افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
2

اسمار: ما هم مثل هوادارانمان از تساوی راضی نیستیم/تا آخر برای رسیدن به هدفمان می جنگیم – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 231228
اسمار: ما هم مثل هوادارانمان از تساوی راضی نیستیم/تا آخر برای رسیدن به هدفمان می جنگیم – پرسپولیس نیوز

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد که او و شاگردانش مانند هواداران این تیم از تساوی در دربی راضی نیستند. اسمار ویرا پس از تساوی پرسپولیس مقابل استقلال در دربی 103 گفت: می خواهم به نمایش زیبایی که هوادارانمان به خصوص هواداران تیم خودمان خلق کردند تبریک بگویم. ما هر کاری که می توانستیم انجام […]

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد که او و شاگردانش مانند هواداران این تیم از تساوی در دربی راضی نیستند.

اسمار ویرا پس از تساوی پرسپولیس مقابل استقلال در دربی 103 گفت: می خواهم به نمایش زیبایی که هوادارانمان به خصوص هواداران تیم خودمان خلق کردند تبریک بگویم. ما هر کاری که می توانستیم انجام دادیم تا بازی را ببریم، اما نتیجه ای نداشت. همه دیدند که مقابل تیمی که در تمام لیگ اینگونه بازی کرده و به نتایجی که می خواست رسیده است، هر کاری از دستمان بر می آید انجام دادیم تا با پاس دادن و صعود به نتیجه بازی برسیم. امروز ناراحتم چون نتوانستیم بیشتر از آنچه می خواستیم فرصت داشته باشیم. بازی های زیادی در لیگ باقی مانده است و ما برای رسیدن به هدف خود تا پایان می جنگیم.

و اضافه کرد: در ابتدای نیمه اول کمی فشار داشتیم و به همین دلیل مدت زیادی بازی کردیم، هرچند این شیوه بازی ما نیست. پس از آن توانستیم بازی را با پاس ها کنترل کنیم اما توپ های ما در هجده قدم حریف آن طور که می خواستیم گل نمی شد. بازیکنان ما در توپ های هوایی موفق بودند و در این زمین خیلی خوب کار کردند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سوال که استقلال در نیمه اول خیلی روی ضدحملات و فضای پشت اسماعیلی فر متکی بود، آیا روش استقلال قبل از بازی را می دانستید؟ بعد از 15 دقیقه اول چه برنامه ای برای خارج کردن تیم از فشار اندیشیدی؟» او گفت: از دید خوب شما نسبت به بازی متشکرم، دقیقاً همین اتفاق افتاد. در 15 دقیقه ابتدایی بازی، استقلال او می خواست از جایی که مشاریپوف بود به عمق برود، در اواسط بازی توانستیم با مسعود ریگی و مهدی ترابی صحبت کنیم و گفتیم که باید در ضدحمله به دانیال کمک کرد تا از این تاکتیک حریف دور شود.

عثمر در پاسخ به سوالی درباره قضاوت وحید کاظمی در این دیدار و صحنه مشکوکی که در آل کثیر در محوطه جریمه رخ داد، تصریح کرد: عادت ندارم در مورد داوری زیاد صحبت کنم. متخصصانی برای این کار وجود دارد. داوری چیزی نیست که بتوانیم درباره آن صحبت کنیم و بهتر است کارشناسان درباره آن صحبت کنند.

وی در خصوص آخرین وضعیت جذب مهاجمان خارجی و اینکه درویش اعلام کرده است سرمربی باید نظر خود را در این خصوص اعلام کند، گفت: همانطور که قبل از بازی هم گفتم تمام حواسمان به دربی در هفته بود. از فردا دوباره بازیکنان آزاد را بررسی می کنیم تا ببینیم کدام بازیکن می تواند بیاید و کاری متفاوت با عیسی آل کثیر و بابایی انجام دهد. ما نمی خواهیم فقط یک بازیکن بیاوریم، بلکه می خواهیم بازیکنی را بیاوریم که بتواند به ما کمک کند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سوال که “در دقایق پایانی از تساوی راضی بودید، آیا این نظر درست است؟” بهترین فرصت برای نزدیک شدن به رقبایمان بود. ما در 20 دقیقه آخر بهترین کار را انجام دادیم. ما دو ضربه کرنر داشتیم و یک ضربه صادقانه بود که اگر به درون دروازه می رفت متفاوت بود. ما تا آخرین لحظه تمام تلاش خود را انجام دادیم تا به آنچه می خواستیم برسیم.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)