افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
3

اسمارتک نیوز » پیشکسوت استقلال جایگاه پرسپولیس در جدول را به سخره گرفت

  • کد خبر : 158167
اسمارتک نیوز » پیشکسوت استقلال جایگاه پرسپولیس در جدول را به سخره گرفت

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، محمد نوری درباره برتری استقلال مقابل نساجی مازندران در چارچوب هفته سیزدهم لیگ برتر گفت: فکر می کنم یکی از بهترین دیدارهای استقلال در هفته های اخیر بود. بچه ها خیلی خوب بازی کردند و همه بازیکنان تیم خوب بودند. تعویض های عالی جواد نکونام باعث شد تا به […]

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، محمد نوری درباره برتری استقلال مقابل نساجی مازندران در چارچوب هفته سیزدهم لیگ برتر گفت: فکر می کنم یکی از بهترین دیدارهای استقلال در هفته های اخیر بود. بچه ها خیلی خوب بازی کردند و همه بازیکنان تیم خوب بودند. تعویض های عالی جواد نکونام باعث شد تا به روند خوب خود ادامه دهند و گل های بیشتری بزنند.

وی ادامه داد: استقلال با این نمایش نشان داد که کاملا شایسته قهرمانی است. آنها در حالی به این شایستگی دست یافتند که نکونام واقعاً دستش خالی است و به بازیکنانی نیاز دارد که امیدوارم در نیم فصل به تیم ملحق شوند. تیم خوبی جمع کرده و با جوخه بسته مدعی شده است.

این بازیکن سابق استقلال درباره نتایج نساجی و استعفای سیدمهدی رحمتی نیز گفت: نساجی پیش از این نتایج خوبی کسب نکرده بود اما حریف آسانی هم نبود. رحمتی با بازیکنان جوان برخورد کرد و با وجود تلاش هایش، گاهی نتایج آن چیزی نبود که آنها می خواستند. رحمتی در نساجی وقت کافی برای پیاده سازی افکارش را نداشت و فوتبال نتیجه گرای ما فرصت چندانی برای تلاش برای هماهنگی یک تیم نمی دهد. رحمتی مربی جوانی است و امیدوارم در آینده موفق باشد.

محمد نوری درباره رقابت استقلال برای قهرمانی با تیم های پرسپولیس و سپاهان گفت: سپاهان تیم بسیار سخت کوشی است و هر بازیکنی که زمین را ترک کند بازیکن بهتری به میدان می آید. سپاهان خرج زیادی کرده و طبیعی است که بازیکنان بزرگی داشته باشد. خدا را شکر استقلال نتایج بسیار خوبی کسب کرده است و نفرات مورد نظر نکونام باید به تیم ملحق شوند تا قوی ترین تیم به کار خود ادامه دهد. من سپاهان را رقیب سرسخت استقلال می دانم و پرسپولیس باید برای چهارم یا پنجم بجنگد!

وی در پاسخ به اینکه چرا معتقد است پرسپولیس مدعی قهرمانی نیست، گفت: مشخص است که این تیم شرایط خوبی ندارد. بازی آنها مقابل استقلال خوزستان نشان داد که بد بازی می کنند. یک پنالتی بحث برانگیز هم اعلام کردند و فکر می کنم به همین دلیل گفتند از VAR استفاده نکنید. چون اگر این سیستم را بیاورند قطعا پنالتی دیروز پنالتی نبوده است. من اصلا پرسپولیس را کاندیدای قهرمانی نمی بینم، از نظر فنی عملکرد درخشانی نداشتند و در بازی های آخر فقط یک بازی را بردند. به نظر من تراکتور امسال بالاتر از پرسپولیس قرار می گیرد. پارسال گفتم رتبه سوم یا چهارم هستند اما امسال به دنبال رتبه چهارم یا پنجم هستند.

نوری درباره چالش علی خطیر و هدایت ممبینی، دبیر کل فدراسیون فوتبال نیز گفت: آقای ممبینی چه دشمنی با استقلال دارد؟ استقلال هواداران زیادی دارد و چرا باید این کارها را انجام دهند؟ من تعجب می کنم وقتی این همه پیشکسوت در فوتبال وجود دارد چرا به عنوان دبیرکل فدراسیون فوتبال حضور دارد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=158167

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.