افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
3

اسمار: حضور بیرانوند مقابل سپاهان امروز مشخص می شود/ باخت به آلومینیوم به خاطر تعویض های من نبود – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 248013
اسمار: حضور بیرانوند مقابل سپاهان امروز مشخص می شود/ باخت به آلومینیوم به خاطر تعویض های من نبود – پرسپولیس نیوز

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد که شکست تیمش مقابل آلومینیوم اراک به دلیل تعویض هایی نبوده است که در جریان بازی انجام شد. اسمار لوس ویرا در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل سپاهان در بیست و پنجمین بازی های لیگ برتر گفت: هر چه به پایان فصل نزدیک می شویم، مسابقات سخت […]

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد که شکست تیمش مقابل آلومینیوم اراک به دلیل تعویض هایی نبوده است که در جریان بازی انجام شد.

اسمار لوس ویرا در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل سپاهان در بیست و پنجمین بازی های لیگ برتر گفت: هر چه به پایان فصل نزدیک می شویم، مسابقات سخت تر می شود و هر کدام برای رسیدن به اهداف خود تلاش می کنند. دیدارهایی که مقابل سپاهان انجام دادیم همیشه سخت و حساس بوده است و شاید جزییات جزیی نتیجه بازی را تغییر دهد، بنابراین امیدوارم فردا بازی خوبی را به نمایش بگذاریم و از آن جزئیات به خوبی استفاده کنیم.

امیدوارم هواداران فردا هم مثل همیشه با ما باشند.
وی ادامه داد: امیدوارم حمایت خوبی از سوی هواداران صورت گیرد. درست است که یک جام را از دست دادیم، اما انرژی هواداران می تواند به ما کمک زیادی کند و امیدوارم فردا مثل همیشه در کنار ما باشند.

شکست ما مقابل آلومینیوم به دلیل تعویض نبود
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به اینکه خیلی ها معتقدند تغییرات در دیدار مقابل اراک باعث فشار زیادی به سمت چپ خط دفاعی پرسپولیس شد، گفت: فرقی نمی کند در کدام بازی. اگر برنده شوید یا ببازید، باید از هر بازی درس بگیرید، خوب است که همیشه از پیروزی‌هایتان درس بگیرید، زیرا باختن همیشه تلخ است، اما ما هر کاری می‌کنیم تا به آنچه می‌خواهیم برسیم به نظر من، اینطور است که شما می گویید و من به همه بازیکنانم اعتماد نداشتم آخرین نفر در هدف به همین دلیل است که من هرگز نظر فردی ندارم که بگویم یک نفر ضعیف است یا تیم مقابل قوی است.

یک بازیکن باید ارزش خود را در زمین ثابت کند.
عثمر با اشاره به اینکه ظاهرا جنگ روانی از سوی تیم سپاهان شروع شده و بازیکنان این تیم به ویژه امید نورافکن شروع به استوری در فضای مجازی کردند، خاطرنشان کرد: نمی دانم چه گفتند و نمی توانم نظر بدهم. اما به نظر من یک بازیکن باید در زمین حاضر شود. از لحظه ای که داور سوت می زند تا پایان مسابقه، باید کار خود را به درستی انجام دهد.

هیچ تضمینی وجود ندارد که بیرانوند بتواند فردا بازی کند یا نه
وی درباره آخرین وضعیت علیرضا بیرانوند توضیح داد: هیچ تضمینی وجود ندارد که فردا بتواند به میدان برود یا نه. بیرانوند را روزانه رصد می کنیم. ما یک سری تمرین داریم و امروز هم تمرین می کنیم و در نهایت باید بررسی کنیم که آیا او می تواند به بازی فردا برسد یا خیر.

بازیکنانم بر احساسات خود غلبه کردند و آماده بازی فردا هستند
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره دو بازگشت تیمش در دیدار مقابل آلومینیوم گفت: بازی های این چنینی روی بازیکنان تاثیر روحی می گذارد اما در طول هفته با بچه ها کار می کنیم و دیروز در تمرین مشخص بود که بچه ها هیجان زده بودند. آنها بر خود غلبه کرده اند و آماده بازی فردا هستند.

حرکت رو به جلو و رسیدن به هدف پرسپولیس برای پرسپولیس بسیار مهم است.
او در پاسخ به این سوال که آیا می توان از قبل به بازی فردا فکر کرد و به یک پیروزی حداقلی فکر کرد یا به دنبال بازی هجومی بود، گفت: روز اولی که به عنوان مربی آمدم نظرم را در مورد این بازی گفتم بازی فوتبال”. بین واقعیت فوتبال و بازی زیبا فاصله زیادی وجود دارد. در تمرینات همیشه روی گرفتن توپ، جلو رفتن و گلزنی تمرکز می کنیم، چه در حال برد 1-0، 2-0 و یا حتی در شرایط باخت هستیم. برای تیمی مثل پرسپولیس که دوست دارد مالکیت توپ را در اختیار داشته باشد، حمله و رسیدن به هدفش بسیار مهم است.

آمادگی دارم همیشه در ورزشگاه آزادی با 50 هزار تماشاگر بازی کنم.
وی در پاسخ به این سوال که آیا فکر می کند انتظارات پرسپولیسی ها می تواند به بازیکنان این تیم فشار بیاورد، گفت: سوال خوبی است اگر تصمیم با من باشد و به من بگویند در لیگ هر بازی را انجام بده. در ورزشگاه آزادی با 50 هزار هوادار. صبر کن حتما قبول میکنم

جایگزینی اسماعیلی فر خوب است و پاسخگوی اعتماد عمومی خواهد بود
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره وضعیت سلامتی امید عالیشاه و مصدومیت او و همچنین غیبت دانیال اسماعیلی فر در بازی فردا گفت: بازیکنان بزرگی مانند عالیشاه، امیری، رفیعی و بیرانوند نه تنها در پرسپولیس بازی می کنند بلکه در سایر تیم ها غیبت او در بازی احساس خواهد شد. حیف که ما دنیل را در این بازی نداریم، اما مطمئن شوید که جایگزین او خوب است و اعتماد عمومی را برآورده می کند.

رفیعی با فعالیت میدانی جواب اعتماد ما را داد.
اسمر همچنین با اشاره به عملکرد امیررضا رفیعی در دیدار با آلومینیوم اراک بیان کرد: فکر می کنم امیررضا با کار خود در زمین جواب اعتماد ما را داد. او این فرصت را نداشت که چهار گلی که به آلومینیو زدیم بزند. خدا را شکر که این حمایت را در تیم خود داریم زیرا بچه ها با هم دوست هستند و این روی کار ما تأثیر می گذارد و باعث می شود همه بهترین عملکرد خود را داشته باشند.

وی در پاسخ به این سوال که پرسپولیس 6 سال است که سپاهان را در آزادی شکست نداده است و آیا برنامه خاصی برای این دیدار دارد، گفت: ما در برزیل مثالی داریم که می گوید: هر چه آدم را بیشتر نزنی. هر چه نزدیکتر باشید.” و مهم نیست که چقدر کسی را بردید، به از دست دادن او نزدیک ترید!

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=248013

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.