افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
2

اسمارتک نیوز » چه پنالتی گرفته نشد؟ / چرا داور بازیکن استقلال را اخراج نکرد؟

  • کد خبر : 152868
اسمارتک نیوز » چه پنالتی گرفته نشد؟  / چرا داور بازیکن استقلال را اخراج نکرد؟

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، امید عالیشاه کاپیتان تیم پرسپولیس و زننده تک گل این تیم در داربی 102 پس از قرعه کشی در جمع خبرنگاران گفت: به تیم و مجموعه خود افتخار می کنم. با VAR دیگر سوت زدن صحیح این صحنه ها دشوار نیست! در نیمه اول شهاب پنالتی شد و در […]

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، امید عالیشاه کاپیتان تیم پرسپولیس و زننده تک گل این تیم در داربی 102 پس از قرعه کشی در جمع خبرنگاران گفت: به تیم و مجموعه خود افتخار می کنم. با VAR دیگر سوت زدن صحیح این صحنه ها دشوار نیست! در نیمه اول شهاب پنالتی شد و در دقیقه 60 هافبک دفاعی حریف مجبور به اخراج شد. یک پنالتی هم دادند که اصلا پنالتی نبود چون دیدم برخوردی نشد.

وی ادامه داد: وقتی این صحنه ها با VAR سوت می زنند کاری نمی توان کرد و من به هوادارانمان تبریک می گویم و به آنها افتخار می کنم. اما آنها حق داشتند برنده شوند.

عالیشاه در پاسخ به این سوال که کدام یک از گل های داربی او را بیشتر دوست دارید؟ وی گفت: گلم در فینال حذفی را بیشتر از دو گل دیگرم در دربی دوست دارم.

وی درباره درآوردن لباس و دور شدن از چشم انداز اساسی آینده بازی نیز گفت: ربطی به کارت نداشت، از بدعت بدی که در ورزشگاه های ما ایجاد شده می ترسیدم. چیزی را از روی سکوها پرتاب کنید.

عالیشاه تاکید کرد: خیلی بد است که هواداران اشیاء مختلف را روی زمین پرتاب کنند و من حتی وقتی آن اتفاقات در بازی با الدیل رخ داد عصبانی شدم. امیدوارم هر چه زودتر این اتفاقات از فوتبال ما محو شود چون در همه جای دنیا اینطور مسابقات می بینید و اصلا خوب نیست.

کاپیتان پرسپولیس گفت: از روی سکوها روی زمین سنگ پرتاب کردند که باور نکردنی بود و حتی وقتی هواداران ما این کار را انجام می دهند من عصبانی می شوم. چنین اتفاقاتی در سایر نقاط دنیا دیده نمی شود و فردی که چیزی را در صورت برخورد با بازیکن پرتاب می کند، احساس گناه نمی کند؟ رسالت فوتبال و ورزش جوانمردی و صلح است و این اتفاقات خوشایند نیست.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=152868

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.