افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
3

اسمار نمی تواند پرسپولیس را جمع کند

  • کد خبر : 193042
اسمار نمی تواند پرسپولیس را جمع کند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ بهزاد داداش زاده، هافبک سابق پرسپولیس مشکلات اخیر در انتخاب سرمربی پرسپولیس را به مدیرعامل این تیم و تصمیمات اشتباه این مربی بازگو می کند. در گزارش ایران اسپورت آمده است: به بهانه انتخاب اسمار و مشکلاتی که اخیرا برای پرسپولیس به وجود آمده با پیشکسوت پرسپولیس گفت وگویی داشتیم. نظر […]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ بهزاد داداش زاده، هافبک سابق پرسپولیس مشکلات اخیر در انتخاب سرمربی پرسپولیس را به مدیرعامل این تیم و تصمیمات اشتباه این مربی بازگو می کند.

در گزارش ایران اسپورت آمده است: به بهانه انتخاب اسمار و مشکلاتی که اخیرا برای پرسپولیس به وجود آمده با پیشکسوت پرسپولیس گفت وگویی داشتیم.

نظر شما در مورد انتخاب دستار آل یحیی به عنوان سرمربی پرسپولیس که نظرات مختلفی را به همراه داشته است چیست؟
به نظر من مدیرعامل پرسپولیس واقعیت ها را نمی گوید و کارش از ابتدا درست نبود. آنها درباره حضور برونکو صحبت کردند و آن را بدیهی دانستند، در حالی که مشخص بود سرمربی کروات از ابتدا قصد حضور در پرسپولیس را نداشته است، اما نمی دانم چرا مدیرعامل پرسپولیس سوالاتی را مطرح کرده است که به وضوح مشخص است. همه. “خطاب به مردم و هواداران. او این را واضح نمی گوید، همانطور که مدیرعامل به نظر من همه چیز را به وضوح درباره یحیی نگفته است، شاید اکنون شاهد باشیم که برخلاف زمان یحیی، بازیکنان جدید یکی پس از دیگری جذب می شوند.” در حالی که در زمان یحیی در همان زمان هیچ بازیکنی با وجود اصرار او جذب نشد و فضا آنقدر روی سرمربی پرسپولیس سنگین بود که این کار را به او داد و مجبور به استعفا شد و فکر می کنم مدیرعامل هم به خواسته اش رسید. .

حالا که اسمار انتخاب شده، چطور می توان انتظار بهترین عملکرد را از این مربی داشت؟
اسمار کار بسیار سختی در پیش دارد و قطعا به تنهایی از عهده آن بر نمی آید، به همین دلیل باید افرادی مانند حسین عبدی یا حمید درخشان را به عنوان سرمربی پرسپولیس قرار دهند و از اسمار به عنوان مربی تمرینی استفاده کنند. زیرا این مربی با توانایی و شخصیتی که دارد تنها به عنوان مربی اول قادر به ادامه کار است. در این میان شاید برخی بگویند سیدجلال می تواند رختکن را تمیز کند، اما به نظر من فقط مربیان بزرگ می توانند رختکن را تمیز کنند و به تیم کمک کنند تا حاشیه ها و مشکلات دیگر را پاک کند.

نظر شما در مورد نیروهای جدید چیست؟
فکر می کنم بازیکنان جدید کسانی هستند که با نظر یحیی برای تیم ها انتخاب شدند. دو بازیکن جدید که بازیکنان خوبی هستند اما قطعا برای بهتر شدن شرایط باید یک هافبک میانی و یک مهاجم دیگر به خدمت گرفت.

عثمر در اولین تجربه مربیگری خود ناموفق بود و شکست سختی را مقابل تیم شباب الاهلی متحمل شد!
اسمار کار بسیار سختی پیش رو دارد و چشم انداز خوبی وجود ندارد چرا که اسمار مدیریت مستحکمی در تیم داری ندارد و قطعا با توجه به حواشی و بزرگی ها نمی تواند تیم بزرگی مثل پرسپولیس را به خوبی مدیریت کند. بنابراین هدایت و مدیریت پرسپولیس را از سوی عثار غیرممکن می دانم و فکر می کنم اگر مربی بزرگی از پرسپولیس مثل درخشان یا عبدی به پرسپولیس نیاید، اسمار نمی تواند در پرسپولیس موفق شود و چشم انداز روشنی نمی بینم. برای این مربی در پرسپولیس. در مورد به خدمت گرفتن اسمار هم فکر می کنم درویش اشتباه کرد و عجله کرد چون مربیانی بودند و هستند که می توانند به پرسپولیس کمک کنند و شرایط را به خوبی برای پرسپولیس در نیم فصل که بسیار حساس است پیش ببرند.

با توجه به اتفاقاتی که در پرسپولیس رخ داد، آیا می توان انتظار تکرار قهرمانی پرسپولیس را داشت؟
به نظرم تیم هایی مثل پرسپولیس و استقلال واقعا در حاشیه هستند و تیم هایی مثل تراکتور و سپاهان هم بی سر و صدا دنبال کارشان می شوند و از حواشی دو تیم سرخ رنگ نهایت استفاده را می کنند که اصلا به درد پرسپولیس نمی خورد.

در مورد تعویض سرلک به نظر شما بازیکنی مثل خدابندلو می تواند به پرسپولیس کمک کند؟
به نظر من هر بازیکنی که بیاید در کوتاه مدت نمی تواند در پرسپولیس موفق شود و به همین دلیل فکر می کنم پرسپولیس از رفتن سرلک متضرر می شود و به نظرم پرسپولیس باید با بازیکنانی مثل ریگی و اسدبیگی ادامه دهد.

251 251

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=193042

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.