افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
1

اسمار: بازی همیشگی خود را مقابل آلومینیو انجام ندادیم/ خوردن 4 گل ناراحتم می کند – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 245196
اسمار: بازی همیشگی خود را مقابل آلومینیو انجام ندادیم/ خوردن 4 گل ناراحتم می کند – پرسپولیس نیوز

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد که تیمش بازی معمولی مقابل آلومینیو را انجام نداده است. اسمار ویرا پس از باخت تیمش مقابل آلومینیوم اراک در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی گفت: این دیدار از نظر روحی و جسمی برای ما سخت بود. در این دیدار نتوانستیم بازی همیشگی خود را انجام دهیم. اما […]

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد که تیمش بازی معمولی مقابل آلومینیو را انجام نداده است.

اسمار ویرا پس از باخت تیمش مقابل آلومینیوم اراک در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی گفت: این دیدار از نظر روحی و جسمی برای ما سخت بود. در این دیدار نتوانستیم بازی همیشگی خود را انجام دهیم. اما آلومینیوم می دانست که چگونه با ریتم ثابت بازی کند. باید تلاش کنیم اشتباهات را اصلاح کنیم، چون لیگ پیچیده ای در پیش داریم.

مشکل امروز ما تدافعی بود نه تهاجمی.
وی در پاسخ به سوالی مبنی بر دلایل تعویض بازیکنانی مانند ترابی، سروش رفیعی و عبدالکریم حسن، گفت: گاهی باید تعویض هایی انجام دهیم تا بازیکنان احساس رقابت بیشتری کنند. دیدید که آلومینیوم با بازیکنانی که داشت خوب بازی کرد. با تغییراتی که انجام دادیم توانستیم دو گل در وقت اضافه به ثمر برسانیم و دوباره پیش بیفتیم. امروز مشکل ما در تهاجمی نبود، در دفاع بود. در بازی حذفی نمی توان در دقیقه 90 گل یا دقیقه 100 گل زد.

تفاوت ما با بازی قبلی این بود که می دانستیم باید چه کار کنیم
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: گفتم اینجا در بازی لیگ که یک بر صفر شکست خوردیم با آلومینیوم بازی سخت است. ما در این بازی نسبت به بازی لیگ تفاوت داشتیم. تفاوت ما با بازی قبلی این بود که می دانستیم باید چه کار کنیم. حتی زمانی که گل اول را به ثمر رساندیم، در نیمه دوم موقعیت دو بر یک داشتیم و اگر گل می زدیم، بازی می توانست تمام شود. ما باید بیشتر تلاش کنیم، زیرا سال آینده اینجا بازی داریم و باید مشکل را حل کنیم.

خوردن 4 گل غمگینم می کند!
اسمار در پاسخ به این سوال که هواداران پرسپولیس با چهار گل باخت را به یاد نمی آورند، گفت: خوردن چهار گل نه تنها در ایران، بلکه در کل فوتبال خوب نیست و من را ناراحت می کند. بعد از چند بازی که گل نزدیم، به نظرم خوردن چهار گل خوب نیست.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)