افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
3

اسمارتک نیوز » گارانتی هایی که پنجره استقلال را بست; 70 میلیارد رنج

  • کد خبر : 25258
اسمارتک نیوز » گارانتی هایی که پنجره استقلال را بست;  70 میلیارد رنج

به گزارش اسمارتک نیوز، ضمانت های مالی بی اعتباری که پیش از این نماینده باشگاه استقلال برای تبلیغات محیطی ارائه کرده بود باعث شد سازمان لیگ نتواند مطالبات 70 میلیاردی باشگاه استقلال را وصول کند و به همین دلیل پنجره نقل و انتقالات باشگاه استقلال بسته شد. . . اوایل لیگ بیست و یکم بود […]

به گزارش اسمارتک نیوز، ضمانت های مالی بی اعتباری که پیش از این نماینده باشگاه استقلال برای تبلیغات محیطی ارائه کرده بود باعث شد سازمان لیگ نتواند مطالبات 70 میلیاردی باشگاه استقلال را وصول کند و به همین دلیل پنجره نقل و انتقالات باشگاه استقلال بسته شد. . .

اوایل لیگ بیست و یکم بود که مصطفی آجورلو، مدیرعامل وقت استقلال با سازمان لیگ سازش کرد تا تبلیغات محیطی بازی های خانگی آبی ها را در اختیار بگیرد. او در آن زمان قول داد با یک آژانس تبلیغاتی قرارداد بسته است که حداقل 500 میلیارد تومان درآمد داشته باشد و اعلام کرد که 150 میلیارد تومان از این قرارداد صرف تبلیغات محیطی می شود و سازمان لیگ باید این باشگاه را تامین کند. با اطلاعیه بازی های خانگی استقلال.

درگیری های باشگاه استقلال و سازمان لیگ به جایی رسید که در نهایت با وساطت وزیر ورزش و جوانان سازمان لیگ به شرط اخذ ضمانت مالی و گرفتن سهم وی از محیط زیست استقلال با خواسته آبی پوشان موافقت کرد. تبلیغات. .

اما موضوع اعطای ضمانت های مالی از سوی باشگاه استقلال بحث برانگیز بود، زیرا سازمان لیگ می خواست ضمانت نامه های بانکی بدهد اما باشگاه استقلال به دلیل دولتی بودن نتوانست چنین ضمانتی ارائه کند. بالاخره وزارت ورزش و جوانان باز هم کمک کرد. با توصیه مدیرکل حقوقی وزارت ورزش و جوانان مقرر شد نماینده باشگاه استقلال برای رفع این مشکل این ضمانت مالی را در اختیار سازمان لیگ قرار دهد اما در نهایت استقلال لیگ بیست و یکم را به پایان رساند. با بدهی 36 میلیاردی به سازمان لیگ.

این بدهی مانع از آن نشد که استقلالی ها تبلیغات محیطی بازی های خانگی خود در لیگ بیست و دوم را به عهده بگیرند و علیرغم همه اختلافات، سهم سازمان لیگ برای ادامه قرارداد 30 درصد افزایش یافت.

شنیده ها حاکی از آن است که ضمانت نامه ای که نماینده باشگاه استقلال داده بود باطل بوده و به همین دلیل سازمان لیگ با استفاده از این ضمانت نامه ها نتوانسته بدهی خود را به باشگاه استقلال وصول کند و به همین دلیل پنجره نقل و انتقالات باشگاه استقلال تا این طلب 70 میلیاردی بسته شد. رسید را ببندید.

بر این اساس حسین آل اسحاق مشاور حقوقی سازمان لیگ فوتبال پیش از این در یکی از برنامه های تلویزیونی مدعی شده بود که وعده باشگاه استقلال برای در اختیار گرفتن تبلیغات محیطی کذب است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=25258

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.