افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 25 September , 2024
1

اسمارتک نیوز » کاهش وزن 1403

  • کد خبر : 220117
اسمارتک نیوز » کاهش وزن 1403

به گزارش گروه جامعه اسمارتک نیوز ، همه ما دوست داریم در عید نوروز زیباتر از همیشه به نظر برسیم و اندامی متناسب و خوش فرم داشته باشیم، زمان کمی تا عید نوروز باقی مانده است، می توانید در این مدت کوتاه وزن خود را کاهش دهید. زمان.این یکی از تبلیغات لاغری سریع گرفته تا […]

به گزارش گروه جامعه اسمارتک نیوز ، همه ما دوست داریم در عید نوروز زیباتر از همیشه به نظر برسیم و اندامی متناسب و خوش فرم داشته باشیم، زمان کمی تا عید نوروز باقی مانده است، می توانید در این مدت کوتاه وزن خود را کاهش دهید. زمان.این یکی از تبلیغات لاغری سریع گرفته تا نوروز است.این روزها اگر آنلاین بگردید بسیاری از این تبلیغات را مشاهده خواهید کرد.ممکن است پیامکی از این نوع تبلیغات بر روی موبایل خود دریافت کنید.تبلیغاتی که به شما این نوید را می دهد. در عید نوروز به وزن دلخواه خود برسید.چند روز مانده به نوروز؟20 روز بعد.20 روز و نوید تغییرات شگرف.
اصلاً، زمان شروع این اطلاعیه ها را از اسفند در نظر بگیریم. ماهی که ماراتن عید نوروز آغاز می شود و همه می خواهند در سال جدید بهترین های خود را ارائه دهند. بهترین ها در ظاهر، بهترین ها در وسایل منزل و خلاصه همه چیز. حالا برگردیم به موضوع لاغری تا عید نوروز، آیا واقعا می توان در مدت زمان کوتاهی لاغر شد، تغییر وزن داد و به وزن ایده آل خود رسید یا همه اینها یک تبلیغ بی اساس برای جذب پول بیشتر و البته ، البته فالوورهای بیشتری.
“آیا می خواهید در عید ظاهر و احساس بهتری داشته باشید؟ اما آیا شروع رژیم خود را به تعویق انداخته اید؟ اصلا نگران نباشید، می توانید با ما به این آرزو برسید.”
این هم نمونه ای دیگر از تبلیغات کاهش وزن در آستانه سال نو. پس از ورود به این صفحه مجازی حدس بزنید چه می بینید؟ رژیم های عجیب برای کاهش وزن؟ ورزش؟ با معرفی چای سبز، چای سیاه اشتباه نمی کنید و بعد مسئول این صفحه با اشتیاق از تاثیر باورنکردنی نوشیدن چای و کاهش وزن می گوید.
آیا باورتان می شود که چای سیاه اثرات لاغری دارد؟ انگار خودش هم باور نمی کند که نوشیدن چای سیاه که همان چای همیشگی و روزمره ما ایرانیان است را معجزه لاغری می دانند: البته چای ماچا، چای رویبوس، چای هل، جینسینگ. چای بابونه و چای رازیانه نیز به عنوان عوامل لاغری استفاده می شوند: آنها به عنوان معجزه گر برای کاهش وزن سریع تبلیغ می شوند. وی ادامه داد: کاهش وزن کم حتی چند کیلو در زیبایی اندام تاثیر بسزایی دارد زیرا اگر به صورت اصولی وزن خود را کاهش دهیم میزان چربی بدن کاهش می یابد و چربی حجم زیادی را اشغال می کند. در اندام تا عید شما را به اندام دلخواهتان خواهیم رساند تا عید حداقل 30 کیلو وزن کم کنید بدون ورزش لاغری سریع سال جدید را با اندامی جدید شروع کنید همه را با ظاهر جدید خود غافلگیر کنید رکورد کاهش وزن یخ لاغری خامه 66 کیلویی 5 کیلو لاغری کاملا رایگان تا عید نوروز با بستنی لاغری گروه چالش لاغری به یکدیگر انگیزه می دهند تا در عید به وزن ایده آل خود برسیم.” اینها نمونه های دیگری از تبلیغاتی است که در صفحات مجازی مشاهده می کنید و اگر سری به صفحات اینستاگرام بزنید صدها مورد از این تبلیغات را خواهید دید که نویدبخش زیبایی و لاغری تا عید نوروز هستند. حتی برخی از این صفحات عناوین خود را تغییر داده اند. مثلاً صفحه ای که امروز نام دیگری داشت به «لغری تا عید 1403» تغییر نام داده است. این صفحات معمولاً با عکس های قبل و بعد از افرادی که با رعایت رژیم غذایی صاحب صفحه وزن کم کرده اند پر می شود. البته بسیاری از این سایت ها تا عید به لاغری تغییر نام داده اند و در حال فروش انواع قرص های چربی سوز هستند. این صفحات تاکید می کنند که کاهش وزن بدون ورزش یا رژیم غذایی به دست می آید. لاغری سریع تا عید نام صفحه دیگری است که برای معرفی خود نوشته است; قرص، قهوه و چای سبز روش او نیست و با بیش از 4000 نتیجه مثبت زیر نظر یک موسسه تحقیقاتی معروف به کاهش وزن توصیه می کند. تبلیغاتی که برای برخی افراد مفید نیست باید منبع درآمدی برای مدیران این صفحات باشد.
حالا بیایید به حرف کسانی گوش کنیم که تصمیم جدی برای کاهش وزن و رسیدن به وزن ایده آل خود دارند. نازیلا یکی از آنهاست که همیشه یادش می آید که در نزدیکی عید حداقل چند کیلو وزن کم کند. او در پایان بهمن ماه دوباره رژیم گرفت و در یکی از این صفحات مجازی رژیم غذایی دو میلیون نفری خرید: “رژیم غذایی من بر اساس استفاده از چای های مختلفی است که بر اساس شاخص های وزن من درست می شوند. از ساعت 8 شب تا ساعت 12 شب روز بعد هر چیزی نخوردم البته سالاد هم زیاد می خورم یک ماه است که اینطور زندگی می کنم و به من گفتند حتماً 6 کیلو کم می کنم. ” نازیلا هر روز عکس هایی از سالادهایش منتشر می کند و دیگران را به رعایت رژیم لاغری عید تشویق می کند. فریده قائم، متخصص تغذیه درباره رژیم های لاغری فوری که این روزها در شبکه های اجتماعی تبلیغ می شود، می گوید: عوارض کاهش وزن سریع به حدی است که هیچ متخصص تغذیه ای این نوع رژیم ها را توصیه نمی کند، کاهش وزن باید با اصلاح رژیم غذایی و انجام ورزش انجام شود. فعالیت‌هایی که اغلب در رژیم‌های غذایی نادیده گرفته می‌شوند و عوارض طولانی‌مدت زیادی ایجاد می‌کنند. شاید یکی از معروف‌ترین عوارض کاهش وزن سریع این باشد که وقتی افراد خیلی سریع وزن کم می‌کنند، نمی‌توانند وزن از دست رفته را حفظ کنند و طبق تحقیقات انجام شده حدود دو سوم این افراد پس از کاهش وزن به وزن قبلی خود باز می گردند.وزن که حتی از مقدار وزن نیز بیشتر است.اولیه نیز بیشتر است.معمولاً بعد از عید همان افرادی که رژیم های غذایی نامعقول را دنبال کرده اند. کاهش وزن سریع و حذف مواد مغذی از چرخه تغذیه‌ای آن‌ها، آسیب‌های جدی به مو، ناخن، پوست و معده وارد می‌کند، حتی در موارد این رژیم‌ها خطرات جدی وجود دارد. برای قلب و دستگاه گوارش و تنفس. شاید برخی حتی ندانند که این رژیم های غذایی نامناسب و غیرعلمی باعث اختلالات خلقی و افسردگی می شود. علاوه بر این، در رژیم های کرش که باعث کاهش وزن فوری می شود، عضلات نیز ضعیف می شوند، این کاهش توده عضلانی منجر به کاهش قدرت و استقامت بدنی فرد می شود.
این کارشناس تغذیه با تاکید بر اینکه افراد باید مراقب کاهش وزن فوری باشند تا در دام حدس و گمان نیفتند، تاکید می کند: برخی از این صفحات اینستاگرام برای لاغری فوری قرص های چربی سوز تجویز می کنند که عوارض جدی دارد؛ وی افزود: این قرص ها در برخی موارد بسیار خطرناک هستند و فشار خون را بالا می برند و خطر ابتلا به بیماری های قلبی را افزایش می دهند، علاوه بر این، احتمال حمله قلبی و سکته مغزی یکی از عوارض جانبی این داروها است. چربی سوزها اغلب ترکیبی از گیاهان دارویی و محرک هستند. که با بالا بردن دمای بدن باعث می شود کالری بیشتری بسوزانید قرص های لاغری اشتهای شما را کاملا از بین می برند اما گاهی عوارض جبران ناپذیری دارد که حتی تصورش را هم نمی کنید برای کاهش وزن نباید از هیچ روشی استفاده کنید لاغر شوید و ورزش منظم.پس هیچ روش غیر علمی را جدی نگیرید.”

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=220117

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.