افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 26 September , 2024
2

اسمارتک نیوز » 2 نامزد نهایی برای هدایت تیم ملی والیبال انتخاب شدند

  • کد خبر : 207258
اسمارتک نیوز » 2 نامزد نهایی برای هدایت تیم ملی والیبال انتخاب شدند

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، در ابتدای این جلسه وحید مرادی رئیس فدراسیون والیبال از مذاکره مجدد با برخی از گزینه های گذشته و آغاز مذاکرات با تعدادی از گزینه های جدید خبر داد و اظهار داشت: در این مدت ما با بیش از 8 مربی خارجی به صورت آنلاین جلساتی را برگزار کرد […]

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، در ابتدای این جلسه وحید مرادی رئیس فدراسیون والیبال از مذاکره مجدد با برخی از گزینه های گذشته و آغاز مذاکرات با تعدادی از گزینه های جدید خبر داد و اظهار داشت: در این مدت ما با بیش از 8 مربی خارجی به صورت آنلاین جلساتی را برگزار کرد و شرایط همکاری و برنامه های آنها را بررسی کرد.

و اظهار داشت: در نهایت با پنج گزینه تقریبا به توافق نهایی رسیدیم که هر کدام شرایط خاص خود را اعلام کردند. شرایط جامعه و علاقه مندان به والیبال به گونه ای است که در شرایط فعلی انتخاب مربی خوب خارجی به یک خواسته عمومی تبدیل شده است و در این مدت فدراسیون تمام تلاش خود را برای جذب بهترین گزینه ممکن انجام می دهد.

رئیس فدراسیون والیبال با بیان اینکه در حال حاضر اکثر مربیان برتر والیبال جهان مشغول مدیریت تیم یا حضور در بازی های المپیک هستند، گفت: در حد توان در تلاش هستیم تا بهترین گزینه را برای تیم ملی انتخاب کنیم. تا زمانی که پیشنهاد مهمی برای آقای لورنتستی وجود داشته باشد.” و ما چندین بار اعلام کردیم اما متاسفانه به دلایل شخصی نتوانست به ایران بیاید اما علاقه زیادی داشت.

مرادی خاطرنشان کرد: اولویت فدراسیون والیبال ذهن برنده است. سرمربی تیم ملی والیبال ایران را انتخاب می کنیم که معتقد است والیبال ایران می تواند در بازی های المپیک 2024 شرکت کند، بازی های المپیک پاریس خواسته و حق مردم ایران است و باید از کوچک ترین فرصت ها استفاده کنیم. تیمی را برای حضور در المپیک پاریس تشکیل خواهیم داد. ما به دنبال مربی با ذهن برنده هستیم. با پنج گزینه به مرحله نهایی مذاکرات رسیدیم که همگی فرصت خوبی برای ایران برای حضور در المپیک پاریس دانستند و حاضرند برای قبول این مسئولیت بجنگند.

رئیس فدراسیون شرایط همکاری پنج گزینه هدایت تیم ملی والیبال مردان ایران را به تفصیل تشریح کرد و از اعضای کمیته فنی خواست نظر خود را در مورد پنج گزینه اعلام کنند.

در ادامه هر یک از اعضای کمیته فنی نظرات خود را در مورد پنج گزینه اعلام شده اعلام کردند و منتخبان خود را برای مذاکره نهایی و امضای انتصاب به صورت کتبی اعلام کردند. در پایان مقرر شد وحید مرادی با توجه به اولویت بندی کمیته فنی با دو گزینه آخر، مذاکرات نهایی برای عقد قرارداد را در روزهای آینده انجام دهد و سرمربی تیم والیبال ایران در سال 2024 را معرفی کند. و قرارداد همکاری را امضا کنند.

در ادامه با اعلام وحید مرادی و تقدیر از عملکرد کادرفنی تیم های پایه که در انسجام و روحیه تیمی نمونه بودند، کمیته فنی به کار غلامرضا مومنی مقدم به عنوان سرمربی تیم ملی ادامه داد. تیم جوانان مردان، آرش صادقیانی به عنوان سرمربی تیم ملی زیر 17 سال، فاطمه شعبان. وی خمسه را به عنوان سرمربی تیم ملی جوانان بانوان و پدیده بلوری زاده را به عنوان سرمربی تیم ملی جوانان بانوان تایید کرد. تیمی با اکثریت آرا

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=207258

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.