افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
2

اسمارتک نیوز » Less Bronco; سه گزینه بانک پرسپولیس را معرفی می کنیم

  • کد خبر : 176257
اسمارتک نیوز » Less Bronco;  سه گزینه بانک پرسپولیس را معرفی می کنیم

به گزارش خبرنگار ورزشی اسمارتک نیوز، باشگاه پرسپولیس در روزهای اخیر درگیر چالش جدی مربوط به انتخاب سرمربی جدید این تیم بوده است. قرمزها پس از قرعه کشی هفته آخر نیم فصل با استعفای سرمربی خود مواجه شدند و این بار برخلاف همیشه، استعفای او با بازگشتش تمام نشد و پایان راه بود. برای سرمربی […]

به گزارش خبرنگار ورزشی اسمارتک نیوز، باشگاه پرسپولیس در روزهای اخیر درگیر چالش جدی مربوط به انتخاب سرمربی جدید این تیم بوده است. قرمزها پس از قرعه کشی هفته آخر نیم فصل با استعفای سرمربی خود مواجه شدند و این بار برخلاف همیشه، استعفای او با بازگشتش تمام نشد و پایان راه بود. برای سرمربی موفق و پرافتخار این تیم.

بحث انتخاب جانشین او موضوعی پیچیده و جدی برای مدیران این باشگاه است. آنها در شرایطی به سراغ برانکو ایوانکوویچ رفتند که حتی قبل از استعفای گل محمدی صحبت از مذاکره با او بود و پس از این قطع همکاری، همکاری شکل جدی تری به خود گرفت. با این حال برخلاف پیش بینی ها و توافقات اولیه، پاسخ برونکو به بازگشت به نیمکت تیمی که محبوبیت زیادی در بین هوادارانش داشت منفی بود.

مخالفت برانکو با این پیشنهاد دلایل زیادی دارد که رفتار غیرحرفه ای مسئولان پرسپولیس و جو منفی ایجاد شده در عمان علیه او به دلیل رسانه ای شدن مذاکرات طرفین است. در ادامه، مخالفت خانواده برانکو با ادامه زندگی در آسیا و اصرار بر بازگشت به قاره سبز دلیل دیگری است که گفته می شود باعث عدم تمایل برانکو به بازگشت شده است.

با وجود این مسئولان باشگاه پرسپولیس اعلام کردند که همچنان از کار با برانکو و جلب رضایت او ناامید نشده اند و در تلاش هستند تا رضایت نامه او را برای بازگشت جلب کنند. در این میان گفته شد باشگاه برای از دست ندادن فرصت پرسپولیس، همزمان با برونکو با سایر گزینه ها مذاکره کرده و سه گزینه که نامشان نزدیک به نیمکت است معرفی و شرایط آنها بررسی شده است.

دراگان اسکوچیچ

برونکو سرمربی سابق تیم ملی و هموطن خود بهترین گزینه برای نیمکت پرسپولیس محسوب می شود. او سابقه خوبی در فوتبال ایران و لیگ دسته اول دارد و عملکرد موفقی نیز از خود به جای گذاشته است. نکته مثبت اسکوچیچ شناخت کامل او از فوتبال ایران است که می توان آن را امتیاز بالایی نسبت به سایر گزینه های خارجی دانست و همین موضوع باعث شده تا باشگاه به عقد قرارداد با او تمایل پیدا کند.
اسکوچیچ در حال حاضر سرمربی تیم زیر 20 سال کرواسی است و پس از جدایی از ایران پیشنهادات متعددی از لیگ برتر دریافت کرد که به آنها پاسخ منفی داد و ظاهرا پس از خاطرات تلخ آخرین مرحله حضورش در کشورمان، هیچ پیشنهادی ندارد. تمایل به بازگشت به ایران پرسپولیس کار آسانی برای جلب رضایت اسکوچیچ ندارد و باید دید او چگونه به آن می رسد.

الکس نوری
این مربی دو ملیتی که ملیتی ایرانی هم دارد با نیمکت نشینی وردربرمن در فوتبال آلمان نامی برای خود دست و پا کرد و سپس در مقاطع مختلف از لیگ ایران پیشنهاداتی دریافت کرد اما هیچ کدام به نتیجه نرسیدند. . ظاهرا نوری تمایل چندانی به کار در ایران ندارد و ترجیح می دهد در جاهای دیگر به ماجراجویی ادامه دهد و قیمت آن بالاست و این یکی از موانع حضور او در ایران در این سال ها بوده است. باید دید پرسپولیس اولین تیم ملی با سرمربیگری نوری خواهد بود یا خیر.

افشین قطبی
سرمربی محبوب قرمزها ممکن است گزینه ای دور از دسترس مدیران باشگاه باشد. او نیز مانند نوری دارای تابعیت مضاعف است و تا حدودی ایرانی و خارجی محسوب می شود. دراماتیک ترین قهرمانی لیگ برتر به دوران حضور او روی نیمکت پرسپولیس مربوط می شود و هواداران این تیم خاطرات خوبی از همکاری با او دارند. او برای آخرین بار در ایران روی نیمکت فولاد نشست و نتایج قابل قبولی کسب کرد اما در پایان فصل برایش مقدر شد که برود. حالا صحبت از بازگشت افشین به نیمکت پرسپولیس است. او که همچنان مشکلات مالی دارد باید از میراث سنگین یحیی در این تیم استفاده کند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=176257

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.