افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
1

اسمارتک نیوز » کسی از اسمار در پرسپولیس شنیده است؟

  • کد خبر : 189703
اسمارتک نیوز » کسی از اسمار در پرسپولیس شنیده است؟

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، استعفای یحیی گل محمدی از سرمربیگری پرسپولیس پایانی متفاوت با دیگر استعفای او داشت. گل محمدی این بار بر استعفای خود پافشاری کرد تا مسئولان پرسپولیس پس از چند هفته تاخیر تکلیف نیمکت سرخ پوشان را مشخص کنند. اما این تاخیر دلایل متعددی داشت که یکی از آنها فشار […]

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، استعفای یحیی گل محمدی از سرمربیگری پرسپولیس پایانی متفاوت با دیگر استعفای او داشت. گل محمدی این بار بر استعفای خود پافشاری کرد تا مسئولان پرسپولیس پس از چند هفته تاخیر تکلیف نیمکت سرخ پوشان را مشخص کنند. اما این تاخیر دلایل متعددی داشت که یکی از آنها فشار هواداران برای جذب برونکو بود. مدیران پرسپولیس برخلاف میل داخلی با این مربی کروات مذاکره کردند. اما در نهایت برونکو به پیشنهاد قرمزها پاسخ منفی داد.

روز گذشته باشگاه پرسپولیس سرمربی تیم فوتبال این باشگاه را معرفی کرد و اسمار ویرا که دستیار اول گل محمدی در پرسپولیس بود به عنوان سرمربی این تیم منصوب شد. انتخابی که باعث یأس و ناامیدی هواداران قرمز شد اما به نظر می رسد مدیران پرسپولیس در این زمینه بهترین تصمیم را گرفتند تا این تیم که همچنان در جدال قهرمانی لیگ است با کمترین چالش به کار خود ادامه دهد. .

کسی از اسمار شنیده است؟

مهم ترین ابهام سرمربی اسمار ویرا در پرسپولیس این است که بازیکنان چیزی از او نمی دانند چرا که این مربی تاکنون دستیار بوده و به گفته بازیکنان نمی تواند مسئولیت رختکن این تیم را بر عهده بگیرد. از این حیث مدیران باشگاه نقش کلیدی و مهمی دارند و باید در هر شرایطی از اسمار حمایت کنند و اجازه ندهند جایگاه این مربی به عنوان اولین نفر از کادرفنی خدشه دار شود.

این احتمال هم وجود دارد که برخی از بازیکنان به هر طریق ممکن در مسیر کسانی که موفقیت پرسپولیس را از دست می دهند سعی کنند اسمار را کنار بگذارند. درویش متهم به اختلاف با گل محمدی باید در نظر داشته باشد که هر اتفاقی که باعث ناکامی اسمار شود می تواند پایان مدیریت او در پرسپولیس باشد و در ازای موفقیت این مربی برزیلی، بقای مدیرعامل پرسپولیس ادامه پیدا کند. .

خداروشکر که برونکو نیامد.

انتخاب برانکو ایوانکوویچ به عنوان سرمربی پرسپولیس می تواند بهترین خبر برای هواداران این تیم باشد. چیزی که در نهایت اتفاق نیفتاد. اما پیش بینی اینکه اگر برانکو سرمربی پرسپولیس شود در فصل جاری چه اتفاقی می افتد سخت نیست. قطعا اگر نمی توانست در پایان فصل به بهانه اینکه پرسپولیس را از مسئولیت بی نتیجه بودن این تیم بردارد، قهرمان لیگ سرخ ها شود.

ضمن اینکه شرایط لیگ برتر ایران نسبت به زمانی که برونکو سرمربی پرسپولیس بود و بر خلاف گذشته مربیان بزرگی چون خمس و موریس در حال حاضر در آن تمرین می‌کنند و استقلال هم خیلی تغییر کرده است. مدعی که در حال حاضر رهبر لیگ است باید در نظر گرفته شود.

2 بازیکن به پرسپولیس کمک می کنند

پرسپولیس در تعطیلات نیم فصل، میلاد سرلک و محمد عمری را به دلایل صلاحیت از دست داد. اما به جای این دو بازیکن، عبدالکریم حسن قطری و عیسی آل کثیر را به خدمت گرفت. 2 بازیکنی که می توانند ستاره های این تیم در نیم فصل دوم باشند. عبدالکریم سابقه کسب عنوان بهترین بازیکن آسیا را دارد و آل کثیر فصل گذشته نقش مهمی در قهرمانی پرسپولیس داشت.

پرسپولیس به غیر از این بازیکنان، ستاره هایی چون علیرضا بیرانوند، محمدحسین کنعانی زادگان، مهدی ترابی، شهاب زاهدی، گلسیانی، سعید صادقی و… را در اختیار دارد، بنابراین عثمر مشکلی با کمبود بازیکن ندارد.

عثمر در مرز عشق و نفرت

اگر اسمار بتواند در این فصل با پرسپولیس موفق شود و حداقل یک جام را به دست بیاورد، از حمایت هواداران سرخ برخوردار خواهد شد و شانس او ​​برای سرمربیگری این تیم در فصل آینده بیشتر می شود. اما اگر به دلایلی هواداران نتیجه را از پرسپولیس می خواهند، باید خیلی زود و قبل از پایان فصل به کشورشان بازگردند. از نظر فنی، اسمار مربی سطح بالایی است و نقش مهمی در موفقیت پرسپولیس در فصل گذشته داشت. اما برخی تغییرات در ترکیب پرسپولیس را دوست نداشتند و با این توجیه که اسمار مربی بزرگی نیست، سعی می کنند با مدیریت باشگاه تسویه حساب کنند.

جام ملت های آسیا، مشکل بزرگ اسمار

سرمربی جدید پرسپولیس برای آماده سازی تیمش برای نیم فصل دوم با مشکلات بزرگی مواجه است. قرمزها در نیم فصل به دلیل مشخص نبودن وضعیت سرمربیگری این تیم وقت زیادی را تلف کردند و حالا که اسمار این پست را در اختیار گرفته است، همه بازیکنانش را در اختیار ندارد. سه بازیکن کلیدی پرسپولیس همراه تیم ملی در جام ملت های آسیا هستند که مرتضی پورعلیگنجی و یاسین سلمانی همچنان در حال نقاهت هستند.

هواداران پرسپولیس نباید بازی کنند

اینکه عده ای از طرف هواداران پرسپولیس تمام تلاششان شکست این تیم است یک واقعیت انکارناپذیر است. آنها به دنبال این هستند که هواداران را در فضای مجازی مقابل مدیریت باشگاه قرار دهند. چرا که تا زمانی که درویش در پرسپولیس است، شرایط برای بازگشت او به این باشگاه فراهم نمی شود. اینکه درویش بدون توجه به فضای احساسی و هوادار ترکمنچای با برونکو یا هیچ مربی دیگری قرارداد نبست را باید به فال نیک گرفت.

امید است هواداران پرسپولیس حواسشان به این مسخره بازی ها باشد و اجازه سوء استفاده از احساسات عده ای را ندهند. پرسپولیس همچنان شانس قهرمانی در لیگ را دارد و در صورت عدم کسب این عنوان مقصر اصلی این اتفاق کسانی هستند که مربیان پرسپولیس را در نیم فصل قرار دادند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=189703

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.