افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
1

اسمارتک نیوز » گزینه نهایی هدایت پرسپولیس مشخص شد

  • کد خبر : 183232
اسمارتک نیوز » گزینه نهایی هدایت پرسپولیس مشخص شد

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، پس از جدایی یحیی گل محمدی از تیم فوتبال پرسپولیس، مدیران این باشگاه با برونکو وارد مذاکره شدند و او را به عنوان آخرین گزینه خود معرفی کردند. مسئولان پرسپولیس آنقدر به حضور برانکو اطمینان داشتند که حتی مالیات معوقه این مربی را هم پرداخت کردند. هفته گذشته رضا […]

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، پس از جدایی یحیی گل محمدی از تیم فوتبال پرسپولیس، مدیران این باشگاه با برونکو وارد مذاکره شدند و او را به عنوان آخرین گزینه خود معرفی کردند. مسئولان پرسپولیس آنقدر به حضور برانکو اطمینان داشتند که حتی مالیات معوقه این مربی را هم پرداخت کردند.

هفته گذشته رضا درویش در حالی که در قطر حضور داشت به دیدار برونکو رفت اما سرمربی تیم ملی عمان از پاسخ منفی خود به مدیرعامل پرسپولیس خبر داد.

پس از این اتفاق مدیران باشگاه پرسپولیس مذاکرات خود را با سایر گزینه های خارجی آغاز کردند. پسیرو، آنتونیو کونسیسائو، پتکوویچ و دی بیاسی جدی ترین گزینه های درویش برای جانشینی گل محمدی هستند.

پسیرو، سرمربی سابق تیم فوتبال پورتو که تجربه دستیاری در رئال مادرید در دوران کی روش را دارد، جدی ترین گزینه در بین حرفه ای ها محسوب می شود. او همچنین مربیگری تیم های نیجریه، عربستان و الهلال را برعهده داشته است.

پسیرو هم اکنون به همراه تیم ملی نیجریه در جام ملت های آفریقا حضور دارد و با توجه به حضور در این مسابقات به نظر می رسد در صورت توافق با پرسپولیس بتواند از اواسط بهمن ماه به این تیم ملحق شود.

گزینه دوم پرپسولیسی آنتونیو کونسیسائو پرتغالی است. سرمربی سابق کامرون که سابقه مربیگری قابل قبولی ندارد، شرایط پرسپولیس را پذیرفته است اما رزومه ضعیف او تنها مانع انتخاب کونسسائو بازیکن سابق پورتو بوده است.

پتکوویچ سرمربی سابق لاتزیو و دی بیاسی سرمربی سابق اودینزه از دیگر گزینه های مدیریتی پرسپولیس هستند.

البته این اسامی تنها گزینه های هدایت پرسپولیس نبودند و دونده ها این باشگاه را به افراد زیادی معرفی کردند و به نظر می رسد از بین همه آنها تنها سه مربی شایسته نشستن روی نیمکت پرسپولیس باشند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=183232

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.