفع ما یا به ضرر ما می افتد، در مورد داوری صحبت نمی کنم.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که در صورت ماندن در این تیم مهمترین تجربه ای که از این فصل به فصل بعد خواهد داشت چیست؟ وی تاکید کرد: در 2 سال گذشته تمام تجربیاتی که از دیدار با بازیکنان و تیم ها به دست آوردم را به فصل آینده می برم و می توانم فصل آینده مربی بهتری باشم.

سرمربی پرسپولیس در خصوص اینکه جواد نکونام مدعی شده نصیحت هایی درباره دیدار قرمزها و شمس آذر شنیده است، گفت: چه شنیده است؟!

اسمار در پاسخ به اینکه در مورد هدف اول و سوم پرسپولیس مشکلاتی وجود دارد، گفت: از خود جواد نکونام بپرسید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=280968

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.