افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
1

اسمارتک نیوز » پرسپولیس به دنبال جانشینی لوکادیا است

  • کد خبر : 213500
اسمارتک نیوز » پرسپولیس به دنبال جانشینی لوکادیا است

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، درویش که توانسته بود در پنجره زمستانی نقل و انتقالات موفقی انجام دهد و ستاره هایی چون عیسی آل کثیر، آستون اورونوف، ابوالفضل بابایی، عبدالکریم حسن و همچنین محمد خدابنده لو را به خود جذب کند، اکنون آخرین هدف اوست. تیم مهاجم قرار داده است مدیرعامل پرسپولیس که با […]

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، درویش که توانسته بود در پنجره زمستانی نقل و انتقالات موفقی انجام دهد و ستاره هایی چون عیسی آل کثیر، آستون اورونوف، ابوالفضل بابایی، عبدالکریم حسن و همچنین محمد خدابنده لو را به خود جذب کند، اکنون آخرین هدف اوست. تیم مهاجم قرار داده است

مدیرعامل پرسپولیس که با نقل و انتقالاتی که انجام داد توانست از فشار ایجاد شده در دوره گذشته فرار کند، حالا به دنبال گزینه ای است که داستان پنجره زمستانی را با موفقیت به پایان برساند.

در ساعات اخیر شایعات زیادی در مورد احتمال انتقال محمدجواد محمدی، مهاجم سابق استقلال، هوادار و فعلی ذوب آهن در این تیم مطرح شده است.

اما با توجه به انتقال ناموفق چند مهاجم خارجی در فصل های اخیر به این تیم (شرزود تامیروف، لئاندرو پریرا و نبیل باهویی)، درویش نمی خواهد ریسک دیگری بکند و با به خدمت گرفتن آخرین بازیکن با خطر چندین نقل و انتقال موفق زمستانی مواجه شود. . .

سرمربی پرسپولیس در جریان گفتگوی درویش و اسمار به نیاز قرمزها به یک مهاجم بلندقد و تیزبین در منطقه هجومی تیمش اشاره کرد. با توجه به خروج احتمالی نبیل باهویی که در نیم فصل نتوانست مشکل قرمزها را در فاز هجومی حل کند، عثمر نیاز تیمش را به یک مهاجم تمام کننده و هجومی به مدیرعامل سرخ پوشان اعلام کرد.

این در حالی است که باشگاه پرسپولیس تمایلی به خرید بازیکنی با ویژگی های شهاب زاهدی ندارد و در کنار عیسی آل کثیر به دنبال مکمل خواهد بود. امری که باعث شده دوباره بحث جذب مهاجم خارجی در این باشگاه مطرح شود و در فاصله کمتر از 48 ساعت مانده به پایان قراردادهای زمستانی، این تیم به دنبال بازیکنی با مشخصات فنی مطلوب برای خط حمله خود است.

موضوعی که شاید باعث شود این باشگاه از بحث انتقال محمدجواد محمدی کنار بکشد و انتقال به خارج از کشور را در دستور کار خود قرار دهد. گفته می شود باشگاه به این نتیجه رسیده است که با جدایی باهویی بهترین راه حل این است که مخالفت خود را با جدایی شهاب زاهدی اعلام کند و بی دلیل به دنبال مذاکره با مهاجمی با ویژگی های او نباشد.

همین مشکل باعث شد درویش به اسمار اعلام کند که طی گفتگو با شهاب زاهدی او را تا زمان جذب مهاجم جدید به تمرینات برمی گرداند. این باشگاه در صورت یافتن مهاجم خارجی با پارامترهای مورد نظر در زمان باقی مانده تا بازی با ذوب آهن و البته بسته شدن پنجره نقل و انتقالات، نسبت به ارائه رضایت نامه شهاب زاهدی اقدام می کند.

بنابراین باید منتظر تغییر خط حمله پرسپولیس در ساعات آینده باشیم. اگر بخواهند یک مهاجم ملی پوش به خدمت بگیرند فقط نبیل باهویی از این تیم جدا می شود تا عبدالکریم وارد لیست شود و با جدایی شهاب زاهدی مخالفت کند و اگر مهاجم خارجی با کیفیت و قد باشگاه توجه باشگاه را جلب کند، هم شهاب زاهدی. همانطور که باهویی از لیست حذف خواهد شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=213500

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.