افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
1

اسمارتک نیوز » ویترین افتخارات مسی تکمیل شد; آخرین عنوان پادشاه

  • کد خبر : 180277
اسمارتک نیوز » ویترین افتخارات مسی تکمیل شد;  آخرین عنوان پادشاه

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، لیونل مسی که در آستانه 37 سالگی قرار دارد، احتمالا آخرین قهرمانی بین المللی خود را در دوران بازی خود به دست آورد و حالا با مجموعه ای باشکوه از افتخارات، به آخرین سال های دوران بازیگری خود می اندیشد. در لیگ بدون مرز ایالات متحده استاز افتخارات او […]

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، لیونل مسی که در آستانه 37 سالگی قرار دارد، احتمالا آخرین قهرمانی بین المللی خود را در دوران بازی خود به دست آورد و حالا با مجموعه ای باشکوه از افتخارات، به آخرین سال های دوران بازیگری خود می اندیشد. در لیگ بدون مرز ایالات متحده است
از افتخارات او می توان به قهرمانی در ده فصل لالیگا، هشت سوپرکاپ اسپانیا، چهار فصل لیگ قهرمانان اروپا و سه سوپرکاپ اروپا در سطح باشگاهی و قهرمانی در جام جهانی 2022 و کوپا آمریکا 2021 در سطح باشگاهی اشاره کرد. .
به این ترتیب مسی در 8 نوبت به عنوان بهترین فوتبالیست جهان انتخاب شده است. این “غول کوچک” سال ها در خدمت بارسلونا بود و افتخارات زیادی را با این باشگاه کسب کرد. او پس از چندین سال همکاری با پاری سن ژرمن به آمریکا رفت و در دسته اول آمریکا بازی می کند.
شهر لندن، به عنوان پایتخت انگلیس و همچنین یکی از پر سر و صداترین شهرهای جهان، اتفاقات کمی وجود دارد که بتواند آن را ساکت کند. مرگ ملکه الیزابت یا شاید مانور جنگی در آسمان لندن، اما شب گذشته فارغ از اتفاقاتی که افتاد، اعلام نام لیونل مسی به عنوان بهترین بازیکن سال 2023 باعث شد تا دقایقی صدایی در لندن شنیده نشود. .

برنده جایزه بهترین بازیکن سال فیفا، لیونل مسی، شب گذشته در مراسم غایب بود و باعث شد جمعیت از تشویق خودداری کند. به نظر می رسید که جمعیت مشتاق تشویق ارلینگ برات هلند ستاره منچسترسیتی بودند و از این موضوع شوکه شده بودند. بازیکن سابق سالزبورگ و دورتموند در فصل گذشته موفق شد سه گانه منچسترسیتی را تکمیل کند و این باعث شد که هیچکس در جهان به نام دیگری برای انتخاب بهترین بازیکن سال فکر کند.

در عین حال نگاهی به عناوین و جام های کسب شده توسط مسی در این سال ها نشان می دهد که دیگر قفسه افتخارات او خالی نیست. این فوق ستاره فوتبال خیلی زود به دنیا نشان داد که بازیکنی خاص و متفاوت در حال ظهور است. از سال 2005 و قهرمانی آرژانتین در جام جهانی زیر 20 سال که در نهایت جایزه پسر طلایی را برای او به ارمغان آورد. البته لئو در سال های بعد به افتخارات بزرگتری دست یافت و به ستاره ای ماندگار در تاریخ فوتبال جهان تبدیل شد.

شب گذشته مراسم بهترین های فیفا در شهر لندن برگزار شد و در عناوین مختلف بهترین های سال 2023 معرفی شدند.در این دوره از مراسم بهترین ها، لیونل مسی برنده جایزه بهترین بازیکن فیفا در سال 2023 مقابل ارلینگ هالند و کیلیان امباپه شد. .

لیونل مسی با قهرمانی در جام جهانی قطر عنوان بهترین بازیکن سال 2022 را از آن خود کرد. مسی تاکنون برنده جایزه بهترین بازیکن سال فیفا در سال های 2019، 2022 و 2023 شده است.

افتخار آفرینی لیونل مسی با قهرمانی در جام جهانی 2022 قطر کامل شد و این بازیکن دیگر در دوران پربار خود جای خالی ندارد.

فیفا کلاس سوم
8 توپ طلای فوتبال فرانسه
3 بازیکن سال یوفا
1 جام جهانی
1 قهرمانی نوجوانان جهان
1 قهرمانی کوپا آمه ریکا
1 مدال طلای المپیک
1 جام قهرمانان اروپا Conembol (فینال)
8 سوپر جام اسپانیا
7 جام پادشاه
10 لیگ
3 سوپر جام یوفا
3 جام باشگاه های جهان
4 لیگ قهرمانان اروپا
1 لیگ 1 فرانسه
1 سوپر جام فرانسه
8 آقای گلی لالیگا
6 آقای گلی از لیگ قهرمانان اروپا
2 توپ طلای جام جهانی
6 عدد کفش طلایی
1 آقای گل کوپا آمریکا
1 پسر طلایی فوتبال اروپا
1 عنوان بهترین بازیکن سال فیفا
1 توپ طلا در جام جهانی جوانان

او اکنون با کوله باری از تجربه و افتخارات به پایان دوران فوتبالش فکر می کند و باید به فکر خداحافظی باشد و بعید است که افتخارات فردی بیشتری در سطح بین المللی کسب کند و این پایان شیرینی بود برای یک دوران رویایی. از پادشاه فوتبال جهان برای کسی که بهترین بازیکن تاریخ محسوب می شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=180277

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.