افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
1

اسمارتک نیوز » کودکان و نوجوانان در ایران معدن طلا هستند

  • کد خبر : 225169
اسمارتک نیوز » کودکان و نوجوانان در ایران معدن طلا هستند

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، علی بهادری جهرمی در جمع مهم ترین جوانان ایران در جشنواره ملی یادآور شد: نظر دولت این است که شما نخبگان کار را به عهده بگیرید و در همه امور توانمندی خود را نشان دهید. وی گفت: در سال 1385 سازمان جوانان را به ثبت رساندیم. 16 سال از […]

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، علی بهادری جهرمی در جمع مهم ترین جوانان ایران در جشنواره ملی یادآور شد: نظر دولت این است که شما نخبگان کار را به عهده بگیرید و در همه امور توانمندی خود را نشان دهید.

وی گفت: در سال 1385 سازمان جوانان را به ثبت رساندیم. 16 سال از آن زمان در یک چشم به هم زدن گذشت. زمان به سرعت رعد و برق و باد می گذرد و امروز پرچم در دست شماست. اگر ما این را درک نکنیم، پس الماس درونی خود را درک نکرده ایم.

سخنگوی دولت ادامه داد: فردای زیباتر از امروز را برای ما رقم خواهند زد زیرا ما به توانمندی ها و توانایی های آنها ایمان داریم. وقتی امروز هم سن جوانی شما بودیم، آن همه دانش و تجربه امروز شما را نداشتیم و این یکی از نکات مثبتی است که در شما دیده می شود.

جهرمی افزود: کودکان و نوجوانان ایران معدن طلا هستند. سرمایه های ایران نفت و معادن نیست، بلکه سرمایه اصلی ما شما جوانان و نیروهای انسانی نخبه هستید که به درستی دشمنتان را هدف قرار داده اید. در گذشته هدف دشمن منابع کشور بود، اما امروز می دانند که باید به جوانان نخبه روی بیاورند. سعی می کنند به جوانان بیاموزند که اگر مشکلی وجود دارد باید بروند، اما چشم خود را روی فرصت ها و مهارت های دیگر نبندند.

وی گفت: تلاش می کنند روحیه اصلاح طلبی را از بین ببرند. به دنبال سیاه نمایی و نشان دادن ضعف و سیاهی هستند تا دیگر نعمت ها دیده نشود. شما سرمایه کشور هستید و باید وارد میدان شوید و توطئه های آنها را از بین ببرید.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=225169

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.