افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 25 September , 2024
1

اسمارتک نیوز » چه موانعی به مانع تبدیل شدند؟

  • کد خبر : 221321
اسمارتک نیوز » چه موانعی به مانع تبدیل شدند؟

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، 18 اسفندماه بود که خبر رسید با تلاش فدراسیون کشتی و پیگیری وکیل مربوطه، سرانجام فدراسیون جهانی کشتی، محرومیت یک ساله محمد را بخشید. . علی. این بار اما پرداخت جریمه 460 میلیون تومانی معادل 7000 فرانک سوئیس! کاپیتان تیم ملی کشتی فرنگی که به دلیل رفتار غیرورزشی در […]

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، 18 اسفندماه بود که خبر رسید با تلاش فدراسیون کشتی و پیگیری وکیل مربوطه، سرانجام فدراسیون جهانی کشتی، محرومیت یک ساله محمد را بخشید. . علی. این بار اما پرداخت جریمه 460 میلیون تومانی معادل 7000 فرانک سوئیس!

کاپیتان تیم ملی کشتی فرنگی که به دلیل رفتار غیرورزشی در جام جهانی 2023 صربستان و پرتاب بطری تحریم شده بود، حالا پس از این بخشش، از 23 فروردین 1403 می تواند به میادین بازگردد.

اما آنچه اکنون در هاله ای از ابهام است حضور یک رنسانس در ترکیب تیم ملی کشتی فرنگی است. ورزشکاری که در سال های پایانی عمر ورزشی خود علاقه مند است بازی های المپیک پاریس را به عنوان آخرین بازی های المپیک ورزش حرفه ای دوباره تجربه کند، برای رسیدن به این هدف 2 مانع پیش روی خود دارد. رکوردی پر از 2 شکست متوالی در جام جهانی 2022 و 2023 و تجربه ناکامی و حذف از المپیک توکیو به عنوان اولین مانع و حضور در چرخه انتخابی تیم ملی به عنوان دومین مانع مهم!

او که مدت هاست به دلیل محرومیت اولیه اتحادیه جهانی از تمرینات دور بوده، در صورتی می تواند وارد چرخه انتخابی تیم ملی شود که قبل از هر چیز عملکرد سایر مدعیان در وزن 77 کیلوگرم در جام وهبی امره ترکیه، قهرمانی آسیا و همچنین آخرین مرحله انتخابی بهبود یافته است. بازی های المپیک در ترکیه قلب را تسخیر نمی کند. سپس ثانیاً کادر مربیگری تصمیم می گیرد که مسابقه انتخابی بین خود و چند مدعی هم وزن برگزار کند تا نامزد وارد چرخه انتخاب شود. چرا که بدون ورود او به چرخه گزینش، گنجاندن نام او در ترکیب انتخاب عملا غیرممکن است.

البته نباید فراموش کرد که کشتی گیران ایرانی هنوز موفق به کسب سهمیه المپیک در وزن 77 و البته 87 کیلوگرم نشده اند. وزنه ای بسیار سخت و سنگین که نامزدهای صاحب نامی برای مقام و مدال بازی های المپیک 2024 پاریس در جهان دارد.

رقابت های انتخابی المپیک فروردین ماه سال آینده در قاره آسیا با میزبانی قرقیزستان برگزار می شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=221321

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.