افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
1

اسمارتک نیوز » پرسپولیس به دنبال جبران حذف زودهنگام آسیا در دربی است

  • کد خبر : 152474
اسمارتک نیوز » پرسپولیس به دنبال جبران حذف زودهنگام آسیا در دربی است

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، مصطفی قنبرپور درباره دربی پایتخت که بعدازظهر امروز برگزار می شود، اظهار داشت: پس از بازی مقابل الدحیل، بازیکنان پرسپولیس تحت فشار زیادی بودند و پیروزی مقابل تیم آماتور باعث شد قرمزها. برای رهایی از فشار روحی و استرس البته پرسپولیس باید در دربی پیروز شود تا حذف آسیا […]

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، مصطفی قنبرپور درباره دربی پایتخت که بعدازظهر امروز برگزار می شود، اظهار داشت: پس از بازی مقابل الدحیل، بازیکنان پرسپولیس تحت فشار زیادی بودند و پیروزی مقابل تیم آماتور باعث شد قرمزها. برای رهایی از فشار روحی و استرس البته پرسپولیس باید در دربی پیروز شود تا حذف آسیا فراموش شود.

وی در خصوص نقاط ضعف و قوت پرسپولیس گفت: نبود بازیکنان تاثیرگذاری مانند وحید امیری، مرتضی پورعلیگنجی و یاسین سلمانی مشکل اساسی پرسپولیس است اما نباید از سایر اعضای تیم غافل شد زیرا همه بازیکنان خوبی هستند. .

سرمربی سابق پرسپولیس گفت: دربی بازی کاملا متفاوتی است و هواداران دو تیم خواهان پیروزی تیم محبوبشان هستند. شنیدم 2 مدافع استقلال مصدوم هستند پس شرایط هر دو تیم یکی است. اگر پرسپولیس در دربی پیروز شود، انگیزه به تیم باز می گردد و شک ندارم که پرسپولیس در هفته های آینده با روحیه بسیار خوبی می تواند صدر جدول را به دست آورد.

قنبرپور درباره عملکرد مهاجمان پرسپولیس در این فصل توضیح داد: عملکرد هر مهاجم بستگی به تاکتیک مربی دارد. شک ندارم گل محمدی برای محمد عمری برنامه خاصی دارد چون بازیکن فنی خوبی است و در کنار شهاب زاهدی می تواند مدافعان استقلال را با مشکل مواجه کند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا محسن ترکی در دربی 82 که با برتری 4 بر 2 پرسپولیس همراه بود گفته بود «با تیم استقلال صبور باش»، گفت: از محسن ترکی چیزی در این مورد نشنیدم. و چنین سوالی درست نیست مربی قطعاً می خواهد تیمش با گل های زیاد پیروز شود. زمانی که کنار برانکو بود ترجیح می داد پرسپولیس یک بازی تهاجمی و تمیز انجام دهد.

سرمربی سابق پرسپولیس درباره جنجالی های اخیر یحیی گل محمدی (چند محرومیت تمرینی) گفت: اقدام گل محمدی غیرحرفه ای بود. پرسپولیس برای مردم و هواداران است و نباید این رفتار را از یک مربی حرفه ای ببینیم. در فصل قبل شاهد بودیم که پرسپولیس در نیم فصل اول شرایط خوبی نداشت اما در فصل بعد با انسجام و اتحاد تیمی توانستند بازی ها را ببرند و قهرمان شوند. این تیم با وجود مشکلات فراوان می تواند همان روند فصل گذشته را تکرار کند.

قنبرپور درباره شرایط استقلال با هدایت جواد نکونام نیز بیان کرد: نکونام کاپیتان تیم ملی بود و سال ها در خارج از کشور بازی کرده و تجربه کافی دارد. این تیم در ابتدای فصل شروع خوبی نداشت اما حالا پیشتاز است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=152474

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.