افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
1

اسمارتک نیوز » 2 مشکل بزرگ استقلال برای جذب بازیکنان جدید

  • کد خبر : 178826
اسمارتک نیوز » 2 مشکل بزرگ استقلال برای جذب بازیکنان جدید

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، اولین لیست خرید استقلال در ویترین زمستانی لیگ دسته اول با توجه به حضور به سوژه داغ و اصلی محافل فوتبال کشورمان و حتی در بین اعضای تیم رقیب تبدیل شد. از اسامی 7 لژیونر و 4 ستاره دسته اول، از این لیست که آنها را لیست کردند، نام […]

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، اولین لیست خرید استقلال در ویترین زمستانی لیگ دسته اول با توجه به حضور به سوژه داغ و اصلی محافل فوتبال کشورمان و حتی در بین اعضای تیم رقیب تبدیل شد. از اسامی 7 لژیونر و 4 ستاره دسته اول، از این لیست که آنها را لیست کردند، نام یک کهکشان را گذاشتند.

اما از این لیست علی کریمی و مجید حسینی دو بازیکن کایسری اسپور اعلام کردند که این باشگاه برای قبول انتقال هر بازیکن به استقلال بین 1 تا 1.5 میلیون دلار می خواهد. علی قلی زاده به عنوان گران ترین بازیکن لیگ حرفه ای لهستان، تمایلی برای حضور در لیگ برتر ایران از خود نشان نداده است. علیرضا جهانبخش همچنین اعلام کرد؛ حضور در فوتبال ایران چیزی نیست که در حال حاضر به آن فکر کنم یا برنامه ای برای آن داشته باشم، دوست دارم در فاینورد موفق شوم.

در مورد محمد محبی هم گفته می شود که او ترجیح می دهد در فوتبال اروپا بماند و سرمربی او نیز این موضوع را اعلام کرده است. دو سال و نیم از قرارداد این بازیکن با باشگاه فعلی باقی مانده و به این ترتیب پیشنهاد باشگاه استقلال رد شد. در مورد سعید عزت اللهی هم گفته می شود مبلغ رضایتنامه اش یک میلیون دلار است که در شرایط فعلی پرداخت این مبلغ برای یک باشگاه لیگ برتری امکان پذیر به نظر نمی رسد. طبق اعلام سرمربی تالار سیتی، الهیار صیادمنش به صورت قرضی به تیم دیگری می رود و قوانین جدید نقل و انتقالات فوتبال کشورمان اجازه نمی دهد این لژیونر با قرارداد قرضی به ایران بیاید.

آبی های تهرانی علاوه بر لژیونرها، امیرحسین حسین زاده و عارف آغاسی از تراکتورسازی و امید نورافکن و فرشاد احمدزاده از سپاهان را نیز در نظر گرفتند. گفته می شود تراکتور در ازای امیرحسین حسین زاده 40 میلیارد تومان و در ازای عارف آغاسی رضایت آرش رضاوند و آرمان رمضانی را درخواست کرده است!

لیست دوم و پاسخ مکرر سپاهان

فهرست دوم نکونام متشکل از محمد دانشگر، رضا شکاری، رضا اسدی، فرشاد احمدزاده و امید نورافکن از سپاهان به همراه روبرتو تورس از گل گهر اعلام شد. سپاهان در پاسخ به استقلال باز هم اعلام کرد که حاضر نیست هیچ کدام از این بازیکنان را به تیم تهرانی بدهد. گل گهر نیز آشکارا اعلام کرد که روبرتو تورس فروشی نیست.

به غیر از این افراد، نام هایی مانند کاوه رضایی، فرشید اسماعیلی، فرشید باقری، محمد خدابنده لو، نوید عاشوری و …. در فضای مجازی از آنها به عنوان آلترناتیو استقلال نام برده می شود که تایید نشده و به نظر می رسد صرفا بازاری باشد و گرم اعلام شد.

مشکلاتی که هنگام ثبت قراردادهای جدید وجود دارد

باشگاه استقلال به جز رافائل سیلوا ورود جدیدی نداشته است. البته با توجه به لیست کامل بزرگسالان استقلال، اگر سعید مهری از این تیم جدا نمی شد، سیلوا نمی توانست برگردد. بنابراین به ازای هر بازیکن جدیدی که امضا می شود باید یک بازیکن از لیست خارج شود که پیگیری آن نشان می دهد هیچ بازیکنی حاضر به جدایی نیست و این مشکل عمدتا مربوط به قراردادهایی است که در تابستان فصل بسته شده است! !

در ادامه چون بازیکن جدید نمی تواند قراردادش را امضا کند بعید است به دلیل مصدومیت در تمرینات تیم حاضر شود. همانطور که برای بلانکو اتفاق افتاد و این نیز مشکل بزرگی برای سایر آبی ها برای اضافه کردن بازیکنان جدید است.

هواداران منتظر اژدها کشی استقلال هستند!

با این حال تلاش استقلال برای جذب بازیکنان جدید همچنان ادامه دارد. گفته می شود این باشگاه علاوه بر اینکه به دنبال راهی برای آبی پوشاندن صیادمنش است، برای فروش دانشگر و همچنین جذب زیت تراکتور برای قرضی حسین زاده به سپاهان نیز چشم دوخته است.

البته تیم استقلال با تحمل سختی ها و مشکلات فراوان توانست تا پایان نیم فصل در صدر جدول بماند. تقویت تیم برای نیم فصل دوم که گل های به اصطلاح کوچکتر است و به قول جواد نکونام هر امتیازی اژدهای خفته است، دغدغه اصلی هواداران استقلال است. انتظار می رود آبی های تهرانی در نیم فصل دوم لیگ برتر با جذب حداقل یکی دو بازیکن و تقویت پست های مورد نظر سرمربی به میدان بروند تا نتایج بهتری کسب کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=178826

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.