افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
0

اسمارتک نیوز » پرسپولیس با اسمار می تواند به قهرمانی برسد

  • کد خبر : 223262
اسمارتک نیوز » پرسپولیس با اسمار می تواند به قهرمانی برسد

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، محمد برزگر درباره پیروزی پرسپولیس مقابل تیم نفتوگاز گچساران در جام حذفی گفت: با تمام احترامی که برای تیم نفتوگاز گچساران قائل هستم، فکر می کنم این یک بازی تدارکاتی برای پرسپولیس بود تا بتواند خود را برای حضور در جام حذفی آماده کند. دیدار با فولاد. خوزستان آماده […]

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، محمد برزگر درباره پیروزی پرسپولیس مقابل تیم نفتوگاز گچساران در جام حذفی گفت: با تمام احترامی که برای تیم نفتوگاز گچساران قائل هستم، فکر می کنم این یک بازی تدارکاتی برای پرسپولیس بود تا بتواند خود را برای حضور در جام حذفی آماده کند. دیدار با فولاد. خوزستان آماده شود. در این بازی تاکتیک های برنامه ریزی شده عثمار در زمین اجرا شد و بازیکنان عملکرد خوبی داشتند. ما پیشکسوتان و هواداران قطعا می خواهیم این تیم قهرمان شود و امیدوارم در پایان فصل این اتفاق بیفتد.

وی در خصوص نقاط قوت پرسپولیس گفت: سرمربی برزیلی در این دیدار از بازیکنان جدید استفاده کرد. دیدیم که عبدالکریم حسن در پست دفاع چپ کیفیت خوبی دارد و می تواند به تیم کمک کند. خوشبختانه تیم به هماهنگی خوبی رسیده است و بازیکنان به راحتی همدیگر را در زمین پیدا می کنند. همانطور که الکس فرگوسن می گوید، اگر بازیکنان یک تیم بتوانند از بازیکنان حریف سبقت بگیرند و تکنیک لازم را در مسابقات رو در رو داشته باشند، آن تیم موفق خواهد بود. الان پرسپولیس بازیکنانی دارد که ماهر هستند و موقعیت های زیادی خلق می کنند.

پیشکسوت پرسپولیس درباره عملکرد اسمار ویرا اظهار داشت: در اولین بازی نیم فصل دوم مقابل آلومینیو می توانستیم از شکست فرار کنیم اما متاسفانه به آن نرسیدیم. بعد از بازی هم گفتم باید به این تیم اعتماد کنیم و حالا خدا را شکر می کنم چون روند خوبی داریم و می توانیم به بالای جدول برگردیم. در دو بازی قبل دیدیم که تیم برای هر دقیقه برنامه دارد و شک نکنید پرسپولیس امسال می تواند با اسمار به قهرمانی برسد.

برزگر در مورد بازگشت وحید امیری پس از مدت ها غیبت گفت: وحید امیری یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان تیم است با اینکه سنش بالاتر است اما تاثیر خاص خودش را دارد. امیدوارم او به روزهای خوب خود بازگردد و بتواند به تیم کمک کند.

وی ادامه داد: خوشحالم که مدیریت توانست ارونوف را جذب کند. در بازی دیدیم که او تکنیک فوق العاده ای دارد و می تواند مدافعان تیم مقابل را اذیت کند. خوشبختانه او در اختیار تیم است و می تواند دستورات کادرفنی را در میدان عمل کند.

پیشکسوت پرسپولیس درباره دیدار آینده این تیم مقابل فولاد خوزستان گفت: فولاد امسال شرایط خوبی ندارد و قطعا می تواند در این بازی برای پرسپولیس خطرناک باشد. امیدوارم بازیکنان فولاد را دست کم نگیرند و با قدرت وارد زمین شوند و سه امتیاز را کسب کنند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=223262

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.