افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
1

اسمار: بد است که نمی دانیم در 24 بازی از چه بازیکنانی استفاده کنیم/بیرانوند را با یک اشتباه قضاوت نمی کنیم – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 208824
اسمار: بد است که نمی دانیم در 24 بازی از چه بازیکنانی استفاده کنیم/بیرانوند را با یک اشتباه قضاوت نمی کنیم – پرسپولیس نیوز

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با تمجید از دروازه بان ملی پوش این تیم تاکید کرد که او با یک اشتباه قضاوت نمی شود. اسمار لوس ویرا، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پیش از دیدار مقابل تراکتورسازی تبریز در هفدهم لیگ برتر اعلام کرد: فردا بازی بسیار سختی مقابل تراکتور داریم. تراکتورسازی تیمی است […]

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با تمجید از دروازه بان ملی پوش این تیم تاکید کرد که او با یک اشتباه قضاوت نمی شود.

اسمار لوس ویرا، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پیش از دیدار مقابل تراکتورسازی تبریز در هفدهم لیگ برتر اعلام کرد: فردا بازی بسیار سختی مقابل تراکتور داریم. تراکتورسازی تیمی است که در نیم فصل اول پیشرفت زیادی کرد و در نیم فصل چند بازیکن خود را تغییر داد. تراکتورسازی تیمی آماده و تیمی است که دوست دارد مانند تیم ما مالکیت توپ را در اختیار داشته باشد. همانطور که گفته شد، قطعا بازی جذابی خواهد بود و خواهیم دید که کدام یک از ما می تواند طولانی ترین توپ را نگه دارد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره ادامه نیم فصل دوم لیگ برتر بیان کرد: این دیدار دومین دیدار ما در نیم فصل دوم است و باید به دنبال نتیجه باشیم. درست است که در دیدار اول مقابل آلومینیوم بازی خوب و رضایت بخشی انجام دادیم، اما این کافی نیست، باید نتیجه گیری کرد.

وی افزود: ما بازی متفاوتی نسبت به بازی مقابل آلومینیوم داریم، زیرا سبک بازی آنها با ما متفاوت است و باید قوی باشیم تا نتیجه بگیریم.

عثمر درباره اینکه چرا تا به امروز با خبرنگاران صحبت نکرده است، گفت: اولاً شما در مورد خبرنگاران سوال کردید و من قصد نداشتم تفاوتی بین رسانه ها (نوع و نوع آنها) قائل شوم، زیرا اگر پاسخ یکی از آنها را می دادم. رسانه ها و با یک نفر به طور خاص در مورد تمایز بین آنها صحبت می کردم. به همین دلیل تا امروز حاضر به صحبت با رسانه ها نشد.

وی در خصوص تداوم حضورش در پرسپولیس و بر عهده گرفتن هدایت سرخ ها، اظهار داشت: حضور من به عنوان نفر اول روی نیمکت پرسپولیس کار سختی است. حضور من در این باشگاه و هر حرفی که در این پست بزنم می تواند بر جو تاثیر بگذارد. می دانم که مسئولیت بزرگی دارم و در تیم بزرگی هستم. امیدوارم با کادر فنی، مدیریت و بچه ها عملکرد خوبی داشته باشم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا مانند یحیی گل محمدی از محبوبیت لازم برای کنترل رختکن پرسپولیس برخوردار است، گفت: سوال بسیار سخت و مهمی پرسیدید. چون شما از کسی صحبت می کنید که مرا به فوتبال ایران آورده است. آقایی مربی بسیار محترمی است و من او را دوست دارم. او همیشه می خواهد برنده شود و انسان بسیار خوبی است.

وی ادامه داد: با هم آشنا شدیم و به هم احترام گذاشتیم. در مدتی که با هم کار می کردیم به هم احترام می گذاشتیم. در برخی مواقع شرایط بسیار سختی داشتیم و در برخی مواقع لحظات بسیار خوبی داشتیم و نتایج بسیار خوبی کسب کردیم.

عثمر در خصوص رابطه بازیکنان با یحیی گل محمدی تصریح کرد: هرگز رابطه خود را با بازیکنان با رابطه آقایی مقایسه نمی کنم. رابطه من به عنوان یک مربی با بازیکنان تغییر کرده است، زیرا زمانی که شما دستیار هستید یا زمانی که مربی هستید که 11 نفر را در زمین تعریف می کنید، بسیار متفاوت است. امیدوارم به مرور زمان رابطه من و بازیکنان خیلی خوب شود اما هرگز نتوانم رابطه خودم با بازیکنان را با رابطه آقایی و بازیکنان مقایسه کنم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا لیست بازیکنان را با نظر خودش تهیه کرده یا این لیست را یحیی گل محمدی تهیه کرده است، گفت: همه، هواداران و اصحاب رسانه مشکلات پرسپولیس را می دانند. در سال گذشته. با این شرایط باید سراغ گزینه هایی که برای مقاله داشتیم می رفتیم. فرض کنید مسی و رونالدو را می خواهید. شما امیدوار هستید، اما وقتی نمی توانید، باید به دنبال گزینه هایی باشید که بتوانید از پس آن برآیید.

عثمر درباره بازیکنان جذب شده توضیح داد: بازیکنانی را که از فصل قبل به دنبال آن بودیم گرفتیم تا بازیکنان را در پست هایی قرار دهیم که بازیکنان کمتری داشتیم یا ضعیف بودیم. لیستی از بازیکنان مورد نظر ما از دوران آقایی و همچنین پس از آن تهیه و به باشگاه پیشنهاد شد. برخی از بازیکنان توسط باشگاه خود ربوده شدند.

وی با ابراز نگرانی از نقل و انتقالات پرسپولیس گفت: البته مهمتر از همه این است که پنجره نقل و انتقالات باز باشد تا بتوانیم از بازیکنانی که جذب کرده ایم استفاده کنیم. این بازیکنان در سرعت بازی قرار نگرفتند و خیلی بد است که در فاصله 24 ساعت مانده به بازی هنوز نمی دانیم این بازیکنانی که در حال تمرین هستند می توانند وارد بازی شوند یا خیر.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به تعداد بازیکنان تیمش مقابل آلومینیوم گفت: تعداد بازیکنان تیم ما مقابل آلومینیوم نسبت به بازی قبل کمتر بود. امید عالیشاه را برای چهار کارت نداشتیم. سرلک و عمر رفته بودند و ما دست خالی. امیدوارم امروز و فردا قبل از بازی خبرهای خوبی بشنویم و بتوانیم از بازیکنان خود استفاده کنیم.

اسمار درباره دستیاران جدیدش در پرسپولیس گفت: رافائل یک مربی حرفه ای است و با او در فدراسیون برزیل دوره بدنسازی را گذراندم. او در اتریش دستیار بود و بالاترین سطح مدرک مربیگری را در فدراسیون برزیل دارد. من قبلا بازیکن بودم. آقای جرسی اندیسیو مربی دروازه بانان تیم ما است. من قبلا با او کار نکرده ام، اما او یک مربی خوب و حرفه ای است. او قبلا در کشورهای منطقه و عربستان سعودی آموزش دیده است. ایندیسیو مربی باتجربه ای است، او پیش از این در سطح تیم ملی برزیل کار کرده و فردی با تجربه به حساب می آید.

وی در خصوص ناقص بودن کادر فنی پرسپولیس تصریح کرد: کادر فنی ما هنوز کامل نشده است. به یک تحلیلگر نیاز داریم چون آقای عسگری از تیم جدا شده است. با یک تجزیه کننده می توانیم قالب خود را تکمیل کنیم. هماهنگی مربیان کمی سخت است، زیرا مربیان جدید باید خود را با شرایط کار، شرایط زندگی و بازیکنان جدید وفق دهند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از عوامل این تیم کمک خواست و گفت: دیگران می توانند به مربیان کمک کنند تا سریعتر با شرایط جدید سازگار شوند.

عثمر در پاسخ به این سوال که اگر علیرضا بیرانوند یک تعویض مناسب داشت آیا در بازی فردا بازی می کرد یا خیر، پاسخ داد: صحبت از دروازه بان تیم ملی است. دلیلی وجود ندارد که نتوانیم یک بازیکن را به خاطر یک اشتباه قضاوت کنیم. شاید اون بازیکن (اشاره به گل آلومینیوم اراک به پرسپولیس) نتونه 10 بار دیگه اون گل رو بزنه. من به بیرانوند اعتماد دارم و از آن استفاده می کنم.

عثمر در پاسخ به سوال خبرنگار دیگری مبنی بر اینکه برخی از پیشکسوتان پرسپولیس معتقدند انتخاب درستی برای هدایت این تیم نبوده اند، تصریح کرد: نمی دانم کدام یک از آنها را می گویید، حتما دلایل خودشان را دارند. آنها بازیکنان تاریخی پرسپولیس بوده اند اما گذر زمان نشان می دهد که می توانیم نتیجه بگیریم یا نه. شرایط باید به رسیدن به ایده آل باشگاه کمک کند. در هیچ کجای دنیا مربی نمی تواند بگوید که نتایج خوبی کسب می کند و برای رسیدن به آن باید سخت تلاش کند. تنها قولی که می توانم بدهم این است که همه ما سعی می کنیم با هوادارانمان موفق باشیم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=208824

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.