افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 25 September , 2024
0

اسمارتک نیوز » پشت صحنه جدال استقلال و ستاره ازبکستان

  • کد خبر : 209183
اسمارتک نیوز » پشت صحنه جدال استقلال و ستاره ازبکستان

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، آبی پوشان با حذف عده ای از باشگاه استقلال رفته رفته آرامش را تجربه می کنند. اما اگرچه باشگاه استقلال روزهای ابتدایی هفته را بدون تنش سپری کرد و مدیرعامل باشگاه با خودداری از حضور در برترین برنامه فوتبال و با تعدیل قرارداد امید حمیدی فر به حفظ این […]

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، آبی پوشان با حذف عده ای از باشگاه استقلال رفته رفته آرامش را تجربه می کنند. اما اگرچه باشگاه استقلال روزهای ابتدایی هفته را بدون تنش سپری کرد و مدیرعامل باشگاه با خودداری از حضور در برترین برنامه فوتبال و با تعدیل قرارداد امید حمیدی فر به حفظ این آرامش کمک کرد، اما آخرین نگرانی جواد نکونام را برطرف کرد. : امروز در فضای مجازی شایعه شده است که جلال الدین مشاریپوف از ازبکستان به دلیل مسائل مالی با باشگاه استقلال مشکل دارد و حاضر به امضای قرارداد نیست.

این شایعه در حالی به گوش می رسد که مشاریپوف هفته گذشته پیش پرداخت کامل قراردادش را دریافت کرد و قراردادش را با استقلال ثبت کرد و کارت بازی او نیز صادر شد. اگر قرارداد او ثبت نمی شد و کارت بازی او صادر نمی شد، استقلالی ها نمی توانستند نام او را به لیست بازیکنانش اضافه کنند و مشاریپوف را برای بازی در نفت آبادان روی نیمکت نشاندند.

کافی است نگاهی به برنامه بازی استقلال و نفت آبادان بیندازید تا متوجه شوید هر آنچه در مورد امضا نکردن قرارداد مشاریپوف با استقلال و غیبت این بازیکن در دیدار روز پنجشنبه آبی ها و ملوان بندرانزلی می شنوید صحت ندارد. نام مشاریپوف با شماره پیراهن 77 در لیست رسمی دیدار استقلال و نفت آبادان قرار گرفت.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=209183

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.